Cid Skrevet 15. september #139121 Del Skrevet 15. september Hoppe har dette bildet ovenfor sengen sin. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 15. september #139122 Del Skrevet 15. september Nå prompet Anton Hoppe i ansiktet 👨🏼💨👱🏻♀️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SVK Skrevet 15. september #139123 Del Skrevet 15. september Hoppetaujenta skrev (5 minutter siden): Ja, det er jo det beste at vi alle er oss selv. Sant. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SVK Skrevet 15. september #139124 Del Skrevet 15. september Cid skrev (4 minutter siden): Hoppe har dette bildet ovenfor sengen sin. Hoppe: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 15. september #139125 Del Skrevet 15. september SVK skrev (2 minutter siden): Hoppe: Hun forsyner seg av omelettene. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 15. september #139126 Del Skrevet 15. september Cid: Jaja...tror jeg smaker på litt iskrem jeg og roer innrtrykkene ned litt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 15. september #139127 Del Skrevet 15. september Hoppetaujenta skrev (3 minutter siden): Cid: Jaja...tror jeg smaker på litt skinka til Anton og roer innrtrykkene ned litt. Bon appetitt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 15. september #139128 Del Skrevet 15. september (endret) *innlegg fjernet grunnet giftig innhold!* Endret 15. september av Hoppetaujenta Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SVK Skrevet 15. september #139129 Del Skrevet 15. september Hoppetaujenta skrev (Akkurat nå): Tusen takk for gode ønsker. Vennlige Cid, som han av og til også kan kalles... Leste du hva han hadde endret innlegget ditt til? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 15. september #139130 Del Skrevet 15. september Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 15. september #139131 Del Skrevet 15. september (endret) SVK skrev (6 minutter siden): Leste du hva han hadde endret innlegget ditt til? Nei, jeg var naiv og glad fordi han endelig sa noe hyggelig til meg, men DET skal aldri skje igjen. Heretter skal han mistenkes fra øst til vest og alltid jages. Jeg hjelper ham ikke! Slemme-Cid Wantet D or A! Endret 15. september av Hoppetaujenta Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SVK Skrevet 15. september #139132 Del Skrevet 15. september Hoppetaujenta skrev (1 minutt siden): Nei, jeg var naiv og glad fordi han endelig sa noe hyggelig til meg, men DET skal aldri skje igjen. Heretter skal han mistenkes fra øst til vest og alltid jages. Jeg hjelper ham ikke! Slemme-Cid Wantet D or A! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SVK Skrevet 15. september #139133 Del Skrevet 15. september (endret) Nå forsker Anton på hva som gjør Cid så rampete. Endret 15. september av SVK Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 15. september #139134 Del Skrevet 15. september (endret) Hoppetaujenta skrev (12 minutter siden): Nei, jeg var naiv og glad fordi han endelig sa noe hyggelig til meg, men DET skal aldri skje igjen. Heretter skal han mistenkes fra øst til vest og alltid jages. Jeg hjelper ham ikke! Slemme-Cid Wantet D or A! 🛖🔑 Endret 15. september av Cid Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 15. september #139135 Del Skrevet 15. september SVK skrev (5 minutter siden): Nå forsker Anton på hva som gjør Cid så rampete. Bra! ...personlig tror jeg at han ble mistet oppi rampegryta da han var lite barn. Siden ble det bare verre. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 15. september #139136 Del Skrevet 15. september Anton har funnet ut at han skal bli pappa. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 15. september #139137 Del Skrevet 15. september Hoppetaujenta skrev (1 minutt siden): Bra! ...personlig tror jeg at han ble mistet oppi rampegryta da han var lite barn. Siden ble det bare verre. Anton falt nedi rumpegryta lol. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SVK Skrevet 15. september #139138 Del Skrevet 15. september Hoppetaujenta skrev (Akkurat nå): Bra! ...personlig tror jeg at han ble mistet oppi rampegryta da han var lite barn. Siden ble det bare verre. Det stemmer! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 15. september #139139 Del Skrevet 15. september Dette er Anton nå. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 15. september #139140 Del Skrevet 15. september Dette er Hoppe. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå