SVK Skrevet 23. september #139541 Del Skrevet 23. september Cid skrev (40 minutter siden): Nå er Hoppe, Anton, Ordet, @SVK og meg med på familiesagaen de syv søstre. Hoppe og Anton har gjort Cid arveløs. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 23. september #139542 Del Skrevet 23. september SVK skrev (1 minutt siden): Hoppe og Anton har gjort Cid arveløs. Og så dytter jeg de utfor en bro. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SVK Skrevet 23. september #139543 Del Skrevet 23. september Cid skrev (1 minutt siden): Og så dytter jeg de utfor en bro. Ikke rart de gjorde deg arveløs! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 23. september #139544 Del Skrevet 23. september SVK skrev (1 minutt siden): Ikke rart de gjorde deg arveløs! De rakk ikke å skrive under papirene. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SVK Skrevet 23. september #139545 Del Skrevet 23. september Cid skrev (3 minutter siden): De rakk ikke å skrive under papirene. Hoppe og Anton overlevde drapsforsøket ditt. Så de underskrev papirene nå. I tillegg ble du anmeldt for drapsforsøk og sendt til Alcatraz. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 23. september #139546 Del Skrevet 23. september SVK skrev (2 minutter siden): Hoppe og Anton overlevde drapsforsøket ditt. Så de underskrev papirene nå. I tillegg ble du anmeldt for drapsforsøk og sendt til Alcatraz. Hvor jeg blir brutalt angrepet i dusjen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SVK Skrevet 23. september #139547 Del Skrevet 23. september Cid skrev (Akkurat nå): Hvor jeg blir brutalt angrepet i dusjen. Enda verre. Det er ingen dusj! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 23. september #139548 Del Skrevet 23. september SVK skrev (Akkurat nå): Enda verre. Det er ingen dusj! Hvorfor tok de meg fra da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SVK Skrevet 23. september #139549 Del Skrevet 23. september Cid skrev (1 minutt siden): Hvorfor tok de meg fra da? De tok deg ikke. Du er dessverre helt alene og blitt så ensom at du fantaserer om mennesker og hendelser som aldri har skjedd. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 23. september #139550 Del Skrevet 23. september SVK skrev (1 minutt siden): De tok deg ikke. Du er dessverre helt alene og blitt så ensom at du fantaserer om mennesker og hendelser som aldri har skjedd. Helt til jeg er gammel og skrukkete 👴🏻 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SVK Skrevet 23. september #139551 Del Skrevet 23. september (endret) Cid skrev (3 minutter siden): Helt til jeg er gammel og skrukkete 👴🏻 Dessverre sant. Da du ble gammel og skrukkete kom det noen for å redde deg, men da hadde du vært så lenge alene at du ikke turte å forlate Alcatraz. Du fortalte at du ønsket å være alene resten av livet ditt. Endret 23. september av SVK Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 23. september #139552 Del Skrevet 23. september Dette er Anton på jobben sin. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 23. september #139553 Del Skrevet 23. september SVK skrev (3 minutter siden): Dessverre sant. Da du ble gammel og skrukkete kom det noen for å redde deg, men da hadde du vært så lenge alene at du ikke turte å forlate Alcatraz. Du fortalte at du ønsket å være alene resten av livet ditt. Uff trist skjebne. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SVK Skrevet 23. september #139554 Del Skrevet 23. september Cid skrev (1 minutt siden): Uff trist skjebne. Jeg vet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SVK Skrevet 23. september #139555 Del Skrevet 23. september (endret) Alle i Lønneberget gråter over skjebnen til Cid. Endret 23. september av SVK Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 23. september #139556 Del Skrevet 23. september (endret) SVK skrev (4 minutter siden): Alle i Lønneberget gråter over skjebnen til Cid. Anton søler farsmelk i sorg. Endret 23. september av Cid Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 23. september #139557 Del Skrevet 23. september Anton har en stor ræv. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SVK Skrevet 23. september #139558 Del Skrevet 23. september Cid skrev (Akkurat nå): Anton søker farsmelk i sorg. Nå kom Anton på hvorfor du ble sendt til Alcatraz. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 23. september #139559 Del Skrevet 23. september SVK skrev (1 minutt siden): Nå kom Anton på hvorfor du ble sendt til Alcatraz. 🥺🆘 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 23. september #139560 Del Skrevet 23. september SVK skrev (1 minutt siden): Nå kom Anton på hvorfor du ble sendt til Alcatraz. Skulle stå søler 😜 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå