Ciaran og Ciara Skrevet 13. oktober 2024 #140781 Del Skrevet 13. oktober 2024 Cassidy Tvillingene gjetter at Hoppe spiser kveldsmat nå. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SVK Skrevet 13. oktober 2024 #140782 Del Skrevet 13. oktober 2024 Ciaran og Ciara skrev (14 minutter siden): Cid skrev (11 minutter siden): Hasj. Bildet av Hoppe som røyker kommer til å komme på forsiden av Lønnebladet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 13. oktober 2024 #140783 Del Skrevet 13. oktober 2024 SVK skrev (Akkurat nå): Bildet av Hoppe som røyker kommer til å komme på forsiden av Lønnebladet. Ja Cassidy Tvillingene tenker at du var raskt ute med å knipse det bildet.😉😉 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SVK Skrevet 13. oktober 2024 #140784 Del Skrevet 13. oktober 2024 Ciaran og Ciara skrev (Akkurat nå): Ja Cassidy Tvillingene tenker at du var raskt ute med å knipse det bildet.😉😉 Jeg må det for å ha de beste sakene å skrive om. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SVK Skrevet 13. oktober 2024 #140785 Del Skrevet 13. oktober 2024 Den røyken var visst så sterk at Hoppe har sovnet. Det er ikke av lakrispiper man sovner! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 13. oktober 2024 #140786 Del Skrevet 13. oktober 2024 SVK skrev (59 minutter siden): Jeg må det for å ha de beste sakene å skrive om. Cassidy Tvillingene tenker at du har mye førstesidestoff i vente å skrive om. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 13. oktober 2024 #140787 Del Skrevet 13. oktober 2024 SVK skrev (Akkurat nå): Den røyken var visst så sterk at Hoppe har sovnet. Det er ikke av lakrispiper man sovner! 😉😉 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SVK Skrevet 13. oktober 2024 #140788 Del Skrevet 13. oktober 2024 (endret) Hoppe liker å vifte med stekepanna! Endret 13. oktober 2024 av SVK 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 13. oktober 2024 #140789 Del Skrevet 13. oktober 2024 SVK skrev (5 minutter siden): Hoppe liker å vifte med kjevla! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SVK Skrevet 13. oktober 2024 #140790 Del Skrevet 13. oktober 2024 Ciaran og Ciara skrev (Akkurat nå): Jeg er spent på hva Hoppe kommer til å svare når hun våkner i morgen. Anton har allerede sagt: Ingen kommentar! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 13. oktober 2024 #140791 Del Skrevet 13. oktober 2024 SVK skrev (3 minutter siden): Jeg er spent på hva Hoppe kommer til å svare når hun våkner i morgen. Anton har allerede sagt: Ingen kommentar! Cassidy Tvillingene gjetter at du kommer til å få en skjennepreken av henne.😉😉 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SVK Skrevet 13. oktober 2024 #140792 Del Skrevet 13. oktober 2024 Ciaran og Ciara skrev (4 minutter siden): Cassidy Tvillingene gjetter at du kommer til å få en skjennepreken av henne.😉😉 Det tror jeg også. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 13. oktober 2024 #140793 Del Skrevet 13. oktober 2024 SVK skrev (9 minutter siden): Det tror jeg også. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 13. oktober 2024 #140794 Del Skrevet 13. oktober 2024 Nå tungekysser hun med Anton Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 13. oktober 2024 #140795 Del Skrevet 13. oktober 2024 Cassidy Tvillingene gjetter at Hoppe sover nå. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 14. oktober 2024 #140796 Del Skrevet 14. oktober 2024 Cid skrev (8 timer siden): Bare lite gran? Nei. SVK skrev (8 timer siden): Hoppe sier hun kun røyker lakrispiper, men jeg synes det ser ut som hun røyker noe annet her: Når man er på reise er det bare høflig å bli en del av dem man kommer til og dette her er kultur, ja til og med religion for en del mennesker. Jeg røyker jo ikke til vanlig, så jeg bare lot som at jeg var borti den. Var ikke det kan dere skjønne! Cid skrev (8 timer siden): Hasj. Ja, det var visst noe sånn. Ciaran og Ciara skrev (8 timer siden): Cassidy Tvillingene gjetter at Hoppe spiser kveldsmat nå. Det ble posepotetmos og to oppkuttede wienerpølser i går og jeg ble METT. Spiste for sent tror jeg. Kjentes som en bombe i magen, men jeg sovnet etterpå i alle fall. SVK skrev (8 timer siden): Bildet av Hoppe som røyker kommer til å komme på forsiden av Lønnebladet. Da må nok jeg ringe til advokatene mine og be dem ta med hardt skyts for å stoppe elendigheten. Jeg kan ikke være bekjent av at noen snikpapparazzier gjør hva de vil. 👺 Ciaran og Ciara skrev (8 timer siden): Ja Cassidy Tvillingene tenker at du var raskt ute med å knipse det bildet.😉😉 Jo mer jeg ser på det, jo mere ser jeg at det er manipulert og dermed IKKE meg. SVK skrev (7 timer siden): Jeg må det for å ha "de beste løgnaktige sakene" å skrive om. MØKKABLAD! SVK skrev (6 timer siden): Den røyken var visst så sterk at Hoppe har sovnet. Det er ikke av lakrispiper man sovner! Jooo, for det er jo ikke for ingenting at man frarådes å spise for mye lakris. Det har sin effekt. Ciaran og Ciara skrev (6 timer siden): Cassidy Tvillingene tenker at du har mye førstesidestoff i vente å skrive om. Hva?!? Jobber dere også der? SVK skrev (5 timer siden): Hoppe liker å vifte med stekepanna! DET er helt forferdelig gjort om det er ekte. SLIK GJØR MAN IKKE! SVK skrev (5 timer siden): Jeg er spent på hva Hoppe kommer til å svare når hun våkner i morgen. Anton har allerede sagt: Ingen kommentar! Anton er en klok og verdensvant mann og slalommer seg gjennom massene og journalister, lett som en plett. 🤭 Ciaran og Ciara skrev (5 timer siden): Cassidy Tvillingene gjetter at du kommer til å få en skjennepreken av henne.😉😉 Neida, jeg er et sindig vesen som bare noterer alt sånt ned i den lille hyss-boken. Det må betales for ugjerningene. SVK skrev (5 timer siden): Det tror jeg også. ...og så LER DU??? 🥺 Cid skrev (4 timer siden): Nå tungekysser hun med Anton Så absolutt ikke, grisegutten Cid! Ciaran og Ciara skrev (3 timer siden): Cassidy Tvillingene gjetter at Hoppe sover nå. DET gjorde hun. Våken litt og tilbringer seff tiden med dere som er her og de andre som sover. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 14. oktober 2024 #140797 Del Skrevet 14. oktober 2024 Hoppetaujenta skrev (6 minutter siden): Nei. Når man er på reise er det bare høflig å bli en del av dem man kommer til og dette her er kultur, ja til og med religion for en del mennesker. Jeg røyker jo ikke til vanlig, så jeg bare lot som at jeg var borti den. Var ikke det kan dere skjønne! Ja, det var visst noe sånn. Det ble posepotetmos og to oppkuttede wienerpølser i går og jeg ble METT. Spiste for sent tror jeg. Kjentes som en bombe i magen, men jeg sovnet etterpå i alle fall. Da må nok jeg ringe til advokatene mine og be dem ta med hardt skyts for å stoppe elendigheten. Jeg kan ikke være bekjent av at noen snikpapparazzier gjør hva de vil. 👺 Jo mer jeg ser på det, jo mere ser jeg at det er manipulert og dermed IKKE meg. MØKKABLAD! Jooo, for det er jo ikke for ingenting at man frarådes å spise for mye lakris. Det har sin effekt. Hva?!? Jobber dere også der? DET er helt forferdelig gjort om det er ekte. SLIK GJØR MAN IKKE! Anton er en klok og verdensvant mann og slalommer seg gjennom massene og journalister, lett som en plett. 🤭 Neida, jeg er et sindig vesen som bare noterer alt sånt ned i den lille hyss-boken. Det må betales for ugjerningene. ...og så LER DU??? 🥺 Så absolutt ikke, grisegutten Cid! DET gjorde hun. Våken litt og tilbringer seff tiden med dere som er her og de andre som sover. Cassidy Tvillingene jobber ikke der vi, vi har nok jobb med å være nattevakter på to forum.😊😊 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 14. oktober 2024 #140798 Del Skrevet 14. oktober 2024 Det var beroligende å høre, for "han" kan overtale en stein til å jobbe for seg, så veltalende og innsmigrende er han. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 14. oktober 2024 #140799 Del Skrevet 14. oktober 2024 Hoppetaujenta skrev (4 minutter siden): Det var beroligende å høre, for "han" kan overtale en stein til å jobbe for seg, så veltalende og innsmigrende er han. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 14. oktober 2024 #140800 Del Skrevet 14. oktober 2024 Benytter anledningen å si det når som han ikke er her og da hører han det jo ikke heller. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå