Cid Skrevet 12. september #138841 Del Skrevet 12. september Anton er 6 avhengig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 12. september #138842 Del Skrevet 12. september Cid skrev (6 minutter siden): bestiller Anton grønnsåpe på døren i dag? Ja, det må bestilles for nå er det helg. Cid skrev (1 minutt siden): Anton er 6 avhengig. Det er det nok du som er. Ikke sindige Anton. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 12. september #138843 Del Skrevet 12. september Hoppetaujenta skrev (2 minutter siden): Ja, det må bestilles for nå er det helg. Det er det nok jeg som er. Ikke sindige Anton. Ja kanskje det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 12. september #138844 Del Skrevet 12. september Sushi på Lønneberget. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 12. september #138845 Del Skrevet 12. september Nei, ikke rå fisk. Kanskje hamburger. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 12. september #138846 Del Skrevet 12. september Hoppetaujenta skrev (3 timer siden): Nei, ikke rå fisk. Kanskje hamburger. Fiskeburger? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 12. september #138847 Del Skrevet 12. september Nei....og heller ikke sushiburger. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 12. september #138848 Del Skrevet 12. september Hoppetaujenta skrev (2 minutter siden): Nei....og heller ikke sushiburger. Du hater fisk? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SVK Skrevet 12. september #138849 Del Skrevet 12. september Cid skrev (20 minutter siden): Fiskeburger? Fritert fisk er superdigg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 12. september #138850 Del Skrevet 12. september Cid skrev (10 minutter siden): Du hater fisk? Nei, jeg liker fisk jeg, men jeg må jo velge en av fjordlandene i kjøleskapet og jeg husker ikke hva som lå der. SVK skrev (8 minutter siden): Fritert fisk er superdigg. Aldri smakt tror jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 12. september #138851 Del Skrevet 12. september Hoppetaujenta skrev (2 minutter siden): Nei, jeg liker fisk jeg, men jeg må jo velge en av fjordlandene i kjøleskapet og jeg husker ikke hva som lå der. Aldri smakt tror jeg. Du må passe deg for fjordlandmafiaen da. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SVK Skrevet 12. september #138852 Del Skrevet 12. september Hoppetaujenta skrev (Akkurat nå): Aldri smakt tror jeg. Da må tvillingene ta deg med til Irland hvor dere kan bestille fish and chips. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SVK Skrevet 12. september #138853 Del Skrevet 12. september Hoppetaujenta skrev (3 minutter siden): Nei, jeg liker fisk jeg, men jeg må jo velge en av fjordlandene i kjøleskapet og jeg husker ikke hva som lå der. Selvsagt er den eneste fisken du spiser fra Fjordland. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 12. september #138854 Del Skrevet 12. september Cid skrev (2 minutter siden): Du må passe deg for fjordlandmafiaen da. De liker meg faktisk veldig godt allerede. SVK skrev (1 minutt siden): Da må tvillingene ta deg med til Irland hvor dere kan bestille fish and chips. Ja, jeg blir med øyeblikkelig jeg, så skal vi på drikkeplass og synge spesialsanger som vi ikke har her til lands. "The wild rover..." Beskrevet så høres det godt ut: Shepherd's Pie Lam med gulrøtter, erter og sjy, toppet med ostegratinert potetmos. 275,- SVK skrev (Akkurat nå): Selvsagt er den eneste fisken du spiser fra Fjordland. Jammen jeg fisker jo ikke selv. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SVK Skrevet 12. september #138855 Del Skrevet 12. september SVK skrev (6 minutter siden): Da må tvillingene ta deg med til Irland hvor dere kan bestille fish and chips. Tvillingene fisker jo også hver sommer så kommer Hoppe til Bergen så kan de gi henne fersk fisk. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 12. september #138856 Del Skrevet 12. september Hoppetaujenta skrev (5 minutter siden): De liker meg faktisk veldig godt allerede. Ja, jeg blir med øyeblikkelig jeg, så skal vi på drikkeplass og synge spesialsanger som vi ikke har her til lands. "The wild rover..." Beskrevet så høres det godt ut: Shepherd's Pie Lam med gulrøtter, erter og sjy, toppet med ostegratinert potetmos. 275,- Jammen jeg fisker jo ikke selv. Hvorfor skjøt de Anton da? 👨🏼🔫 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 12. september #138857 Del Skrevet 12. september Anton opereres nå 👨🏼👨🏻⚕️🏥 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 12. september #138858 Del Skrevet 12. september Anton er frisk som en fisk og jeg har spist fisk = laks. Nam! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 12. september #138859 Del Skrevet 12. september Ååååå....tror jeg kjøper denne her i morgen jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SVK Skrevet 12. september #138860 Del Skrevet 12. september (endret) Hoppetaujenta skrev (11 minutter siden): Ååååå....tror jeg kjøper denne her i morgen jeg. Den har jeg aldri smakt så den vil jeg smake! Endret 12. september av SVK Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå