Hoppetaujenta Skrevet 28. august #137781 Del Skrevet 28. august Hurra for Snuseren Cid også! Takk. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SVK Skrevet 28. august #137782 Del Skrevet 28. august Nå koser nok Hoppe seg med sukkerfri brus med isbiter. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sola de Skrevet 28. august #137783 Del Skrevet 28. august Nå er hun på årsmøte Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 28. august #137784 Del Skrevet 28. august (endret) SVK skrev (11 minutter siden): Nå koser nok Hoppe seg med sukkerfri brus med isbiter. Det er faktisk helt riktig, for sola kom utpå dagen i dag og her er varmt inne. To vifter står på også. Sola de skrev (10 minutter siden): Nå er hun på årsmøte Jupp...ugiftelig årsmøte. Endret 28. august av Hoppetaujenta 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 28. august #137785 Del Skrevet 28. august Hun er æresmedlem i smiths venner. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 28. august #137786 Del Skrevet 28. august Hoppetaujenta skrev (6 timer siden): Vet du...jeg hopper uti med en gang, drikker og kysser nesten alt søtt jeg kommer over! ...og han likte det ikke! Hva? Er det ikke den italienske Rudolph Valentino??? Er det selveste meg? Det kan gå riktig galt hvis folk ikke liker flørting. Åja...de forbereder seg og du viser dem hvordan? Nei, han ser ikke sånn ut, men jeg liker stilen. TO faktisk. Det er lønsjdesserten min. Han er en dyrehvisker og de lytter til hans visdom. Det kan man også gjøre i gammel buss på hullet vei i dette landet. Joooo, jeg gjør jo ikke noe annet enn å svare her jo! Ehh...en mister den nok ikke, men den kan bli mindre spensting av stillesitting over tid. Den var faktisk søt, så jeg låner den litt her. Han bare skuespiller. Det er en ulåst dør på baksiden og han kan gå når han vil, men liker å skuespille. Jeg tror det ikke før jeg får se det. Neida. Lys våken jeg. Hmm...det der er ikke Anton nei. Han ser full ut! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SVK Skrevet 28. august #137787 Del Skrevet 28. august 38 minutter siden, Hoppetaujenta said: Det er faktisk helt riktig, for sola kom utpå dagen i dag og her er varmt inne. To vifter står på også. De to viftene er vel Anton og Ordet som vifter med palmeblader. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 28. august #137788 Del Skrevet 28. august SVK skrev (5 minutter siden): De to viftene er vel Anton og Ordet som vifter med palmeblader. 🌴🌴😉😉 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 28. august #137789 Del Skrevet 28. august Anton og Hoppe har ankommet Ålesund der de er gjester til M og D sitt bryllup. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SVK Skrevet 28. august #137790 Del Skrevet 28. august Just now, Ciaran og Ciara said: 🌴🌴😉😉 Hoppe kaller seg ikke for Kleopatra for ingenting! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 28. august #137791 Del Skrevet 28. august SVK skrev (1 minutt siden): Hoppe kaller seg ikke for Kleopatra for ingenting! Og Cassidy Tvillingene forstår at siden hun insisterer på å være Kleopatra, så blir Anton sin drøm om å være Caesar knust.😉😉 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SVK Skrevet 28. august #137792 Del Skrevet 28. august Just now, Ciaran og Ciara said: Og Cassidy Tvillingene forstår at siden hun insisterer på å være Kleopatra, så blir Anton sin drøm om å være Caesar knust.😉😉 Hoppe er sjefen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 28. august #137793 Del Skrevet 28. august Anton og Hoppe. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 28. august #137794 Del Skrevet 28. august SVK skrev (14 minutter siden): Hoppe er sjefen. Ja og Cassidy Tvillingene vet at hun har to trofaste medhjelpere som heter Fru Kjevle og Herr Steikepanne og de gjør alt som hun sier.😉😉 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SVK Skrevet 28. august #137795 Del Skrevet 28. august 3 minutter siden, Ciaran og Ciara said: Ja og Cassidy Tvillingene vet at hun har to trofaste medhjelpere som heter Fru Kjevle og Herr Steikepanne og de gjør alt som hun sier.😉😉 Stemmer! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 28. august #137796 Del Skrevet 28. august SVK skrev (15 minutter siden): Stemmer! 👨🦰👩🦰👍👍 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 28. august #137797 Del Skrevet 28. august Anton er en gravrøver. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 28. august #137798 Del Skrevet 28. august Cassidy Tvillingene gjetter at Hoppe spiser kveldsmat nå. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SVK Skrevet 28. august #137799 Del Skrevet 28. august 1 hour ago, Cid said: Anton er en gravrøver. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 28. august #137800 Del Skrevet 28. august SVK skrev (1 minutt siden): Og så smelter ansiktet hans. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå