Hoppetaujenta Skrevet 16. oktober 2024 #140881 Del Skrevet 16. oktober 2024 (endret) Japp, det gjorde hun og nå er hun fødselsehjelper for denne flinke damen her. https://www.dagbladet.no/video/live/J6SlbCub *nynner lavt gamle fødesanger* Endret 16. oktober 2024 av Hoppetaujenta Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 16. oktober 2024 #140882 Del Skrevet 16. oktober 2024 Cid skrev (13 timer siden): Får Anton med seg alt jeg skriver? Ja. Sekretæren min kopierer ALT og Anton leser og banner. Det er slemt gjort mot Anton. Cid skrev (12 timer siden): Dette skal hun spise i morgen. Ikke helt min type mat, men...noen andre forbarmer seg over det. Ciaran og Ciara skrev (12 timer siden): Nam Nam sier Cassidy Tvillingene. Værsågod! Cid skrev (4 timer siden): Anton og Ordet tilbringer natten sammen 👨🏼👱🏼♂️🛌 Skjerpings, Cid! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SVK Skrevet 16. oktober 2024 #140883 Del Skrevet 16. oktober 2024 Hoppetaujenta skrev (1 time siden): Japp, det gjorde hun og nå er hun fødselsehjelper for denne flinke damen her. https://www.dagbladet.no/video/live/J6SlbCub *nynner lavt gamle fødesanger* Vet du er den eneste som ikke har sett Løvenes konge, men 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 16. oktober 2024 #140884 Del Skrevet 16. oktober 2024 Hoppetaujenta skrev (1 time siden): Ja. Sekretæren min kopierer ALT og Anton leser og banner. Det er slemt gjort mot Anton. Ikke helt min type mat, men...noen andre forbarmer seg over det. Værsågod! Skjerpings, Cid! Hva er gale med at de sov i samme seng? 🧐 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 16. oktober 2024 #140885 Del Skrevet 16. oktober 2024 SVK skrev (55 minutter siden): Vet du er den eneste som ikke har sett Løvenes konge, men Jeg hopper over den, for jeg må se alt sammen i ett jafs - alene. Kan ikke gråte nå på morgenen. Cid skrev (28 minutter siden): Hva er gale med at de sov i samme seng? 🧐 De har jo faktisk hver sin seng, så da er ikke det nødvendig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 16. oktober 2024 #140886 Del Skrevet 16. oktober 2024 Cid skrev (51 minutter siden): Hva er gale med at de sov i samme seng? 🧐 Michael Jacksom inviterte fremmede guttebarn opp i sin seng til tross for at det vrimlet av gjesterom i det digre huset hans...og se hvordan det gikk. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 16. oktober 2024 #140887 Del Skrevet 16. oktober 2024 SVK skrev (3 timer siden): Vet du er den eneste som ikke har sett Løvenes konge, men Hoppetaujenta skrev (3 timer siden): Ja. Sekretæren min kopierer ALT og Anton leser og banner. Det er slemt gjort mot Anton. Ikke helt min type mat, men...noen andre forbarmer seg over det. Værsågod! Skjerpings, Cid! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 16. oktober 2024 #140888 Del Skrevet 16. oktober 2024 Cassidy Tvillingene logger av nå, vi kommer tilbake her i kveld.👨🦰👩🦰👍👍 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SVK Skrevet 16. oktober 2024 #140889 Del Skrevet 16. oktober 2024 Hoppetaujenta skrev (2 timer siden): Jeg hopper over den, for jeg må se alt sammen i ett jafs - alene. Kan ikke gråte nå på morgenen. Du har hatt 30 år på å se Løvenes konge. Om du ikke har sett den til nå så kommer du nok aldri til å se den. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 16. oktober 2024 #140890 Del Skrevet 16. oktober 2024 Ciaran og Ciara skrev (20 minutter siden): Cassidy Tvillingene logger av nå, vi kommer tilbake her i kveld.👨🦰👩🦰👍👍 God tur ut i dagen. SVK skrev (15 minutter siden): Du har hatt 30 år på å se Løvenes konge. Om du ikke har sett den til nå så kommer du nok aldri til å se den. Mange har viner som er fryktelig mye eldre liggende og de gleder seg til å skulle smake en gang i fremtiden og jeg tror på dem. Hvorfor tror ikke du på meg? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Phoenix Heart Skrevet 16. oktober 2024 #140891 Del Skrevet 16. oktober 2024 Nå har Hoppe adoptert firlinger 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 16. oktober 2024 #140892 Del Skrevet 16. oktober 2024 Å kjære vene dah! Komme til Tante Hoppe så skal vi leke masse og sove etter måltidene. *se for dere hunder der* ---> Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 16. oktober 2024 #140893 Del Skrevet 16. oktober 2024 Hoppetaujenta skrev (2 timer siden): Michael Jacksom inviterte fremmede guttebarn opp i sin seng til tross for at det vrimlet av gjesterom i det digre huset hans...og se hvordan det gikk. Det er bare løgn, han ble renvasket. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 16. oktober 2024 #140894 Del Skrevet 16. oktober 2024 Cid skrev (2 minutter siden): Det er bare løgn, han ble renvasket. Det er ikke løgn at guttungene sov sammen med ham og lekte sammen med ham...i hans seng. Dessverre. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 16. oktober 2024 #140895 Del Skrevet 16. oktober 2024 Hoppetaujenta skrev (1 minutt siden): Det er ikke løgn at guttungene sov sammen med ham og lekte sammen med ham...i hans seng. Dessverre. Han forsvarte seg og ble renvasket 2 ganger mens han levde, da synes jeg det blir veldig usmakelig å bringe det opp igjen etter han er død. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 16. oktober 2024 #140896 Del Skrevet 16. oktober 2024 Hmm....du var der ikke. Det var ikke jeg heller...men guttene fortalte hva som var vanlig da de var på besøk hos sin venn. Greit det. Vi lukker temaet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 16. oktober 2024 #140897 Del Skrevet 16. oktober 2024 (endret) Hoppetaujenta skrev (22 minutter siden): Hmm....du var der ikke. Det var ikke jeg heller...men guttene fortalte hva som var vanlig da de var på besøk hos sin venn. Greit det. Vi lukker temaet. Synes at når man har forsvart seg og blitt frikjent 2 ganger mens man var i live så burde man få hvile i fred. De som kommer med anklager igjen er nok bare ute etter oppmerksomhet og penger, usmakelige folk, og tragisk at så mange automatisk tror på dem… Da kan vi lukke temaet. Endret 16. oktober 2024 av Cid Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 16. oktober 2024 #140898 Del Skrevet 16. oktober 2024 Nå har hun kjøpt aksjer i Oljefondet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 16. oktober 2024 #140899 Del Skrevet 16. oktober 2024 SVK skrev (1 time siden): Du har hatt 30 år på å se Løvenes konge. Om du ikke har sett den til nå så kommer du nok aldri til å se den. Enig tror hun liker å si skryte av å ikke ha sett den 🤓 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 16. oktober 2024 #140900 Del Skrevet 16. oktober 2024 Cid skrev (26 minutter siden): Nå har hun kjøpt aksjer i Oljefondet. Nei, jeg har ikke en gang kjøpt en oljeovn til vinteren. Cid skrev (24 minutter siden): Enig tror hun liker å si skryte av å ikke ha sett den 🤓 Neida, jeg bare liker ikke triste filmer. 😢 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå