Cid Skrevet 30. september #140001 Del Skrevet 30. september Hoppetaujenta skrev (Akkurat nå): Noen har brent seg fast i minnet mitt og jeg kan aldri se den annerledes. Men likevel så er de helt ordinære på ekte, Dominic West hadde vært Dominic West om du møtte han og ikke noen av karakterene sine Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 30. september #140002 Del Skrevet 30. september Hoppetaujenta skrev (1 minutt siden): Men nå er det like før tror jeg. At du kler av deg foran Anton? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 30. september #140003 Del Skrevet 30. september Hoppetaujenta skrev (1 minutt siden): NEI NÅ FRIDDE ANTON OG JEG SA JA! Gratulerer! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 30. september #140004 Del Skrevet 30. september Cid skrev (Akkurat nå): Men likevel så er de helt ordinære på ekte, Dominic West hadde vært Dominic West om du møtte han og ikke noen av karakterene sine Ikke for meg. ...og jeg fikk innlegget jeg ville ha på side 7000 og jeg er veldig tellelykkelig for en gangs skyld. ❤️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 30. september #140005 Del Skrevet 30. september Cid skrev (1 minutt siden): At du kler av deg foran Anton? Han er da ikke her. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 30. september #140006 Del Skrevet 30. september Hoppetaujenta skrev (Akkurat nå): Ikke for meg. ...og jeg fikk innlegget jeg ville ha på side 7000 og jeg er veldig tellelykkelig for en gangs skyld. ❤️ Er du en av de som spyttet på Cæsar skuespillere om du så de på gata?:p Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 30. september #140007 Del Skrevet 30. september Hoppetaujenta skrev (Akkurat nå): Han er da ikke her. Under dyna. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 30. september #140008 Del Skrevet 30. september Hoppetaujenta skrev (9 minutter siden): Natta snart dere også...eller god våkennatt. Tusen Takk, Cassidy Tvillingene skal nok ha våkennatt som vanlig vi.😊😊 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 30. september #140009 Del Skrevet 30. september Cid skrev (3 minutter siden): Er du en av de som spyttet på Cæsar skuespillere om du så de på gata?:p Nei, jeg spytter da ikke. Jeg er veloppdragen. I motsetning til... Cid skrev (3 minutter siden): Under dyna. Niks. Kun sin egen dyne. Ciaran og Ciara skrev (3 minutter siden): Tusen Takk, Cassidy Tvillingene skal nok ha våkennatt som vanlig vi.😊😊 Da sover jeg trygt. Takk. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 30. september #140010 Del Skrevet 30. september Hoppetaujenta skrev (1 minutt siden): Nei, jeg spytter da ikke. Jeg er veloppdragen. I motsetning til... Niks. Kun sin egen dyne. Da sover jeg trygt. Takk. Så dere koser ikke? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 30. september #140011 Del Skrevet 30. september Hoppetaujenta skrev (5 minutter siden): Nei, jeg spytter da ikke. Jeg er veloppdragen. I motsetning til... Niks. Kun sin egen dyne. Da sover jeg trygt. Takk. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 30. september #140012 Del Skrevet 30. september Cid skrev (7 minutter siden): Så dere koser ikke? Nei vettuhva! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 30. september #140013 Del Skrevet 30. september Hoppetaujenta skrev (19 minutter siden): Nei vettuhva! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 30. september #140014 Del Skrevet 30. september Hoppetaujenta skrev (29 minutter siden): Nei vettuhva! Er Kjell og dem fortsatt våkne? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 30. september #140015 Del Skrevet 30. september Cid skrev (3 minutter siden): Er Kjell og dem fortsatt våkne? Nei skulle jeg si. (...for sannheten blir en fryktelig over raskelse!) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 30. september #140016 Del Skrevet 30. september Hoppetaujenta skrev (1 minutt siden): Nei skulle jeg si. (...for sannheten blir en fryktelig over raskelse!) HJEEELP! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 30. september #140017 Del Skrevet 30. september Åneida, her blir det ikke hjelp å få og dessuten skal jeg i seng nå med en gang og det HELT alene. Ti stille på deg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 30. september #140018 Del Skrevet 30. september 🆘🆘🆘🆘 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 30. september #140019 Del Skrevet 30. september Natta. Natta. Natta. Natta. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 30. september #140020 Del Skrevet 30. september Hoppetaujenta skrev (55 minutter siden): Natta. Natta. Natta. Natta. Cid skrev (57 minutter siden): 🆘🆘🆘🆘 Hoppetaujenta skrev (58 minutter siden): Åneida, her blir det ikke hjelp å få og dessuten skal jeg i seng nå med en gang og det HELT alene. Ti stille på deg! Cid skrev (1 time siden): HJEEELP! Hoppetaujenta skrev (1 time siden): Nei skulle jeg si. (...for sannheten blir en fryktelig over raskelse!) Cid skrev (1 time siden): Er Kjell og dem fortsatt våkne? 😉😉 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå