Ciaran og Ciara Skrevet 26. august #137581 Del Skrevet 26. august Cassidy Tvillingene logger av nå, vi kommer tilbake her i kveld.👨🦰👩🦰👍👍 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SVK Skrevet 26. august #137582 Del Skrevet 26. august 59 minutter siden, Hoppetaujenta said: ...sa han uten blygsel i gliset! Selvsagt. Denne tråden er for skøyerier. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 26. august #137583 Del Skrevet 26. august Ciaran og Ciara skrev (27 minutter siden): Cassidy Tvillingene logger av nå, vi kommer tilbake her i kveld.👨🦰👩🦰👍👍 På gjensyyyyyyn! *Roper Hoppe til de to på de syv haaaaaav* SVK skrev (16 minutter siden): Selvsagt. Denne tråden er for skøyerier. Vi har noen skikkelige skøyer-VIP`er her - det er helt sikkert. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SVK Skrevet 26. august #137584 Del Skrevet 26. august Just now, Hoppetaujenta said: Vi har noen skikkelige skøyer-VIP`er her - det er helt sikkert. Det stemmer! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 26. august #137585 Del Skrevet 26. august Nå har hun spist Woffe 🐶🥩🍖 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 26. august #137586 Del Skrevet 26. august "Det stemmer!" .....skriker SVK så absolutt alle får det med seg og folket jubler. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 26. august #137587 Del Skrevet 26. august Hoppetaujenta skrev (6 minutter siden): "Det stemmer!" .....skriker SVK så absolutt alle får det med seg og folket jubler. Så sleeemt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 26. august #137588 Del Skrevet 26. august Cid skrev (8 minutter siden): Nå har hun spist Woffe At du kan juge sånn, Cid. Det var slemt. Anton kjefter på finsk og klapper Woffe. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 26. august #137589 Del Skrevet 26. august Cid skrev (2 minutter siden): Så sleeemt! ...at han brøler så høyt i roperten ja? Meget slemt, for nå får noen vondt i hørselen sin. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 26. august #137590 Del Skrevet 26. august Hoppetaujenta skrev (25 minutter siden): At du kan juge sånn, Cid. Det var slemt. Anton kjefter på finsk og klapper Woffe. Er dyrene og hele Lønneberget i dyp sorg nå? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 26. august #137591 Del Skrevet 26. august Hoppetaujenta skrev (23 minutter siden): ...at han brøler så høyt i roperten ja? Meget slemt, for nå får noen vondt i hørselen sin. At du spiste Woffe. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SVK Skrevet 26. august #137592 Del Skrevet 26. august Hoppe mediterer og mantraet hennes er iskrem Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SVK Skrevet 26. august #137593 Del Skrevet 26. august Er Hoppe myk nok? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SVK Skrevet 26. august #137594 Del Skrevet 26. august Nå skryter Hoppe over at hun ble tradwife før det ble trendy. Hoppe har levd på kredittkortet til Anton siden 1992. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 26. august #137595 Del Skrevet 26. august Når jeg ligger nede og mediterer så ser jeg for meg at jeg sitter i lotus. Bedre å ligge på rygg og gjøre akkurat det. Cid må snart i skammekroken tror jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 26. august #137596 Del Skrevet 26. august SVK skrev (3 minutter siden): Nå skryter Hoppe over at hun ble tradwife før det ble trendy. Hoppe har levd på kredittkortet til Anton siden 1992. SVK!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SVK Skrevet 26. august #137597 Del Skrevet 26. august 1 minutt siden, Hoppetaujenta said: SVK!!!! Det er navnet mitt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 26. august #137598 Del Skrevet 26. august SVK skrev (2 minutter siden): SViK er navnet mitt! Tenkte det nok ja. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SVK Skrevet 26. august #137599 Del Skrevet 26. august Just now, Hoppetaujenta said: Jeg skammer meg over å ha skrevet om navnet ditt. Du er tilgitt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 26. august #137600 Del Skrevet 26. august SVK skrev (Akkurat nå): Du er tilgitt for jeg forstår godt at du blir hoppgitt over alt tøyseriet mitt og jeg beklager veldig. Unnsyll! Takk. Den er grei. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå