SVK Skrevet 28. september #139861 Del Skrevet 28. september Hoppetaujenta skrev (1 time siden): Asså. jeg er da ikke interessert i Jøstin Beibi! (men veldig søte smilefolk ❤️) Først fanger du Justin Bieber med lassoen og smasker han og så sier du etterpå at du ikke er interessert i han! Justin etter du har smasket han: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 28. september #139862 Del Skrevet 28. september SVK skrev (6 minutter siden): Først fanger du Justin Bieber med lassoen og smasker han og så sier du etterpå at du ikke er interessert i han! Justin etter du har smasket han: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 28. september #139863 Del Skrevet 28. september (endret) SVK skrev (8 minutter siden): Først fanger du Justin Bieber med lassoen og smasker han og så sier du etterpå at du ikke er interessert i han! Justin etter du har smasket han: Han så sånn ut da jeg nektet ham å smuske eller smaske og jeg løftet mitt ene kne KNALLHERDT i retning fremad og det....TRAFF! Kjempe-lol!!! Endret 28. september av Hoppetaujenta Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 28. september #139864 Del Skrevet 28. september Hoppetaujenta skrev (4 minutter siden): Han så sånn ut da jeg nektet ham å smuske eller smaske og jeg løftet mitt ene kne KNALLHERDT i retning fremad og det....TRAFF! Kjempe-lol!!! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SVK Skrevet 28. september #139865 Del Skrevet 28. september Ciaran og Ciara skrev (9 minutter siden): Justin er ikke den første. Moderator så også slik ut etter Hoppe hadde vært på besøk. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SVK Skrevet 28. september #139866 Del Skrevet 28. september Hoppetaujenta skrev (8 minutter siden): Han så sånn ut da jeg nektet ham å smuske eller smaske og jeg løftet mitt ene kne KNALLHERDT i retning fremad og det....TRAFF! Kjempe-lol!!! 🔔 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 28. september #139867 Del Skrevet 28. september SVK skrev (9 minutter siden): Justin er ikke den første. Moderator så også slik ut etter Hoppe hadde vært på besøk. Ja Cassidy Tvillingene tenker at vi ikke nevner navn på moderator.😉😉 SVK skrev (9 minutter siden): 🔔 😉😉 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 28. september #139868 Del Skrevet 28. september SVK skrev (11 minutter siden): Justin er ikke den første. *sensurert* Nei, nå farer du med loddrett løgn igjen her! SVK skrev (10 minutter siden): 🔔 Hva er dette for "ding-ding-ding"-lyd? 😠 Ciaran og Ciara skrev (Akkurat nå): Ja Cassidy Tvillingene tenker at vi ikke nevner navn på moderator.😉😉 Best for alle parter det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 28. september #139869 Del Skrevet 28. september Nå kler hun av seg foran frierne. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 28. september #139870 Del Skrevet 28. september De blir sånn Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 28. september #139871 Del Skrevet 28. september Cid skrev (Akkurat nå): Nå kler hun av seg foran frierne. Nei, Cid...JEG kler alltid på meg jeg... Jeg er ikke sånn strippertype som deg. Cid skrev (Akkurat nå): De blir sånn Yepps! ---> 🥶 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 28. september #139872 Del Skrevet 28. september Hoppetaujenta skrev (4 minutter siden): Nei, Cid...JEG kler alltid på meg jeg... Jeg er ikke sånn strippertype som deg. Yepps! ---> 🥶 Så du stripper ikke daglig for Anton og ordet? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 28. september #139873 Del Skrevet 28. september Hoppetaujenta skrev (8 minutter siden): Nei, nå farer du med loddrett løgn igjen her! Hva er dette for "ding-ding-ding"-lyd? 😠 Best for alle parter det. Hoppetaujenta skrev (4 minutter siden): Nei, Cid...JEG kler alltid på meg jeg... Jeg er ikke sånn strippertype som deg. Yepps! ---> 🥶 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SVK Skrevet 28. september #139874 Del Skrevet 28. september Ciaran og Ciara skrev (17 minutter siden): Ja Cassidy Tvillingene tenker at vi ikke nevner navn på moderator.😉😉 Jeg nevner ikke navn jeg heller. Men regner med at den aktuelle moderatoren kjenner igjen fjeset sitt her: 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 28. september #139875 Del Skrevet 28. september SVK skrev (Akkurat nå): Jeg nevner ikke navn jeg heller. Men regner med at den aktuelle moderatoren kjenner igjen fjeset sitt her: Ja og så tenker Cassidy Tvillingene at han ikke ønsker å få fjeset sitt på trykk i Lønnebladet heller.😉😉 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SVK Skrevet 28. september #139876 Del Skrevet 28. september Ciaran og Ciara skrev (Akkurat nå): Ja og så tenker Cassidy Tvillingene at han ikke ønsker å få fjeset sitt på trykk i Lønnebladet heller.😉😉 Det stemmer. Men vi i Lønnebladet trykker det vi vil. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SVK Skrevet 28. september #139877 Del Skrevet 28. september (endret) Hoppe da hun fikk diplom som bekreftet at hun var Sveriges største smasker: Endret 28. september av SVK 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 28. september #139878 Del Skrevet 28. september SVK skrev (Akkurat nå): Hoppe da hun fikk diplom som bekreftet at hun var Sveriges største smasker: SVK skrev (5 minutter siden): Det stemmer. Men vi i Lønnebladet trykker det vi vil. Cassidy Tvillingene tenker at Lønnebladet lar seg ikke beordres om hva som skal skrives eller ikke. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 28. september #139879 Del Skrevet 28. september Cid skrev (58 minutter siden): Så du stripper ikke daglig for Anton og ordet? Hva slags familieforhold er du en del av Cid. SVK skrev (51 minutter siden): Jeg nevner ikke navn jeg heller. Men regner med at den aktuelle moderatoren kjenner igjen fjeset sitt her: Måtte sensurere litt der, for vi kan ikke ta sjanser med slikt. Ciaran og Ciara skrev (49 minutter siden): Ja og så tenker Cassidy Tvillingene at han ikke ønsker å få fjeset sitt på trykk i Lønnebladet heller.😉😉 Det stemmer nok. SVK lever farlig syns jeg. SVK skrev (43 minutter siden): Hoppe da hun fikk diplom som bekreftet at hun var Sveriges største smasker: Det er nok ikke meg nei, for jeg hadde gått med foret varmedress og crocs. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 28. september #139880 Del Skrevet 28. september Hoppetaujenta skrev (Akkurat nå): Hva slags familieforhold er du en del av Cid. Måtte sensurere litt der, for vi kan ikke ta sjanser med slikt. Det stemmer nok. SVK lever farlig syns jeg. Det er nok ikke meg nei, for jeg hadde gått med foret varmedress og crocs. Lønneberget. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå