Cid Skrevet 8 timer siden #141781 Del Skrevet 8 timer siden Nå har hun blitt medlem i Sannhetens Ord, hun er den nye profetinnen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 8 timer siden #141782 Del Skrevet 8 timer siden Ok. Jeg tilbringer de neste tre månedene her og bor litt over alt, så ingen finner ut hvor. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 8 timer siden #141783 Del Skrevet 8 timer siden Nå prater hun med KI Kjetil. https://www.tv2.no/direkte/516oo/usa-valget?tab=ki-kjetil Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 8 timer siden #141784 Del Skrevet 8 timer siden Nå har Anton og Ordet blitt byttet ut mot AI kopier. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 8 timer siden #141785 Del Skrevet 8 timer siden Ok. Da blir det en stille uke fremover. Akk ja, denne her var for kompakt og manglet mine elskede poteter. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 8 timer siden #141786 Del Skrevet 8 timer siden Hoppetaujenta skrev (18 minutter siden): Ok. Da blir det en stille uke fremover. Akk ja, denne her var for kompakt og manglet mine elskede poteter. Foretrekker du vanlige Anton og Ordet? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 8 timer siden #141787 Del Skrevet 8 timer siden Selvsagt. 🤗 Nå skal jeg se teve litt. Hei så lenge. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Freyja Valkyrie Skrevet 7 timer siden #141788 Del Skrevet 7 timer siden Hoppe skal se dette på teve Svenske Hollywood fruer 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 6 timer siden #141789 Del Skrevet 6 timer siden Hoppetaujenta skrev (5 timer siden): Seeyah! Hoppetaujenta skrev (3 timer siden): Det har jeg og jeg savner dem veldig, men de er visst borte. Kjempegode! Hoppetaujenta skrev (3 timer siden): Det har jeg og jeg savner dem veldig, men de er visst borte. Kjempegode! SVK skrev (5 timer siden): 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 6 timer siden #141790 Del Skrevet 6 timer siden Freyja Valkyrie skrev (55 minutter siden): Hoppe skal se dette på teve Svenske Hollywood fruer Hoppetaujenta skrev (1 time siden): Ok. Da blir det en stille uke fremover. Akk ja, denne her var for kompakt og manglet mine elskede poteter. Hoppetaujenta skrev (2 timer siden): Ok. Jeg tilbringer de neste tre månedene her og bor litt over alt, så ingen finner ut hvor. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 4 timer siden #141791 Del Skrevet 4 timer siden Freyja Valkyrie skrev (3 timer siden): Hoppe skal se dette på teve. Svenske Hollywood fruer Riktignok fikk jeg med meg det i sin tid, men heldigvis er det historie nå. Grøss. 🤨 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 3 timer siden #141792 Del Skrevet 3 timer siden Cassidy Tvillingene gjetter at Hoppe ser på tv.📺📺 og på YouTube videoer på pc-en nå.💻💻 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 3 timer siden #141793 Del Skrevet 3 timer siden Det ble spåttifai`en min i kveld. Nå skal hun i seng, så vet landet det. Natta. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 3 timer siden #141794 Del Skrevet 3 timer siden Hoppetaujenta skrev (Akkurat nå): Det ble spåttifai`en min i kveld. Nå skal hun i seng, så vet landet det. Natta. Cassidy Tvillingene ønsker deg en Godnatt vår gode venn @Hoppetaujenta 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 3 timer siden #141795 Del Skrevet 3 timer siden Til dere også og alle som måtte svinse innom tråden. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 3 timer siden #141796 Del Skrevet 3 timer siden Hoppetaujenta skrev (3 minutter siden): Til dere også og alle som måtte svinse innom tråden. Tusen Takk, Cassidy Tvillingene skal nok svinse innom her i natt vi. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 1 time siden #141797 Del Skrevet 1 time siden Nå oppstår det søt musikk mellom Hoppe og Borat 👱🏻♀️💞👨🏻🦱 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 1 time siden #141798 Del Skrevet 1 time siden Gjest SVK skrev (På 30.12.2023 den 16.00): Ordet: I tillegg så håper jeg at Hoppe slutter å "låne" fra sparegrisen min for å få råd til all spriten. Ikke er det pant på tomflaskene hun legger igjen på rommet mitt heller. Hun sluttet aldri Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 1 time siden #141799 Del Skrevet 1 time siden I morgen så får hun besøk av en gammel venn. https://www.vg.no/nyheter/i/JQajA7/flomkjendis-arnstein-groven-97-knuste-vm-helt-i-kaaring-nesten-ikke-til-aa-tro Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 1 time siden #141800 Del Skrevet 1 time siden (endret) En gammel kjenning, Onkel Jes er tilbake på Lønneberget Endret 1 time siden av Cid 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå