Cid Skrevet 11. september #138821 Del Skrevet 11. september Nå kliner hun og Durek. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 11. september #138822 Del Skrevet 11. september Cassidy Tvillingene gjetter at Hoppe har sett både på tv og på YouTube videoer på pc-en i dag.📺📺💻💻 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 12. september #138823 Del Skrevet 12. september En ny frier er på vei til Lønneberget, er dette den rette for Hoppe? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 12. september #138824 Del Skrevet 12. september Cassidy Tvillingene gjetter at Hoppe sover nå. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 12. september #138825 Del Skrevet 12. september Jeg og Anton har tatt oss en tur tilbake til heksedoktoren. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 12. september #138826 Del Skrevet 12. september Cassidy Tvillingene gjetter at Hoppe skal spise en godfrokost i dag. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 12. september #138827 Del Skrevet 12. september C&C har rett i det meste. Frokost venter og jeg har lyst på kokt egg i dag. ( Cid = ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SVK Skrevet 12. september #138828 Del Skrevet 12. september (endret) Nå dropper Hoppe frokosten fordi hun ønsker å slanke seg til bryllupet hun skal ha på søndag. Endret 12. september av SVK Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SVK Skrevet 12. september #138829 Del Skrevet 12. september (endret) Hoppe: Det rumler i magen, men jeg har alltid sagt at det viktigste er å være smekker i brudekjolen, og at man aldri bør kose seg med mat om det går på bekostning av hvordan man ser ut i bryllupskjolen. Endret 12. september av SVK Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 12. september #138830 Del Skrevet 12. september ALDRI! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SVK Skrevet 12. september #138831 Del Skrevet 12. september En god latter forlenger livet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 12. september #138832 Del Skrevet 12. september Vi får et langt liv her inne... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SVK Skrevet 12. september #138833 Del Skrevet 12. september Hoppetaujenta skrev (Akkurat nå): Vi får et langt liv her inne... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 12. september #138834 Del Skrevet 12. september Hoppetaujenta skrev (3 timer siden): C&C har rett i det meste. Frokost venter og jeg har lyst på kokt egg i dag. ( Cid = ) SVK skrev (1 time siden): Nå dropper Hoppe frokosten fordi hun ønsker å slanke seg til bryllupet hun skal ha på søndag. SVK skrev (26 minutter siden): Hoppe: Det rumler i magen, men jeg har alltid sagt at det viktigste er å være smekker i brudekjolen, og at man aldri bør kose seg med mat om det går på bekostning av hvordan man ser ut i bryllupskjolen. Hoppetaujenta skrev (10 minutter siden): ALDRI! SVK skrev (4 minutter siden): En god latter forlenger livet. Hoppetaujenta skrev (1 minutt siden): Vi får et langt liv her inne... SVK skrev (1 minutt siden): 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 12. september #138835 Del Skrevet 12. september Cassidy Tvillingene skal noen ærender i dag. Vi logger av nå, vi kommer tilbake her i kveld.👨🦰👩🦰👍👍 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 12. september #138836 Del Skrevet 12. september Åhh...lurer på om de er bikinimodeller og tar oppdrag på fritiden? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 12. september #138837 Del Skrevet 12. september Hoppetaujenta skrev (4 timer siden): C&C har rett i det meste. Frokost venter og jeg har lyst på kokt egg i dag. ( Cid = ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 12. september #138838 Del Skrevet 12. september Nå tenker hun på stumpen til Anton 👱🏻♀️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 12. september #138839 Del Skrevet 12. september Nei, det har jeg aldri gjort. Jeg tenker ikke på din heller. Ikke i det hele tatt. Tror at jeg kanskje bestiller hurtigmat på døren i dag, eller i morgen... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 12. september #138840 Del Skrevet 12. september Hoppetaujenta skrev (2 minutter siden): Nei, det har jeg aldri gjort. Jeg tenker ikke på din heller. Ikke i det hele tatt. Tror at jeg kanskje bestiller hurtigmat på døren i dag, eller i morgen... bestiller Anton grønnsåpe på døren i dag? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå