Cid Skrevet 26. august #137601 Del Skrevet 26. august SVK skrev (18 minutter siden): Er Hoppe myk nok? For Anton så er hun det Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 26. august #137602 Del Skrevet 26. august Hoppetaujenta skrev (12 minutter siden): Når jeg ligger nede og mediterer så ser jeg for meg at jeg sitter i lotus. Bedre å ligge på rygg og gjøre akkurat det. Cid må snart i skammekroken tror jeg. Først så må du fange meg 🏃♂️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SVK Skrevet 26. august #137603 Del Skrevet 26. august 12 minutter siden, Hoppetaujenta said: Takk. Den er grei. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 26. august #137604 Del Skrevet 26. august Cid skrev (19 minutter siden): Først så må du fange meg og det blir lett for jeg snublet, vrikket foten og nå ligger jeg her og kan ikke annet. Jeg skal ingenting, for det er det demonene som skal. Du har ikke sjanse til å løpe fra dem. SVK skrev (6 minutter siden): Ser godt ut det der ja. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 26. august #137605 Del Skrevet 26. august Hoppetaujenta skrev (2 minutter siden): Jeg skal ingenting, for det er det demonene som skal. Du har ikke sjanse til å løpe fra dem. Ser godt ut det der ja. HJEEEEEEEELPMEEEEEEEG! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 26. august #137606 Del Skrevet 26. august Nope. Jeg logger av, så kan du gjøre som du vil med det som nå skjer der du er. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SVK Skrevet 26. august #137607 Del Skrevet 26. august 4 minutter siden, Cid said: HJEEEEEEEELPMEEEEEEEG! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 26. august #137608 Del Skrevet 26. august (endret) SVK skrev (1 time siden): 🔦 Endret 26. august av Cid Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 26. august #137609 Del Skrevet 26. august Nå har hun stemt for å avvikle monarkiet. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sola de Skrevet 26. august #137610 Del Skrevet 26. august (endret) Cid skrev (7 minutter siden): Nå har hun stemt for å avvikle monarkiet. Skulle vært en sånn avstemning Endret 26. august av Sola de 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 26. august #137611 Del Skrevet 26. august Sola de skrev (13 minutter siden): Skulle vært en sånn avstemning Hadde du stemt ja eller nei? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sola de Skrevet 26. august #137612 Del Skrevet 26. august Cid skrev (1 minutt siden): Hadde du stemt ja eller nei? Hadde stemt ja for avvikling. Har aldri vært tilhenger av monarkiet. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 26. august #137613 Del Skrevet 26. august Sola de skrev (2 minutter siden): Hadde stemt ja for avvikling. Har aldri vært tilhenger av monarkiet. Så på nyhetskanalen at man kunne stemne om man ville det, måtte skanne en qr kode. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sola de Skrevet 26. august #137614 Del Skrevet 26. august Cid skrev (2 minutter siden): Så på nyhetskanalen at man kunne stemne om man ville det, måtte skanne en qr kode. Ser 59 % sier at det er på høy tid vi har folkeavstemning. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 26. august #137615 Del Skrevet 26. august Sola de skrev (3 minutter siden): Ser 59 % sier at det er på høy tid vi har folkeavstemning. 10 til så er det 69%. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SVK Skrevet 26. august #137616 Del Skrevet 26. august 2 minutter siden, Sola de said: Ser 59 % sier at det er på høy tid vi har folkeavstemning. Enig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SVK Skrevet 26. august #137617 Del Skrevet 26. august Hoppe har forlovet Ordet med prinsesse Ingrid Alexandra. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 26. august #137618 Del Skrevet 26. august SVK skrev (Akkurat nå): Hoppe har forlovet Ordet med prinsesse Ingrid Alexandra. Men det roter også med Maud, litt av et trekantdrama 🙊 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 26. august #137619 Del Skrevet 26. august Nå får hun en intim og privat seanse av Zarathustra. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 26. august #137620 Del Skrevet 26. august Hoppetaujenta skrev (5 timer siden): På gjensyyyyyyn! *Roper Hoppe til de to på de syv haaaaaav* Vi har noen skikkelige skøyer-VIP`er her - det er helt sikkert. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå