Hoppetaujenta Skrevet 10 timer siden #141761 Del Skrevet 10 timer siden CID!!! "Missä se älykäs ilkivaris on - kutitan häntä pitkään kun saan hänestä kiinni!!!" - Anton roper ut i skogen... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 10 timer siden #141762 Del Skrevet 10 timer siden SVK skrev (1 minutt siden): De beste journalistene er kunstnere. Godt du har noe å drømme om. Kanskje det inntreffer i et liv etter dette! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 10 timer siden #141763 Del Skrevet 10 timer siden Hoppetaujenta skrev (25 minutter siden): De løper i alle retninger og forsøker å få ferten av deg! 👹 Det har aldri forekommet, for Hoppen er ikke klissete uanset om hun hadde vært betatt av noen. Nå er han forbannet for at DU juger slik om ham til hele skandinavia! "Perkele"!!!!!! ...sier han og Ordet gjemmer seg. HERREGUD HJEEELP MEEEEG!!! 🏃♂️🏃♂️🏃♂️🏃♂️🏃♂️🏃♂️🏃♂️🏃♂️ 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 7 timer siden #141764 Del Skrevet 7 timer siden Nå har hun fått en overraskelse. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 7 timer siden #141765 Del Skrevet 7 timer siden Cid skrev (9 minutter siden): Nå har hun fått en overraskelse. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 7 timer siden #141766 Del Skrevet 7 timer siden Cid skrev (2 timer siden): HERREGUD HJEEELP MEEEEG!!! 🏃♂️🏃♂️🏃♂️🏃♂️🏃♂️🏃♂️🏃♂️🏃♂️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 7 timer siden #141767 Del Skrevet 7 timer siden Hoppetaujenta skrev (3 timer siden): De løper i alle retninger og forsøker å få ferten av deg! 👹 Det har aldri forekommet, for Hoppen er ikke klissete uanset om hun hadde vært betatt av noen. Nå er han forbannet for at DU juger slik om ham til hele skandinavia! "Perkele"!!!!!! ...sier han og Ordet gjemmer seg. SVK skrev (4 timer siden): Nå skriver Hoppe kjærlighetsdikt til Anton. Det er nok noe skikkelig kliss, men det kommer fra Hoppes hjerte . SVK skrev (3 timer siden): De beste journalistene er kunstnere. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 7 timer siden #141768 Del Skrevet 7 timer siden Cassidy Tvillingene logger av nå, vi kommer tilbake her i kveld.👨🦰👩🦰👍👍 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 6 timer siden #141769 Del Skrevet 6 timer siden Seeyah! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 6 timer siden #141770 Del Skrevet 6 timer siden Hoppetaujenta skrev (6 minutter siden): Seeyah! Liker ikke du Kinderegg? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 6 timer siden #141771 Del Skrevet 6 timer siden Cid skrev (2 minutter siden): Liker ikke du Kinderegg? Joda, men jeg ble advart om at det kunne være sprøytet chilidråper i dem, så jeg lot være å ta på dem. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SVK Skrevet 6 timer siden #141772 Del Skrevet 6 timer siden Hoppetaujenta skrev (7 timer siden): Jeg leser ofte kundenes syn på saken, for å se om de anbefaler produktene. Lurt! Jeg sjekker ofte nettforumer om det er snakk om et dyrt kjøp. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 6 timer siden #141773 Del Skrevet 6 timer siden Hoppetaujenta skrev (1 minutt siden): Joda, men jeg ble advart om at det kunne være sprøytet chilidråper i dem, så jeg lot være å ta på dem. Så sadistisk er ikke jeg, sjokolade skal ikke være sterkt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SVK Skrevet 6 timer siden #141774 Del Skrevet 6 timer siden Cid skrev (4 timer siden): Nå er Anton endelig blitt gjeldsfri, akkurat tidsnok til at Hoppe kan skape mer gjeld. Hoppe har sagt hun trenger 2 utgaver av hver Rolex-klokke slik at hun slipper å stille klokka når vi går fra vintertid til sommertid. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 6 timer siden #141775 Del Skrevet 6 timer siden Cid skrev (1 minutt siden): Så sadistisk er ikke jeg (så veldig ofte 👿 bare når det trengs), sjokolade skal ikke være sterkt. Jeg har kjent deg en stund og vet litt om deg nå... SVK skrev (Akkurat nå): Hoppe har sagt hun trenger 2 utgaver av hver Rolex-klokke slik at hun slipper å stille klokka når vi går fra vintertid til sommertid. ...ha...Ha...HA! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 6 timer siden #141776 Del Skrevet 6 timer siden Hoppetaujenta skrev (14 minutter siden): Jeg har kjent deg en stund og vet litt om deg nå... ...ha...Ha...HA! Har aldri ønsket sterke ting i sjokolade, det går ikke an. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SVK Skrevet 6 timer siden #141777 Del Skrevet 6 timer siden Cid skrev (2 minutter siden): Har aldri ønsket sterke ting i sjokolade, det går ikke an. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 5 timer siden #141778 Del Skrevet 5 timer siden SVK skrev (26 minutter siden): 🏃♂️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 4 timer siden #141779 Del Skrevet 4 timer siden Cid skrev (1 time siden): Har aldri ønsket sterke ting i sjokolade, det går ikke an. Det har jeg og jeg savner dem veldig, men de er visst borte. Kjempegode! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 3 timer siden #141780 Del Skrevet 3 timer siden Hoppetaujenta skrev (1 time siden): Det har jeg og jeg savner dem veldig, men de er visst borte. Kjempegode! Mente sterk som i chili osv. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå