Cid Skrevet 11. september #138781 Del Skrevet 11. september Hoppe og Anton er yrkeskriminelle. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SVK Skrevet 11. september #138782 Del Skrevet 11. september Cid skrev (33 minutter siden): Hoppe og Anton er yrkeskriminelle. De stjal hjertet til hverandre. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 11. september #138783 Del Skrevet 11. september SVK skrev (2 minutter siden): De stjal hjertet til hverandre. Og deltok i NOKAS-ranet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 11. september #138784 Del Skrevet 11. september Dette er Anton nå. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 11. september #138785 Del Skrevet 11. september Dette er Anton og Hoppe. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SVK Skrevet 11. september #138786 Del Skrevet 11. september Cid skrev (1 time siden): Dette er Anton nå. Jeg skjønner hvorfor Hoppe elsker Anton! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 11. september #138787 Del Skrevet 11. september Cid skrev (6 timer siden): Og jeg klaska melonene hennes. DET må du aldri gjøre, Cid...for det er like vondt som at noen klasker deg superhardt "et annet sted" hos deg. SVK skrev (5 timer siden): Kos deg på stevnemøtet! Haha...jeg har nok ikke stevnet nei. Cid skrev (5 timer siden): Nå har Hoppe sagt ja til å flytte inn hos Anton. 🏡 Selv om han bor stille og fint i skogen sin, så bor jeg like fint i mitt almetre. Vi skal aldri bo sammen med noen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SVK Skrevet 11. september #138788 Del Skrevet 11. september Hoppetaujenta skrev (Akkurat nå): Selv om han bor stille og fint i skogen sin, så bor jeg like fint i mitt almetre. Vi skal aldri bo sammen med noen. Men fortsatt må Anton og Ordet gjøre alt husarbeidet hos deg og lag alle måltinene for deg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SVK Skrevet 11. september #138789 Del Skrevet 11. september Nå har Hoppe utnevnt meg til hennes pressetalsmann og erklært at alt jeg sier er godkjent av henne. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 11. september #138790 Del Skrevet 11. september SVK skrev (1 minutt siden): Men fortsatt må Anton og Ordet gjøre alt husarbeidet hos deg og lag alle måltinene for deg. Nei, det gjør jeg selv og har nu helt vann oppi en boks nudel med kjøttsmak - det klarer jeg meget godt selv. SVK skrev (Akkurat nå): Nå har Hoppe utnevnt meg til jugegeneralen av KG....og det har hun rett i. PROTEST! Jugeopplysninger er ikke sant! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SVK Skrevet 11. september #138791 Del Skrevet 11. september Hoppetaujenta skrev (Akkurat nå): Selv om du er min pressetalsmann så betales lønningen din med Antons kredittkort. Stakkars Anton! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SVK Skrevet 11. september #138792 Del Skrevet 11. september (endret) Som Hoppes pressetalsmann kan jeg offentliggjøre at Hoppe har sluttet i disse to trådene: fordi hun både har et dusin barn hun nekter å betale barnebidrag for og fordi hun er gift med Anton. Endret 11. september av SVK Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 11. september #138793 Del Skrevet 11. september Hoppetaujenta skrev (7 timer siden): Ja, det hender at vi handler sammen i samme slengen. Det skal til to forskjellige hjem, for som dere vet så bor vi ikke sammen. Nei, det er nok ikke meg. En av AI`ene mine kanskje...for spøk. Jeg har sluttet å feire år jeg. Står helt stille. Hadebra begge to. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 11. september #138794 Del Skrevet 11. september Takker for trøsteklemmer C&C....det trengs, så mye jug som han presterer. ( ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 11. september #138795 Del Skrevet 11. september Hoppetaujenta skrev (22 minutter siden): Takker for trøsteklemmer C&C....det trengs, så mye jug som han presterer. ( ) Cassidy Tvillingene gir deg flere klemmer vi du vår snille og gode venn @Hoppetaujenta 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 11. september #138796 Del Skrevet 11. september Ciaran og Ciara skrev (2 minutter siden): Cassidy Tvillingene gir deg flere klemmer vi du vår snille og gode venn @Hoppetaujenta Tusen på tusen takker skal dere ha, de snilleste tvillingene i hele verden. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 11. september #138797 Del Skrevet 11. september Hoppetaujenta skrev (5 minutter siden): Tusen på tusen takker skal dere ha, de snilleste tvillingene i hele verden. Tusen Takk, nå ble Cassidy Tvillingene glade. Og vi synes at du er den snilleste @Hoppetaujenta i hele verden. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 11. september #138798 Del Skrevet 11. september Nå ble jeg glad... Den følelsen skal jeg ta med meg og se litt tv og spise druer. Hade så lenge. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SVK Skrevet 11. september #138799 Del Skrevet 11. september Hoppetaujenta skrev (33 minutter siden): Takker for trøsteklemmer C&C....det trengs, så mye jug som han presterer. ( ) Som din offisielle pressetalsmann så har du jo godkjent alt jeg skriver! Skjønner ikke hvordan du kan beskylde meg for å lyve! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 11. september #138800 Del Skrevet 11. september SVK skrev (Akkurat nå): Som din offisielle pressetalsmann så har du jo godkjent alt jeg skriver! Skjønner ikke hvordan du kan beskylde meg for å lyve! DER lyver du igjen, Per! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå