Hoppetaujenta Skrevet 17. september #139301 Del Skrevet 17. september Fjordland fårikålkvelds. Nyydelig! Har en igjen til i morgen og heldige meg som ikke vlir lei av det. Logger av og ser teve litt. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 17. september #139302 Del Skrevet 17. september Hoppetaujenta skrev (3 minutter siden): Fjordland fårikålkvelds. Nyydelig! Har en igjen til i morgen og heldige meg som ikke vlir lei av det. Logger av og ser teve litt. Cassidy Tvillingene ønsker deg et godt måltid og en fin kveld videre Hoppe. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 17. september #139303 Del Skrevet 17. september Hoppetaujenta skrev (9 minutter siden): Fjordland fårikålkvelds. Nyydelig! Har en igjen til i morgen og heldige meg som ikke vlir lei av det. Logger av og ser teve litt. Kos dere Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 17. september #139304 Del Skrevet 17. september Cid skrev (2 timer siden): Nå er hun på Arbeiderpartiets landsstyremøte. Det holder fortsatt på. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 17. september #139305 Del Skrevet 17. september Cassidy Tvillingene gjetter at Hoppe ser på tv,📺📺 og på YouTube videoer på pc-en sin nå.💻💻 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 17. september #139306 Del Skrevet 17. september Blir artig å se Hoppe og Anton i farmen 😁 https://www.tv2.no/underholdning/farmen/samboerpar-deltar-i-farmen-slik-skal-de-holde-forholdet-skjult/16916795/ 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 17. september #139307 Del Skrevet 17. september Cassidy Tvillingene gjetter at Hoppe sover nå. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 17. september #139308 Del Skrevet 17. september Hun får besøk av sjamanen Eirik Myrhaug i morgen. 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 18. september #139309 Del Skrevet 18. september Cassidy Tvillingene ser at rampestrekene rår her inne i natt også.😉😉 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 18. september #139310 Del Skrevet 18. september Cid skrev (10 timer siden): Kos dere Veldig hyggelig og høflig at du sier De, Dem og Dere til meg, men du kan si DEG til meg. Vi er Dus nå. Cid skrev (6 timer siden): Blir artig å se Hoppe og Anton i farmen 😁 https://www.tv2.no/underholdning/farmen/samboerpar-deltar-i-farmen-slik-skal-de-holde-forholdet-skjult/16916795/ Aldri. Vi er ikke av slikt slag og søker ikke landsdekkende oppmerksomhet. Ciaran og Ciara skrev (6 timer siden): Cassidy Tvillingene gjetter at Hoppe sover nå. Det gjorde hun ja. Cid skrev (4 timer siden): Hun får besøk av sjamanen Eirik Myrhaug i morgen. Det er ok. God Lillelørdag til alle sammen. Jeg tror jeg må kjøpe en isboks, bare fordi. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 18. september #139311 Del Skrevet 18. september Hoppetaujenta skrev (3 timer siden): Veldig hyggelig og høflig at du sier De, Dem og Dere til meg, men du kan si DEG til meg. Vi er Dus nå. Aldri. Vi er ikke av slikt slag og søker ikke landsdekkende oppmerksomhet. Det gjorde hun ja. Det er ok. God Lillelørdag til alle sammen. Jeg tror jeg må kjøpe en isboks, bare fordi. Sjaman Durek Verrett kommer også. Her er dere sammen. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 18. september #139312 Del Skrevet 18. september 🐶👹👺 👺 👹🐶 (frokostpause her) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 18. september #139313 Del Skrevet 18. september 🛖🔑🏃♂️ 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 18. september #139314 Del Skrevet 18. september Nå har hun fått Borat som beredskapsvenn. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 18. september #139315 Del Skrevet 18. september Hoppetaujenta skrev (5 timer siden): Veldig hyggelig og høflig at du sier De, Dem og Dere til meg, men du kan si DEG til meg. Vi er Dus nå. Aldri. Vi er ikke av slikt slag og søker ikke landsdekkende oppmerksomhet. Det gjorde hun ja. Det er ok. God Lillelørdag til alle sammen. Jeg tror jeg må kjøpe en isboks, bare fordi. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 18. september #139316 Del Skrevet 18. september Cassidy Tvillingene logger av nå, vi kommer tilbake her i kveld.👨🦰👩🦰👍👍 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 18. september #139317 Del Skrevet 18. september Hadebra, tvillingene mine. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 18. september #139318 Del Skrevet 18. september Hoppetaujenta skrev (3 minutter siden): Hadebra, tvillingene mine. Lykke til med han. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 18. september #139319 Del Skrevet 18. september Han er ikke her. Forbudet gjelder. Ingen inn her med altfor få klær på. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 18. september #139320 Del Skrevet 18. september Hoppetaujenta skrev (2 minutter siden): Han er ikke her. Forbudet gjelder. Ingen inn her med altfor få klær på. Hva med Fridtjof da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå