Gå til innhold

Hvor er Hoppetaujenta akkurat nå?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Ciaran og Ciara skrev (1 minutt siden):

Ha Ha, men Cassidy Tvillingene tenker at det også er en stor sjanse for at Woffe har spist kredittkortet.🐶🐶:spise::spise:💳💳:fnise::fnise:

Bad-dog-chewed-credit-card.jpg

• Liker 1
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

SVK skrev (4 minutter siden):

Cassidy Tvillingene gjetter at når Hoppe ser dette, så er hennes kommentar til Woffe: You`re So Busted.😉😉

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

SVK skrev (13 timer siden):

Anton sang denne også for Hoppe:

En veldig fin vennskapelig sang. :nikke: 

SVK skrev (12 timer siden):

Det er fredag og da må Anton synge kjærlighetssanger for Hoppe for at hun ikke skal dra ut på byen på mannejakt.

Den er også søt. Sangen altså. Ikke mannen. :P 

Ciaran og Ciara skrev (12 timer siden):

Cassidy Tvillingene forstår at hun liker godt de gode gamle slagerne.:strix::strix:

Prikken over i`en. :tommelopp2:

Jeg bare skriver det jeg hører. :skriver:

Du må komme opp fra nedi kloakken SVK! :fy: 

Cassidy Tvillingene tenker at du bare gjør jobben din som Lønnebladets løgnaktige journalist.:skriver::skriver:

Når til og med C&C kaller deg for ditt rette navn, så må jeg :klappe:

Cid skrev (12 timer siden):

Er det andre sant?

NEI! :fy:  Når du skriver det er det ikke sant. 👺

Cassidy Tvillingene gjetter at Hoppe spiser kveldsmat nå.:spise::spise:

Nei, nå heter det frokost. :fnise: 

Stemmer! :skriver: Woffe har fått seg jobb som avisbud og kommer til å leverer Lønnebladet på døra deres hver morgen. 

Bildebevis borte, Woffe har fått hundehusarrest og vi er ikke blide. :nei:

Ciaran og Ciara skrev (11 timer siden):

Ja og alle vil ha avisen siden det er Woffe som leverer den, for Cassidy Tvillingene vet at ingen sier nei til Woffe.📰📰🗞️🗞️🐶🐶🥰🥰

...men til Hoppe sier de høflig neitakk og skjelver i sine knær. :fy: IKKE KJØP DEN SUMPPOSTEN HANS!

SVK skrev (11 timer siden):

Absolutt! Og nå som Woffe har fått seg en jobb mistenker jeg at Hoppe har konfiskert hele lønna. :hoho:

Det stemmer. Kan ikke la noen stjele hardt oppjobbede penger! :fy: 

Ha Ha, men Cassidy Tvillingene tenker at det også er en stor sjanse for at Woffe har spist kredittkortet.🐶🐶:spise::spise:💳💳:fnise::fnise:

I alle dager da?!? :sjokk: Det lager forstoppelse hos lille fjørballen min. *SKRiiiiiiK!*

SVK skrev (11 timer siden):

Puh...det der er heldigvis ikke Woffen min. :klem: Flott bilde da... :fnise: 

Cassidy Tvillingene gjetter at når Hoppe ser dette, så er hennes kommentar til Woffe: You`re So Bustete.😉😉

Yup; du er så bustete på pelsen at nå må vi gre deg litt til lørdagsgjestene dukker opp. Pusse tenner. Klippe klør. :nikke: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hoppetaujenta skrev (20 minutter siden):

En veldig fin vennskapelig sang. :nikke: 

Den er også søt. Sangen altså. Ikke mannen. :P 

Prikken over i`en. :tommelopp2:

Du må komme opp fra nedi kloakken SVK! :fy: 

Når til og med C&C kaller deg for ditt rette navn, så må jeg :klappe:

NEI! :fy:  Når du skriver det er det ikke sant. 👺

Nei, nå heter det frokost. :fnise: 

Bildebevis borte, Woffe har fått hundehusarrest og vi er ikke blide. :nei:

...men til Hoppe sier de høflig neitakk og skjelver i sine knær. :fy: IKKE KJØP DEN SUMPPOSTEN HANS!

Det stemmer. Kan ikke la noen stjele hardt oppjobbede penger! :fy: 

I alle dager da?!? :sjokk: Det lager forstoppelse hos lille fjørballen min. *SKRiiiiiiK!*

Puh...det der er heldigvis ikke Woffen min. :klem: Flott bilde da... :fnise: 

Yup; du er så bustete på pelsen at nå må vi gre deg litt til lørdagsgjestene dukker opp. Pusse tenner. Klippe klør. :nikke: 

Nå ble Lønneberget og Galtvort leie seg :( 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har hun trakket på en kråkebolle, piggene stikker rett igjennom foten hennes 😨 Anton kom også borti men han la seg ned på en og, ja det endte ikke smertefritt for å si det slik 😵

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

Annonse
Cid skrev (1 time siden):

Nå ble Lønneberget og Galtvort leie seg :( 

Helt i orden for meg. :jolie: De er jukseutgaver uansett. 

Hoppe og hennes nye kjæreste.

17030526.webp?imageId=17030526&x=25.51&y

Nei, tusen takk til begge deler. :fy: 

Nå har hun trakket på en kråkebolle, piggene stikker rett igjennom foten hennes 😨
Anton kom også borti men han la seg ned på en og, ja det endte ikke smertefritt for å si det slik 😵

Du vil oss bare vondt du. :( :grine:

SVK skrev (28 minutter siden):

Hvor jeg spiser pizza med mine venner:

ninja-turtle-pizza.gif

Uoppdragen spisemåte. :jolie: 
(...men vidunderlig når jeg ser litt på det, om det hadde vært meg og god mat/iskrem... :lur: )

Cid skrev (27 minutter siden):

Knoll og tott?

Tåll og Knått i hans versjon. :jolie: 

SVK skrev (24 minutter siden):

Så du ikke på Ninja Turtles som barn?

Jeg gjorde jaffal ikke det. :fnise: 

SVK skrev (23 minutter siden):

Skjønner.  Jeg digget dem og lekte ofte at jeg var en Ninja Turtle. 

DET kan forklare en del, men ikke alt... :klo: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...