Hoppetaujenta Skrevet 26. september #139701 Del Skrevet 26. september SVK skrev (2 minutter siden): Takk. Har faktisk prøvd å tøye ut. Men det er ubehagelig så jeg droppet det. Mhm... *Hoppen tar på seg lorgnettene og myser på SVK* Trikset er å ikke stoppe når man prøver, men fullføre på første forsøket. Da er det gjort. Jeg tror at det bor en myk og sterk balettdanser inni SVK et sted. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SVK Skrevet 26. september #139702 Del Skrevet 26. september Hoppetaujenta skrev (3 minutter siden): Mhm... *Hoppen tar på seg lorgnettene og myser på SVK* Trikset er å ikke stoppe når man prøver, men fullføre på første forsøket. Da er det gjort. Jeg tror at det bor en myk og sterk balettdanser inni SVK et sted. Jeg er enig med deg der og jeg hadde gjort det om man kunne tøye ut 1 gang og så ble man myk. Men for å bli myk så må man tøye ut flere ganger i uka og trolig holde på i årevis. Det har ikke jeg hatt selvdisiplinen til. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 26. september #139703 Del Skrevet 26. september Hoppetaujenta skrev (1 time siden): Dette er løgn, løgn og atter løgn. DET hadde hun nok merket skulle jeg tro og hun driver ikke på med slikt. Ja, det kommer til å bli skiver med oster. Nøkkel og brun. Langtifra oppe og nede. En slik dressmann hadde det aldri blitt, for jeg er allergisk mot dress(skjorte/slips-stilen. Du mener nok at jeg lærer dem splitthopp? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 26. september #139704 Del Skrevet 26. september Cassidy Tvillingene logger av nå, vi kommer tilbake her i kveld. For nå skal vi noen ærender.👨🦰👩🦰👍👍 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SVK Skrevet 26. september #139705 Del Skrevet 26. september Nå har Hoppe ghostet Anton. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 26. september #139706 Del Skrevet 26. september SVK skrev (1 time siden): Jeg er enig med deg der og jeg hadde gjort det om man kunne tøye ut 1 gang og så ble man myk. Men for å bli myk så må man tøye ut flere ganger i uka og trolig holde på i årevis. Det har ikke jeg hatt selvdisiplinen til. Skjønner. Du er ålreit for det om, du. Ciaran og Ciara skrev (1 time siden): Cassidy Tvillingene logger av nå, vi kommer tilbake her i kveld. For nå skal vi noen ærender.👨🦰👩🦰👍👍 På gjensyn, søte venner. SVK skrev (31 minutter siden): Nå har Hoppe ghostet Anton. Næsj, det hadde jeg aldri gjort. Det er slem oppførsel. Anton er min venn forever. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SVK Skrevet 26. september #139707 Del Skrevet 26. september (endret) Hoppetaujenta skrev (38 minutter siden): Skjønner. Du er ålreit for det om, du. Takk! Hoppetaujenta skrev (38 minutter siden): Næsj, det hadde jeg aldri gjort. Det er slem oppførsel. Anton er min venn forever. Kredittkort-vennen som du kaller Anton. 💳 Endret 26. september av SVK Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 26. september #139708 Del Skrevet 26. september Hoppetaujenta skrev (3 timer siden): Grav deg langt ned! DE KOMMER! Et av mine mange navn = Splitthoppetaujenta! Skulle være en for ikke melkeglass Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 26. september #139709 Del Skrevet 26. september SVK skrev (1 time siden): Vennen som du kaller Anton. Han heter Anton. Cid skrev (42 minutter siden): Skulle være en for ikke melkeglass Hæ? Ikke melkeglass...hva da? Har jeg glemt noe igjen? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 26. september #139710 Del Skrevet 26. september Hoppetaujenta skrev (Akkurat nå): Han heter Anton. Hæ? Ikke melkeglass...hva da? Har jeg glemt noe igjen? Skulle være en 🚪 ikke 🥛 😜 Jeg må ha trykket feil. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 26. september #139711 Del Skrevet 26. september Det hender selv de beste. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 26. september #139712 Del Skrevet 26. september Hoppetaujenta skrev (1 minutt siden): Det hender selv de beste. Er Kjell, dyra og demonene fortsatt på utkikk etter meg? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 26. september #139713 Del Skrevet 26. september Cid skrev (2 minutter siden): Er Kjell, dyra og demonene fortsatt på utkikk etter meg? Yupp! "WANTED!!!" Det står det i alle retninger der de holder til. ( ) *rovdyrhyl lyder* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 26. september #139714 Del Skrevet 26. september Hoppetaujenta skrev (2 minutter siden): Yupp! "WANTED!!!" Det står det i alle retninger der de holder til. ( ) *rovdyrhyl lyder* 🏨🚕🏃♂️ 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 26. september #139715 Del Skrevet 26. september Now Hoppe må ha food igjen, for en blir ikke mett av litt soup i think. Snakkes senere. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 26. september #139716 Del Skrevet 26. september Nå er hun hos kiropraktor. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 26. september #139717 Del Skrevet 26. september Cid skrev (1 time siden): Nå er hun hos kiropraktor. Nei, jeg besøker ikke Kåre Praktor. Jeg hopper meg frisk. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sola de Skrevet 26. september #139718 Del Skrevet 26. september Cid skrev (2 timer siden): Nå er hun hos kiropraktor. Hvordan gikk det hos kiropraktoren? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 26. september #139719 Del Skrevet 26. september Nå har seriemorderen Brad kidnappet Anton, han begynner å melke Anton. 🧔🏼♂️🔧🏚️ 👨🏼🥛 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 26. september #139720 Del Skrevet 26. september Sola de skrev (1 minutt siden): Hvordan gikk det hos kiropraktoren? Var vondt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå