Hoppetaujenta Skrevet 16. september #139221 Del Skrevet 16. september Freyja Valkyrie skrev (12 timer siden): I dag har Hoppe undervist barn på mandagsskolen. Det var bedre ja. Jeg underviser i hvordan å bli en god forumbruker når de blir litt eldre. Alt det andre tøyset kan jeg ikke stå inne for. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 16. september #139222 Del Skrevet 16. september Hoppetaujenta skrev (1 time siden): Det var bedre ja. Jeg underviser i hvordan å bli en god forumbruker når de blir litt eldre. Alt det andre tøyset kan jeg stå inne for. Kjekt å høre Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 16. september #139223 Del Skrevet 16. september Cid skrev (1 minutt siden): Kjekt å høre...når jeg har omskrevet ALT så det passer for meg. Nemlig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 16. september #139224 Del Skrevet 16. september Hoppetaujenta skrev (Akkurat nå): Nemlig. Har dyrene våknet? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 16. september #139225 Del Skrevet 16. september Hoppe har sovet over i frierhuset i natt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 16. september #139226 Del Skrevet 16. september Cid skrev (1 minutt siden): Har dyrene våknet? For lenge siden. De jager forretter i skogen og gleder seg til hovedmåltidet senere i dag. Cid skrev (1 minutt siden): Hoppe har sovet over i frierhuset i natt. Frierne var ledet bort til Cid i hele natt, så han har fått nok å holde på med, stakkars. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sola de Skrevet 16. september #139227 Del Skrevet 16. september Synes iskremens største fremsnakker burde fåttt isen hun drømmer om. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 16. september #139228 Del Skrevet 16. september Hoppetaujenta skrev (5 minutter siden): For lenge siden. De jager forretter i skogen og gleder seg til hovedmåltidet senere i dag. Frierne var ledet bort til Cid i hele natt, så han har fått nok å holde på med, stakkars. Misbrukte de meg mens jeg sov? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 16. september #139229 Del Skrevet 16. september Vi er snart på side 6969. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 16. september #139230 Del Skrevet 16. september Sola de skrev (9 minutter siden): Synes iskremens største fremsnakker burde fåttt isen hun drømmer om. Takk. Hadde det vært mulig å like deg enda bedre...så hadde jeg gjort det nå. Snill du! Cid skrev (7 minutter siden): Misbrukte de meg mens jeg sov? Jeg så en annen vei og aner ikke. Cid skrev (6 minutter siden): Vi er snart på side 6969. Værsågod.Værsågod. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sola de Skrevet 16. september #139231 Del Skrevet 16. september Hoppetaujenta skrev (1 minutt siden): Takk. Hadde det vært mulig å like deg enda bedre...så hadde jeg gjort det nå. Snill du! Jeg så en annen vei og aner ikke. Værsågod.Værsågod. Men er jo sant. Ingen snakker finere om iskrem enn du gjør. Det burde belønnes for tro tjeneste. Spesialiskrem laget til deg. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 16. september #139232 Del Skrevet 16. september Hoppetaujenta skrev (3 minutter siden): Takk. Hadde det vært mulig å like deg enda bedre...så hadde jeg gjort det nå. Snill du! Jeg så en annen vei og aner ikke. Værsågod.Værsågod. Slemmen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 16. september #139233 Del Skrevet 16. september Sola de skrev (16 minutter siden): Men er jo sant. Ingen snakker finere om iskrem enn du gjør. Det burde belønnes for tro tjeneste. Spesialiskrem laget til deg. Kanskje det ligger noe godt og venter på meg i fremtiden. Cid skrev (14 minutter siden): Slemmen Når men liker å være litt slemm, så har man ofte slemme "venner". Glad for at det ikke er meg. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 16. september #139234 Del Skrevet 16. september Hoppetaujenta skrev (2 minutter siden): Kanskje det ligger noe godt og venter på meg i fremtiden. Når men liker å være litt slemm, så har man ofte slemme "venner". Glad for at det ikke er meg. Er jo deg siden du sendte dem etter meg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 16. september #139235 Del Skrevet 16. september Hoppe den slemme 👱🏻♀️👊 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 16. september #139236 Del Skrevet 16. september Cid den uskyldige Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 16. september #139237 Del Skrevet 16. september Dette er noe for iskrem Hoppen vår 😁 https://www.hennig-olsen.no/oppskrifter-og-inspirasjon/krydret-iskrem-med-blamuggost-og-pepperkaker/ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 16. september #139238 Del Skrevet 16. september Cid skrev (16 minutter siden): Er jo deg siden du sendte dem etter meg. Kan jo ha vært en av AI-Hoppene også. Cid skrev (16 minutter siden): Hoppe den opprinnelige er snill med meg Takk, nå er du inne på sannheten her. Cid skrev (16 minutter siden): Cid den uskyldige ...til det motsatte er bevist. Nemlig. Alle vet om slemmegreiene dine Cid skrev (9 minutter siden): Dette er noe for iskrem Hoppen vår 😁 https://www.hennig-olsen.no/oppskrifter-og-inspirasjon/krydret-iskrem-med-blamuggost-og-pepperkaker/ Nå ble jeg helt fælen i ansiktet og trodde ikke mine egne øyne...noe så FÆLT! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 16. september #139239 Del Skrevet 16. september Hoppetaujenta skrev (1 minutt siden): Kan jo ha vært en av AI-Hoppene også. Takk, nå er du inne på sannheten her. Nemlig. Alle vet om slemmegreiene dine Nå ble jeg helt fælen i ansiktet og trodde ikke mine egne øyne...noe så FÆLT! Ble dyrene aggressive nå? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 16. september #139240 Del Skrevet 16. september Cid skrev (5 minutter siden): Ble dyrene aggressive nå? Ja, for de tåler ikke at noen gjør meg ille. Da lyser det i øynene deres og de lager skremmende knurrelyder. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå