Cid Skrevet 25. oktober #141421 Del Skrevet 25. oktober Anton når han var ung. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 25. oktober #141422 Del Skrevet 25. oktober Ciaran og Ciara skrev (6 minutter siden): Det synes Cassidy Tvillingene at høres lurt ut. Mhm...og regningen sendes til dere som er glade for å betale for oss? Cid skrev (3 minutter siden): Anton når han var ung. Hehe...nei, det var nok ikke han, men morsomt å se dette her. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 25. oktober #141423 Del Skrevet 25. oktober Mens de tenker litt på saken, trekker jeg meg tilbake og forsøke igjen. Natta. *poff* 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 25. oktober #141424 Del Skrevet 25. oktober Cid skrev (7 minutter siden): Anton når han var ung. 😉😉 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 25. oktober #141425 Del Skrevet 25. oktober Hoppetaujenta skrev (3 minutter siden): Mhm...og regningen sendes til dere som er glade for å betale for oss? Hehe...nei, det var nok ikke han, men morsomt å se dette her. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 25. oktober #141426 Del Skrevet 25. oktober Hoppetaujenta skrev (1 minutt siden): Mens de tenker litt på saken, trekker jeg meg tilbake og forsøke igjen. Natta. *poff* Cassidy Tvillingene ønsker deg en Godnatt vår gode venn @Hoppetaujenta 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 25. oktober #141427 Del Skrevet 25. oktober Hoppetaujenta skrev (17 minutter siden): Mhm...og regningen sendes til dere som er glade for å betale for oss? Hehe...nei, det var nok ikke han, men morsomt å se dette her. Han var på min alder der, rart å se han så ung. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 25. oktober #141428 Del Skrevet 25. oktober Cassidy Tvillingene gjetter at Hoppe har sovnet nå. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 25. oktober #141429 Del Skrevet 25. oktober Nå får Anton ungene sine til å le. https://m.youtube.com/watch?v=zZH0sNsaAz4&list=LL&index=335&pp=gAQBiAQB 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 25. oktober #141430 Del Skrevet 25. oktober Hoppe med. 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 25. oktober #141431 Del Skrevet 25. oktober Cassidy Tvillingene ser at det fantaseres spinnvilt her inne nå.😉😉 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 26. oktober #141432 Del Skrevet 26. oktober Cid skrev (6 timer siden): Han var på min alder der, rart å se han så ung. Veldig rart, men godt å se at det er håp og at tiden mykner til og med HAM. Ikke ille å ha ham til onkel, så mye godt som han kan lage. ❤️ Ciaran og Ciara skrev (6 timer siden): Cassidy Tvillingene gjetter at Hoppe har sovnet nå. Ja, jeg sov muligens da. Cid skrev (5 timer siden): Nå får Anton ungene sine til å le. https://m.youtube.com/watch?v=zZH0sNsaAz4&list=LL&index=335&pp=gAQBiAQB ...og hvis han ikke har holdt opp med den aktiviteten nå, ja så fortsetter han den dag i dag og er utslitt i nakken. Cid skrev (5 timer siden): Hoppe med. Veldig søte videoer og alltid hyggelig med barnelatter. Tror ikke Trump kan ha ledd for mye noen gang. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 26. oktober #141433 Del Skrevet 26. oktober Hoppetaujenta skrev (3 timer siden): Veldig rart, men godt å se at det er håp og at tiden mykner til og med HAM. Ikke ille å ha ham til onkel, så mye godt som han kan lage. ❤️ Ja, jeg sov muligens da. ...og hvis han ikke har holdt opp med den aktiviteten nå, ja så fortsetter han den dag i dag og er utslitt i nakken. Veldig søte videoer og alltid hyggelig med barnelatter. Tror ikke Trump kan ha ledd for mye noen gang. De klippene er faktisk fra 2000, slik ser babyene ut i nyere tid 😄 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 26. oktober #141434 Del Skrevet 26. oktober Stor skinke virker til å være en Lønneberget ting, her trener hun. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 26. oktober #141435 Del Skrevet 26. oktober Her er Anton. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 26. oktober #141436 Del Skrevet 26. oktober Nå tar de på hverandres rumpe. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 26. oktober #141437 Del Skrevet 26. oktober Hoppetaujenta skrev (5 timer siden): Veldig rart, men godt å se at det er håp og at tiden mykner til og med HAM. Ikke ille å ha ham til onkel, så mye godt som han kan lage. ❤️ Ja, jeg sov muligens da. ...og hvis han ikke har holdt opp med den aktiviteten nå, ja så fortsetter han den dag i dag og er utslitt i nakken. Veldig søte videoer og alltid hyggelig med barnelatter. Tror ikke Trump kan ha ledd for mye noen gang. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 26. oktober #141438 Del Skrevet 26. oktober Cassidy Tvillingene logger av nå, vi kommer tilbake her i kveld.👨🦰👩🦰👍👍 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SVK Skrevet 26. oktober #141439 Del Skrevet 26. oktober Cid skrev (13 timer siden): Anton når han var ung. Stemmer, men det er jo også en ung Hoppe han jobber sammen med. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SVK Skrevet 26. oktober #141440 Del Skrevet 26. oktober (endret) Cid skrev (2 timer siden): Her er Anton. Anton kaller seg ikke Den vandrende saccosekken for ingenting! Endret 26. oktober av SVK Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå