Ciaran og Ciara Skrevet 28. august #137801 Del Skrevet 28. august SVK skrev (2 minutter siden): Cassidy Tvillingene forstår at han har vekket mumiens forbannelse.🤕🤕💀💀😱😱 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SVK Skrevet 28. august #137802 Del Skrevet 28. august 1 hour ago, Cid said: Og så smelter ansiktet hans. 1 hour ago, Ciaran og Ciara said: Cassidy Tvillingene forstår at han har vekket mumiens forbannelse.🤕🤕💀💀😱😱 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SVK Skrevet 28. august #137803 Del Skrevet 28. august Hoppe sier hun ikke skal gifte seg, men hun liker å smaske Anton: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 28. august #137804 Del Skrevet 28. august SVK skrev (19 minutter siden): SVK skrev (10 minutter siden): Hoppe sier hun ikke skal gifte seg, men hun liker å smaske Anton: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SVK Skrevet 28. august #137805 Del Skrevet 28. august Nå snorker Hoppe og drømmer om all iskremen hun skal kjøpe på Antons kredittkort. 💳 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 28. august #137806 Del Skrevet 28. august SVK skrev (17 minutter siden): Nå snorker Hoppe og drømmer om all iskremen hun skal kjøpe på Antons kredittkort. 💳 Ja det tror Cassidy Tvillingene også.💳💳 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 28. august #137807 Del Skrevet 28. august SVK skrev (1 time siden): Det skjer på slutten. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 28. august #137808 Del Skrevet 28. august Cassidy Tvillingene gjetter at Hoppe sover nå. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 29. august #137809 Del Skrevet 29. august Cassidy Tvillingene logger av nå, for vi skal noen ærender. Vi kommer tilbake her i kveld.👨🦰👩🦰👍👍 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 29. august #137810 Del Skrevet 29. august (endret) Cid skrev (14 timer siden): Hun er æresmedlem i smiths venner. Aldri. Jeg er ikke sånn. SVK skrev (14 timer siden): De to viftene er vel Anton og Ordet som vifter med palmeblader. Nei, det hadde jeg merket. Cid skrev (13 timer siden): Anton og Hoppe har ankommet Ålesund der de er gjester til M og D sitt bryllup. Åhh...er du rundt i området der og tar bilder sammen med SVK kanskje? SVK skrev (13 timer siden): Hoppe kaller seg ikke for Kløopatra for ingenting! Du kan klø din egen patra skal jeg si deg! Ciaran og Ciara skrev (13 timer siden): Og Cassidy Tvillingene forstår at siden hun insisterer på å være Kleopatra, så blir Anton sin drøm om å være Caesar knust.😉😉 Vi er ikke så avanserte der vi holder til. SVK skrev (13 timer siden): Hoppe er sjefen. Jo, det er riktig. Cid skrev (13 timer siden): Anton og Hoppe. Nei. Ciaran og Ciara skrev (13 timer siden): Ja og Cassidy Tvillingene vet at hun har to trofaste medhjelpere som heter Fru Kjevle og Herr Steikepanne og de gjør alt som hun sier.😉😉 Ja, så jeg forsøker å passe litt på hva jeg sier til dem, ellers kan det bli felgsel på noen av oss. Cid skrev (12 timer siden): Anton er en gravrøver. Så absolutt ikke. Ciaran og Ciara skrev (12 timer siden): Cassidy Tvillingene gjetter at Hoppe spiser kveldsmat nå. Hun hadde to med nøkkelost og kaffe. Cid skrev (11 timer siden): Og så smelter ansiktet hans. Nå er du drøy Cid. Han er ikke blid nå. Ciaran og Ciara skrev (11 timer siden): Cassidy Tvillingene forstår at han har vekket mumiens forbannelse.🤕🤕💀💀😱😱 Nei, det var bare "Mymlens" forbannelse og den er mye mildere. SVK skrev (9 timer siden): Den scenen der var forferdelig i sin tid og jeg kjenner det i magen nå også. SVK skrev (9 timer siden): Hoppe sier hun ikke skal gifte seg, men hun liker å smaske Anton: Først og fremst er det der ikke meg og dessuten så sto det i manuset. SVK skrev (9 timer siden): Nå snorker Hoppe. Ja, men jeg kan ikke huske noen drøm. Bare litt urolig søvn og varmt rom. Måtte åpne vinduet midt uti der. Cid skrev (8 timer siden): Det skjer på slutten. Ja, hutte meg tu så fryktelig. Ciaran og Ciara skrev (8 timer siden): Cassidy Tvillingene gjetter at Hoppe sover nå. Neida, jeg er HER! Ciaran og Ciara skrev (8 minutter siden): Cassidy Tvillingene logger av nå, for vi skal noen ærender. Vi kommer tilbake her i kveld.👨🦰👩🦰👍👍 Ha en hyggelig dag i stereo. Endret 29. august av Hoppetaujenta 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SVK Skrevet 29. august #137811 Del Skrevet 29. august (endret) 1 hour ago, Hoppetaujenta said: Den scenen der var forferdelig i sin tid og jeg kjenner det i magen nå også. Den scenen er faktisk inspirert av en Carl Barks Donald-historie: Endret 29. august av SVK Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 29. august #137812 Del Skrevet 29. august Hoppetaujenta skrev (1 time siden): Aldri. Jeg er ikke sånn. Nei, det hadde jeg merket. Åhh...er du rundt i området der og tar bilder sammen med SVK kanskje? Du kan klø din egen patra skal jeg si deg! Vi er ikke så avanserte der vi holder til. Jo, det er riktig. Nei. Ja, så jeg forsøker å passe litt på hva jeg sier til dem, ellers kan det bli felgsel på noen av oss. Så absolutt ikke. Hun hadde to med nøkkelost og kaffe. Nå er du drøy Cid. Han er ikke blid nå. Nei, det var bare "Mymlens" forbannelse og den er mye mildere. Den scenen der var forferdelig i sin tid og jeg kjenner det i magen nå også. Først og fremst er det der ikke meg og dessuten så sto det i manuset. Ja, men jeg kan ikke huske noen drøm. Bare litt urolig søvn og varmt rom. Måtte åpne vinduet midt uti der. Ja, hutte meg tu så fryktelig. Neida, jeg er HER! Ha en hyggelig dag i stereo. Det skjer faktisk i filmen, når skurkene åpner pandoras på slutten av filmen så begynner ansiktet til han ene å smelte mens de to andre eksploderer. Ganske nasty. 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 29. august #137813 Del Skrevet 29. august SVK skrev (59 minutter siden): Den scenen er faktisk inspirert av en Carl Barks Donald-historie: Det visste jeg ikke. Takker for opplysninger. Cid skrev (34 minutter siden): Det skjer faktisk i filmen, når skurkene åpner pandoras på slutten av filmen så begynner ansiktet til han ene å smelte mens de to andre eksploderer. Ganske nasty. Jeg har sett den flere ganger, men har tydeligvis fortrengt akkurat det der. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 29. august #137814 Del Skrevet 29. august Hoppetaujenta skrev (3 minutter siden): Det visste jeg ikke. Takker for opplysninger. Jeg har sett den flere ganger, men har tydeligvis fortrengt akkurat det der. Ikke en film for barn akkurat, glad jeg ikke så den som barn 😛 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 29. august #137815 Del Skrevet 29. august Nå er hun i Geiranger med Anton i bryllupet til Durek og Martha. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SVK Skrevet 29. august #137816 Del Skrevet 29. august 27 minutter siden, Cid said: Nå er hun i Geiranger med Anton i bryllupet til Durek og Martha. Hoppe har pyntet seg: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 29. august #137817 Del Skrevet 29. august Cid skrev (31 minutter siden): Ikke en film for barn akkurat, glad jeg ikke så den som barn 😛 Det er jo ikke en barnefilm så vidt jeg vet. Cid skrev (30 minutter siden): Nå er hun i Geiranger Jeg har vært i geiranger både med bil og med båt. Fenomenalt sted, fortrinnsvis uten turister. SVK skrev (1 minutt siden): Hehehehe...... SVK`s innerste fantasier tenker jeg vi sier at det der er. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 29. august #137818 Del Skrevet 29. august SVK skrev (3 minutter siden): Hoppe har pyntet seg: Madonna? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SVK Skrevet 29. august #137819 Del Skrevet 29. august 5 minutter siden, Cid said: Madonna? Jepp! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 29. august #137820 Del Skrevet 29. august Åh.... jeppsipeppsi! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå