Cid Skrevet 1. oktober #140021 Del Skrevet 1. oktober Hoppetaujenta skrev (2 timer siden): Natta. Natta. Natta. Natta. Sov søtt du og Anton 👱🏻♀️👨🏼🛌 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 1. oktober #140022 Del Skrevet 1. oktober Anton skulle ønske at han så ut som kjæresten til Hoppe 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 1. oktober #140023 Del Skrevet 1. oktober Cassidy Tvillingene gjetter at Hoppe skal spise en godfrokost. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 1. oktober #140024 Del Skrevet 1. oktober Dette er Anton. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 1. oktober #140025 Del Skrevet 1. oktober Cassidy Tvillingene ser at det foregår rampestreker på høyt nivå her inne nå.😉😉 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 1. oktober #140026 Del Skrevet 1. oktober Ciaran og Ciara skrev (4 timer siden): Cassidy Tvillingene gjetter at Hoppe skal spise en godfrokost. Dette er det eneste som er sant. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 1. oktober #140027 Del Skrevet 1. oktober Cid skrev (6 timer siden): Dette er Anton. Hoppetaujenta skrev (1 time siden): Dette er det eneste som er sant. Pluss dette. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 1. oktober #140028 Del Skrevet 1. oktober Cid skrev (1 time siden): Jeg lyver så jeg tror det selv hele tiden. Hjelp meg. NEI! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SVK Skrevet 1. oktober #140029 Del Skrevet 1. oktober Cid skrev (7 timer siden): Anton skulle ønske at han så ut som kjæresten til Hoppe Er det lure smilet fra rett før eller rett etter han var smasket av Hoppe? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 1. oktober #140030 Del Skrevet 1. oktober Åneida, ingen smasking har pågått her. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SVK Skrevet 1. oktober #140031 Del Skrevet 1. oktober Hoppetaujenta skrev (14 minutter siden): Åneida, ingen smasking har pågått her. Bra! Anton ville blitt lei seg om han så deg smaske andre menn! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 1. oktober #140032 Del Skrevet 1. oktober SVK skrev (24 minutter siden): Bra! Anton ville blitt lei seg om han så deg smaske andre menn! Han hadde nok lurt litt, for vi vet begge at vi ikke er smaskbare. AV NOEN!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SVK Skrevet 1. oktober #140033 Del Skrevet 1. oktober (endret) Hoppetaujenta skrev (9 minutter siden): Som jeg pleier å si: Visst fanden skal der smaskes med skarpt! Klassisk Hoppe! Endret 1. oktober av SVK Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 1. oktober #140034 Del Skrevet 1. oktober SVK skrev (15 minutter siden): Klassisk Hoppe! Klassisk SVK trenker jeg at vi sier! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SVK Skrevet 1. oktober #140035 Del Skrevet 1. oktober Hoppetaujenta skrev (9 minutter siden): Klassisk SVK trenker jeg at vi sier! Som stjernereporter i Lønnebladet har jeg journalistisk immunitet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 1. oktober #140036 Del Skrevet 1. oktober SVK skrev (24 minutter siden): Som stjernereporter i Lønnebladet har jeg journalistisk immunitet...i alle fall høres det fint ut når jeg sier det med myndige bokstaver og dyp stemme...så får vi se om noen tror på det... Ja, du kan underlig nok få sagt det jeg selv tenker i denne stund og det er merkelig. *SVK må ha en gammel skrivemaskin, for raske "klippetiklopp"-lyder høres lang vei her jeg sitter* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SVK Skrevet 1. oktober #140037 Del Skrevet 1. oktober Hoppetaujenta skrev (2 minutter siden): Ja, du kan underlig nok få sagt det jeg selv tenker i denne stund og det er merkelig. *SVK må ha en gammel skrivemaskin, for raske "klippetiklopp"-lyder høres lang vei her jeg sitter* 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 1. oktober #140038 Del Skrevet 1. oktober Herlig! Jeg har hatt sånn en gang. Tre stk. faktisk. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 1. oktober #140039 Del Skrevet 1. oktober SVK skrev (1 time siden): Hoppetaujenta skrev (5 timer siden): Dette er det eneste som er sant. Hoppetaujenta skrev (53 minutter siden): Herlig! Jeg har hatt sånn en gang. Tre stk. faktisk. Hoppetaujenta skrev (1 time siden): Ja, du kan underlig nok få sagt det jeg selv tenker i denne stund og det er merkelig. *SVK må ha en gammel skrivemaskin, for raske "klippetiklopp"-lyder høres lang vei her jeg sitter* SVK skrev (1 time siden): Som stjernereporter i Lønnebladet har jeg journalistisk immunitet. 😉😉 Hoppetaujenta skrev (1 time siden): Klassisk SVK trenker jeg at vi sier! SVK skrev (2 timer siden): Klassisk Hoppe! Hoppetaujenta skrev (2 timer siden): Han hadde nok lurt litt, for vi vet begge at vi ikke er smaskbare. AV NOEN!!! SVK skrev (2 timer siden): Bra! Anton ville blitt lei seg om han så deg smaske andre menn! 😉😉 Hoppetaujenta skrev (2 timer siden): Åneida, ingen smasking har pågått her. SVK skrev (3 timer siden): Er det lure smilet fra rett før eller rett etter han var smasket av Hoppe? Hoppetaujenta skrev (3 timer siden): NEI! Cid skrev (4 timer siden): Pluss dette. 😉😉 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 1. oktober #140040 Del Skrevet 1. oktober Cassidy Tvillingene logger av nå, vi kommer tilbake her i kveld.👨🦰👩🦰👍👍 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå