Hoppetaujenta Skrevet 21. september #139441 Del Skrevet 21. september Cid skrev (2 timer siden): Hvorfor? Bare tøysa tror jeg. Litt i alle fall. Cid skrev (5 minutter siden): Nå spiser Hoppe rakfisk mens Anton slipper en brakfis. Er det verste jeg har hørt! C&C: Spiste nok en baguette med kylling og løk. Legger meg nok rundt 22:oo 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 21. september #139442 Del Skrevet 21. september Hoppetaujenta skrev (Akkurat nå): Bare tøysa tror jeg. Litt i alle fall. Er det verste jeg har hørt! C&C: Spiste nok en baguette med kylling og løk. Legger meg nok rundt 22:oo Kommer Kjell og naboene nå? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 21. september #139443 Del Skrevet 21. september Hoppetaujenta skrev (Akkurat nå): Bare tøysa tror jeg. Litt i alle fall. Er det verste jeg har hørt! C&C: Spiste nok en baguette med kylling og løk. Legger meg nok rundt 22:oo Nam Nam, Cassidy Tvillingene synes at det høres skikkelig digg ut. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 21. september #139444 Del Skrevet 21. september Cid skrev (1 minutt siden): Kommer Kjell og naboene nå? Yuuuuup! Ciaran og Ciara skrev (Akkurat nå): Nam Nam, Cassidy Tvillingene synes at det høres skikkelig digg ut. Halvparten igjen til i morgen tidlig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 21. september #139445 Del Skrevet 21. september Hoppetaujenta skrev (Akkurat nå): Yuuuuup! Halvparten igjen til i morgen tidlig. Kjell er jo vel en pyse egentlig så ingen ting å frykte der Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 21. september #139446 Del Skrevet 21. september Cid skrev (1 minutt siden): Kjell er jo vel en pyse egentlig så ingen ting å frykte der Han har med seg vennene sine fra den andre siden. 👺 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 21. september #139447 Del Skrevet 21. september Hoppetaujenta skrev (Akkurat nå): Han har med seg vennene sine fra den andre siden. 👺 Andre side hva? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 21. september #139448 Del Skrevet 21. september Hoppetaujenta skrev (8 minutter siden): Yuuuuup! Halvparten igjen til i morgen tidlig. Det synes Cassidy Tvillingene at høres lurt ut, da har du frokost i morgen tidlig. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 21. september #139449 Del Skrevet 21. september Cid skrev (7 minutter siden): Andre side hva? Han er jo død vet du. Ciaran og Ciara skrev (2 minutter siden): Det synes Cassidy Tvillingene at høres lurt ut, da har du frokost i morgen tidlig. Ja---gleder meg allerede. Håper på søvn i natt (dårlig med det i natta som var nemlig) og så er det frokost å glede seg til. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 21. september #139450 Del Skrevet 21. september Hoppetaujenta skrev (Akkurat nå): Han er jo død vet du. Ja---gleder meg allerede. Håper på søvn i natt (dårlig med det i natta som var nemlig) og så er det frokost å glede seg til. Ingen er død i Hoppeland da. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 21. september #139451 Del Skrevet 21. september Hitler og Saddam er naboene til Hoppe og Anton. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 21. september #139452 Del Skrevet 21. september Cid skrev (5 minutter siden): Ingen er død i Hoppeland da. I bakventland da? Cid skrev (4 minutter siden): Hitler og Saddam er naboene til Hoppe og Anton. Neeeeiii, Cid! Nå blir jeg trist her. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 21. september #139453 Del Skrevet 21. september Hoppetaujenta skrev (1 minutt siden): I bakventland da? Neeeeiii, Cid! Nå blir jeg trist her. Der man dør før man lever? Ble Lønneberget forferdet og rasende nå? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 21. september #139454 Del Skrevet 21. september (endret) Hoppetaujenta skrev (4 minutter siden): I bakventland da? Neeeeiii, Cid! Nå blir jeg trist her. Hoppetaujenta skrev (11 minutter siden): Han er jo død vet du. Ja---gleder meg allerede. Håper på søvn i natt (dårlig med det i natta som var nemlig) og så er det frokost å glede seg til. Cassidy Tvillingene synes at det er viktig å ha ting å glede seg til. Endret 21. september av Ciaran og Ciara 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 21. september #139455 Del Skrevet 21. september Cid skrev (3 minutter siden): Der man dør før man lever? Ble Lønneberget forferdet og rasende nå? Ja. De hulker høyt noen av dem....og jeg logger av for å legge meg. Ciaran og Ciara skrev (1 minutt siden): Cassidy Tvillingene synes at det er viktig å ha ting å glede seg til. Ja og jeg er et vanedyr som aldri blir lei av frokoster, måltider og alt godt man kan glede seg til. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 21. september #139456 Del Skrevet 21. september Hoppetaujenta skrev (Akkurat nå): Ja. De hulker høyt noen av dem....og jeg logger av for å legge meg. Ja og jeg er et vanedyr som aldri blir lei av frokoster, måltider og alt godt man kan glede seg til. Har Kjell og vennene hans ankommet Lønneberget i jakt på meg nå? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 21. september #139457 Del Skrevet 21. september Hoppetaujenta skrev (9 minutter siden): Ja. De hulker høyt noen av dem....og jeg logger av for å legge meg. Ja og jeg er et vanedyr som aldri blir lei av frokoster, måltider og alt godt man kan glede seg til. Cassidy Tvillingene har det også sånn, vi er også vanedyr og vi blir heller aldri lei av frokoster og måltider.😊😊 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 22. september #139458 Del Skrevet 22. september Nå har Kjell og vennene blitt angrepet av dyrene lol. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 22. september #139459 Del Skrevet 22. september Nå tar hun seg en kaffi sammen med frierne sine. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 22. september #139460 Del Skrevet 22. september Cid skrev (15 timer siden): Har Kjell og vennene hans ankommet Lønneberget i jakt på meg nå? De gikk rundt boligen din og la besvergelser på deg. Cid skrev (11 minutter siden): Nå har Kjell og vennene blitt angrepet av dyrene lol. De er alle venner. Det er du som er noe annet. Cid skrev (5 minutter siden): Nå tar jeg meg en kaffi sammen med frierne mine. På tide å bli skikkelig voksenvoksen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå