Hoppetaujenta Skrevet 30. oktober #141741 Del Skrevet 30. oktober Cid skrev (Akkurat nå): Hva slags? En slik airfryer-maskin. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 30. oktober #141742 Del Skrevet 30. oktober Cassidy Tvillingene gjetter at Hoppe skal spise en godfrokost i dag. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 30. oktober #141743 Del Skrevet 30. oktober Hoppetaujenta skrev (1 minutt siden): En slik airfryer-maskin. Sjekket på prisjakt? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 30. oktober #141744 Del Skrevet 30. oktober Nå kliner hun og Anton litt før de legger seg igjen. 🛌 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 30. oktober #141745 Del Skrevet 30. oktober Ciaran og Ciara skrev (2 minutter siden): Cassidy Tvillingene gjetter at Hoppe skal spise en godfrokost i dag. Ja, det håper hun også. Har sett hvor enkelt det er å steike egg i en slik airfryer. Cid skrev (2 minutter siden): Sjekket på prisjakt? Ikke ennå. Cid skrev (1 minutt siden): Nå kliner hun og Anton litt før de legger seg igjen. 🛌 Jeg tror det er mer i den første tiden for et par at de kliner heftig hele tiden. Godt voksne mennesker er litt ferdig med det. Når de er trøtte så sover de. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 30. oktober #141746 Del Skrevet 30. oktober Jeg leser ofte kundenes syn på saken, for å se om de anbefaler produktene. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 30. oktober #141747 Del Skrevet 30. oktober Hoppetaujenta skrev (5 minutter siden): Ja, det håper hun også. Har sett hvor enkelt det er å steike egg i en slik airfryer. Ikke ennå. Jeg tror det er mer i den første tiden for et par at de kliner heftig hele tiden. Godt voksne mennesker er litt ferdig med det. Når de er trøtte så sover de. Cassidy Tvillingene sier nam nam til speilegg vi. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 30. oktober #141748 Del Skrevet 30. oktober Ja, det er veldig godt og jeg glemmer det stadig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 30. oktober #141749 Del Skrevet 30. oktober Hoppetaujenta skrev (10 minutter siden): Ja, det håper hun også. Har sett hvor enkelt det er å steike egg i en slik airfryer. Ikke ennå. Jeg tror det er mer i den første tiden for et par at de kliner heftig hele tiden. Godt voksne mennesker er litt ferdig med det. Når de er trøtte så sover de. Dere har vært gift i 32 år nå? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 30. oktober #141750 Del Skrevet 30. oktober ÅH! NÅ må jeg akutt forsøke søvn. Natta/Godmorgen til alle sammen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 30. oktober #141751 Del Skrevet 30. oktober Cid skrev (Akkurat nå): Dere har vært gift i 32 år nå? NEI! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 30. oktober #141752 Del Skrevet 30. oktober Hoppetaujenta skrev (1 minutt siden): NEI! Våkner noen av dyrene nå? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 30. oktober #141753 Del Skrevet 30. oktober Hoppetaujenta skrev (5 minutter siden): Ja, det er veldig godt og jeg glemmer det stadig. Cassidy Tvillingene spiser egg & bacon, med appelsinjuice til som frokost hver lørdag og søndag vi.🍳🍳🍳🍳🥓🥓🥓🥓🍊🍊🧃🧃 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 30. oktober #141754 Del Skrevet 30. oktober Hoppetaujenta skrev (3 minutter siden): ÅH! NÅ må jeg akutt forsøke søvn. Natta/Godmorgen til alle sammen. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SVK Skrevet 30. oktober #141755 Del Skrevet 30. oktober Nå skriver Hoppe kjærlighetsdikt til Anton. Det er nok noe skikkelig kliss, men det kommer fra Hoppes hjerte . Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 30. oktober #141756 Del Skrevet 30. oktober Nå er Anton endelig blitt gjeldsfri, akkurat tidsnok til at Hoppe kan skape mer gjeld. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 30. oktober #141757 Del Skrevet 30. oktober Cid skrev (3 timer siden): Våkner noen av dyrene nå? De løper i alle retninger og forsøker å få ferten av deg! 👹 SVK skrev (45 minutter siden): Nå skriver Hoppe kjærlighetsdikt til Anton. Det er nok noe skikkelig kliss, men det kommer fra Hoppes hjerte . Det har aldri forekommet, for Hoppen er ikke klissete uanset om hun hadde vært betatt av noen. Cid skrev (40 minutter siden): Nå er Anton endelig blitt gjeldsfri, akkurat tidsnok til at Hoppe kan skape mer gjeld. Nå er han forbannet for at DU juger slik om ham til hele skandinavia! "Perkele"!!!!!! ...sier han og Ordet gjemmer seg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SVK Skrevet 30. oktober #141758 Del Skrevet 30. oktober Hoppetaujenta skrev (2 minutter siden): Biene spurte om de kunne få noen av diktene mine, for diktene mine er mer klissete enn honning. 🍯 🐝 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 30. oktober #141759 Del Skrevet 30. oktober Lømmeljournalistikk! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SVK Skrevet 30. oktober #141760 Del Skrevet 30. oktober (endret) Hoppetaujenta skrev (2 minutter siden): Lømmeljournalistikk! De beste journalistene er kunstnere. Endret 30. oktober av SVK Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå