Hoppetaujenta Skrevet 2. oktober #140101 Del Skrevet 2. oktober I november er det allehelgensdag også. Lystenning på kirkegårdene...som jeg syns er en fin og vakker tradisjon. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 2. oktober #140102 Del Skrevet 2. oktober Jeg har vært våken i natt og sett på tv Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 2. oktober #140103 Del Skrevet 2. oktober Hoppetaujenta skrev (1 time siden): Nei, jeg kjemper for mitt Ords rett til å være et lite og uskyldig ord hele livet. Det gode ønsket virket ikke. Har ikke sovet. Lys våken. Nei, det hjalp heller ikke. Dagen i dag kommer til å bli lang og gjespete tror jeg. Våkna dyrene i natt av alt tullet mitt? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 2. oktober #140104 Del Skrevet 2. oktober Cid skrev (5 minutter siden): Jeg har vært våken i natt og sett på tv Sikkert serier da? Cid skrev (5 minutter siden): Våkna dyrene i natt av alt tullet mitt? Ja, de har heller ikke fått sove og er gretne. :knurr: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 2. oktober #140105 Del Skrevet 2. oktober Hoppetaujenta skrev (2 minutter siden): Sikkert serier da? Ja, de har heller ikke fått sove og er gretne. :knurr: Ja så på 9-1-1. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 2. oktober #140106 Del Skrevet 2. oktober Hoppetaujenta skrev (2 minutter siden): Sikkert serier da? Ja, de har heller ikke fått sove og er gretne. :knurr: Er de forbannet på meg? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 2. oktober #140107 Del Skrevet 2. oktober Cid skrev (2 timer siden): Er de forbannet på meg? Ja, for de planlegger å gire opp i straffemetode og håper at DET skal få deg til å lære. En gang for alle. 👹 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 2. oktober #140108 Del Skrevet 2. oktober Hoppetaujenta skrev (2 timer siden): Ja, for de planlegger å gire opp i straffemetode og håper at DET skal få deg til å lære. En gang for alle. 👹 🛖🚪🔑 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 2. oktober #140109 Del Skrevet 2. oktober Cassidy Tvillingene logger av nå, vi kommer tilbake her i kveld.👨🦰👩🦰👍👍 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SVK Skrevet 2. oktober #140110 Del Skrevet 2. oktober Nå har Hoppe sagt at hun ikke skal spise iskrem før hun har smasket alle mennene i Sverige! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 2. oktober #140111 Del Skrevet 2. oktober SVK skrev (1 minutt siden): Nå har Hoppe sagt at hun ikke skal spise iskrem før hun har smasket alle mennene i Sverige! Inkluderer det ordføreren med? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SVK Skrevet 2. oktober #140112 Del Skrevet 2. oktober Cid skrev (3 minutter siden): Inkluderer det ordføreren med? Absolutt! Selv om ordføreren er halvt gris og halvt menneske! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SVK Skrevet 2. oktober #140113 Del Skrevet 2. oktober 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 2. oktober #140114 Del Skrevet 2. oktober SVK skrev (33 minutter siden): Nå har SVK sagt at Hoppe har sagt at hun ikke skal spise iskrem før hun har smasket alle mennene i Sverige! DET er selvsagt en diger løgn som dekker hele sverige. Jeg skal ha is i dag jeg...litt senere. Cid skrev (31 minutter siden): Inkluderer det ordføreren med? Nei. SVK skrev (27 minutter siden): Absolutt! Selv om ordføreren er halvt gris og halvt menneske! Jeg kan kaste litt grisemat til den, men der slutter bekjentskapet. SVK skrev (13 minutter siden): Veldig søtt bilde. Omsorg er toppen av alt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SVK Skrevet 2. oktober #140115 Del Skrevet 2. oktober (endret) Hoppetaujenta skrev (4 minutter siden): Veldig søtt bilde. Omsorg er toppen av alt! Enig, likte bildet jeg også! Donald er verdens beste onkel! Endret 2. oktober av SVK 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 2. oktober #140116 Del Skrevet 2. oktober SVK skrev (6 minutter siden): Enig, likte bildet jeg også! Donald er verdens beste onkel! Ja... Endelig er vi enige om noe her. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SVK Skrevet 2. oktober #140117 Del Skrevet 2. oktober Ingen som er enige med SVK har noensinne tatt feil. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Freyja Valkyrie Skrevet 2. oktober #140118 Del Skrevet 2. oktober Hoppe spiser kake til lunsj i dag 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SVK Skrevet 2. oktober #140119 Del Skrevet 2. oktober Freyja Valkyrie skrev (27 minutter siden): Hoppe spiser kake til lunsj i dag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SVK Skrevet 2. oktober #140120 Del Skrevet 2. oktober 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå