Ciaran og Ciara Skrevet 25. september #139641 Del Skrevet 25. september Hoppetaujenta skrev (4 timer siden): Det finnes ikke! Det er ikke meg. Jeg gjør ikke sånn. Jeg har fått dårlig rykte nå. Veldig morsomt egentlig. Ja, det er jeg glad for at du sier høyt. Jeg er ikke hjemme. Begge deler. I seng tolv. Klokka gikk fort på slutten der. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 25. september #139642 Del Skrevet 25. september SVK skrev (1 time siden): Forbanna! SVK skrev (2 timer siden): Det stemmer at det kun er du og elefanter som har lov til å drikke Oskar Syltes kruttsterke øl. Det er alt for sterkt for oss andre så vi blir fortalt at Oskar Sylte ikke lager øl. Cid skrev (1 time siden): 🛖🚪🔑🏃♂️ Freyja Valkyrie skrev (1 time siden): Det viktigste i livet for Hoppe er iskrem og hoppetau. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 25. september #139643 Del Skrevet 25. september Cassidy Tvillingene logger av nå, vi kommer tilbake her i kveld.👨🦰👩🦰👍👍 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 25. september #139644 Del Skrevet 25. september Hun får snart besøk av han her. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SVK Skrevet 25. september #139645 Del Skrevet 25. september Cid skrev (3 timer siden): Hun får snart besøk av han her. Han kommer for å kreve barnebidrag for barna han har sammen med Hoppe. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 25. september #139646 Del Skrevet 25. september SVK skrev (17 minutter siden): Han kommer for å kreve barnebidrag for barna han har sammen med Hoppe. 12 stykker hittil. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 25. september #139647 Del Skrevet 25. september Hoppetauløsungene. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 25. september #139648 Del Skrevet 25. september Hun klær av seg for en is. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SVK Skrevet 25. september #139649 Del Skrevet 25. september Cid skrev (Akkurat nå): 12 stykker hittil. 12 stykker som vi vet om! Det kan være flere barn Hoppe nekter å betale barnebidrag til. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 25. september #139650 Del Skrevet 25. september Så mye tull som enkelte skriver! Noen er hyggelige også, så er det sagt. SVK skrev (8 timer siden): Jeg trenger en slik tusenlapp-pengetryllemaskin til min lommebok! Cid skrev (8 timer siden): Nå koser hun seg med vafler. Dette ser veldig godt ut. Hadde marokkanskinspirert suppe i dag, men mye sterkt krydder, kikerter og kylling etc. Litt for sterkt for meg. VANN! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SVK Skrevet 25. september #139651 Del Skrevet 25. september Hoppetaujenta skrev (1 minutt siden): Jeg trenger en slik tusenlapp-pengetryllemaskin til min lommebok! Med andre ord: Antons kredittkort. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 25. september #139652 Del Skrevet 25. september SVK skrev (Akkurat nå): Med andre ord: Antons kredittkort. NEI! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 25. september #139653 Del Skrevet 25. september Hoppetaujenta skrev (3 minutter siden): Så mye tull som enkelte skriver! Noen er hyggelige også, så er det sagt. Jeg trenger en slik tusenlapp-pengetryllemaskin til min lommebok! Dette ser veldig godt ut. Hadde marokkanskinspirert suppe i dag, men mye sterkt krydder, kikerter og kylling etc. Litt for sterkt for meg. VANN! Hva med iskremen med pepperkaker og blåmuggost? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 25. september #139654 Del Skrevet 25. september SVK skrev (57 minutter siden): 12 stykker som vi vet om! Det kan være flere barn Hoppe nekter å betale barnebidrag til. Hun har flere barn enn fingrer. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 25. september #139655 Del Skrevet 25. september Cassidy Tvillingene gjetter at Hoppe spiser kveldsmat nå. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 25. september #139656 Del Skrevet 25. september Cid skrev (5 minutter siden): Hva med iskremen med pepperkaker og blåmuggost? Helt fryktelig. TORTUR. Noe så godt som is...og så ødelegge den sånn. Cid skrev (4 minutter siden): Hun har flere barn enn fingrer. *hun holder opp de midterste langfingrene strakt i været og sjekker antallet* Ciaran og Ciara skrev (Akkurat nå): Cassidy Tvillingene gjetter at Hoppe spiser kveldsmat nå. Ja...og det blir kanskje suppe...eller skiver. Vet ikke helt ennå. Må ut med søppel også før jeg legger meg. Har "frisert plantene mine i dag; tatt stiklinger og kastet resten. PLANTENE MINE! De ble så altfor store...og jeg takket dem for følget så langt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 25. september #139657 Del Skrevet 25. september Hoppetaujenta skrev (2 minutter siden): Helt fryktelig. TORTUR. Noe så godt som is...og så ødelegge den sånn. *hun holder opp de midterste langfingrene strakt i været og sjekker antallet* Ja...og det blir kanskje suppe...eller skiver. Vet ikke helt ennå. Må ut med søppel også før jeg legger meg. Har "frisert plantene mine i dag; tatt stiklinger og kastet resten. PLANTENE MINE! De ble så altfor store...og jeg takket dem for følget så langt. Er Lønneberget i sjokk og sinne på meg nå? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 25. september #139658 Del Skrevet 25. september Ja. De fyker rundt og freser med muskedunderne sine. Jeg redder deg ikke. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SVK Skrevet 25. september #139659 Del Skrevet 25. september Med tanke på hvordan Hoppe bruker Antons kredittkort så må hun tro at Anton heter Wallenberg til etternavn. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 25. september #139660 Del Skrevet 25. september Hoppetaujenta skrev (5 minutter siden): Ja. De fyker rundt og freser med muskedunderne sine. Jeg redder deg ikke. 🚪🛖🔑🏃♂️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå