Hoppetaujenta Skrevet 25. august 2024 #137501 Del Skrevet 25. august 2024 SVK skrev (11 timer siden): Stemmer! Hoppe heter ikke Skål til etternavn for ingenting! Det var en fin men usann forklaring. Freyja Valkyrie skrev (11 timer siden): Hoppe har kjøpt seg godis ....et vidunderlig søtt bilde.... SVK skrev (11 timer siden): Stemmer! Jeg ble ikke stjernereporter for Lønnebladet uten grunn! At du sitter der og klaprer på din gamle maskin og har klistret en gullstjerne i panna di, gjør deg ikke til "stjernereporter# noe annet stedd enn i din egen fantasi. Cid skrev (11 timer siden): Nå har hun saksøkt le og rør. Ja, det må gå ei grense et sted. En av Antons gamle barndomsvenner som er toppadvokat, så jeg er trygg på utfallet. Ciaran og Ciara skrev (11 timer siden): Cassidy Tvillingene forstår at du alltid er på plass og skriver siste nytt. ...men der har dere jo bilde av dere selv som også skriver og heier ham frem; jobber dere også der? Cid skrev (10 timer siden): En kjenning er tilbake til Lønneberget. Tror han er en slik rock`n roll-sjaman. Jeg hadde ikke gått til ham med ei vond storetå en gang. SVK skrev (10 timer siden): Hun saksøkte dem fordi hun krever å bli forsidepike. DET ER DET VERSTE SLUDDERET JEG HAR HØRT I HELE DAG! Cid skrev (10 timer siden): Slik som i Vi Menn når hun var yngre. ALDRI! Ciaran og Ciara skrev (10 timer siden): Cassidy Tvillingene gjetter at Hoppe spiser kveldsmat nå. Hun gjorde nok det, men husker ikke helt nå... Freyja Valkyrie skrev (10 timer siden): Hoppe et på vei ned trappa Tenk å ha så god plass... Rene flater! Ciaran og Ciara skrev (10 timer siden): Cassidy Tvillingene gjetter at Hoppe ser på tv nå.📺📺 Hun gjorde det litt, men måtte gi seg grunnet trøtthet i stolen. zzz ... Sola de skrev (9 timer siden): Tenk om man kommer i full fart og faller og lander i peisen når den er på. Er den åpen eller bare ser det sånn ut? Jeg tenkte også noe sånn, så det ville jeg ha fikset på asap. Ciaran og Ciara skrev (9 timer siden): Cassidy Tvillingene gjetter at Hoppe ser på YouTube videoer på pc-en nå.📹📹💻💻 Forsøkte det før teve`n. Trøtte tider. 😴 Freyja Valkyrie skrev (9 timer siden): Ja, det er åpen peis.....huff, tenk det ja. ...bare å rive opp "veden" om en mangler noe...eller kanskje det er en slik "tøysepeis" som har innebygde flammer? Ciaran og Ciara skrev (8 timer siden): Cassidy Tvillingene gjetter at Hoppe har kost seg med godkveldsmat i kveld. Nei...det ble en klase goddruer istedenfor. Ble liksom ikke så mye ordentlig mat i går. Fjordlanden var god. SVK skrev (8 timer siden): Nå er Hoppe på nattklubben og speider etter mannfolk. DU kommer jo ikke innom uansett hvor mye søte gule meg speider. SVK skrev (7 timer siden): Hoppe lar ingen kjekkaser slippe unna! For en vakker og målrettet teknikk. SVK skrev (6 timer siden): En god jeger trenger en god natts søvn. Så nå snorker Hoppe. Ikke nå nei, for jeg sto opp seks-ish...kjenner at fysikken vil flate ut mer. Ciaran og Ciara skrev (6 timer siden): Cassidy Tvillingene gjetter at Hoppe drømmer om iskrem nå. Nei, ingen i natt. Jeg må ha plåttet inn feil film i natt. Cid skrev (4 timer siden): Nå er hun snart i gang med sin frokost. Helt riktig. Cid skrev (2 timer siden): Nå jobber Anton nattevakt som brannvakt i skogene sine. Stemmer! En enslig jobb i mørker der ute, men det må gjøres. Cid skrev (2 timer siden): Men hardt arbeid lønner seg; for når Anton kommer hjem seint på natta så står Hoppe i stua klar til å kle av seg foran han ....jeg blir fullstendig gæ`ærn`, asså!!!! PÅ ÅNKLI! Cid skrev (33 minutter siden): Hoppe skal være med på neste Jackass film. Nei, ikke sjanse i havet! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Phoenix Heart Skrevet 25. august 2024 #137502 Del Skrevet 25. august 2024 Nå ser Hoppe en havfrue 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 25. august 2024 #137503 Del Skrevet 25. august 2024 Freyja Valkyrie skrev (1 time siden): Nå ser Hoppe en havfrue Jeg vinker til dere gjennom vinduet...for det er meg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 25. august 2024 #137504 Del Skrevet 25. august 2024 Hoppetaujenta skrev (5 timer siden): Det var en fin men usann forklaring. ....et vidunderlig søtt bilde.... At du sitter der og klaprer på din gamle maskin og har klistret en gullstjerne i panna di, gjør deg ikke til "stjernereporter# noe annet stedd enn i din egen fantasi. Ja, det må gå ei grense et sted. En av Antons gamle barndomsvenner som er toppadvokat, så jeg er trygg på utfallet. ...men der har dere jo bilde av dere selv som også skriver og heier ham frem; jobber dere også der? Tror han er en slik rock`n roll-sjaman. Jeg hadde ikke gått til ham med ei vond storetå en gang. DET ER DET VERSTE SLUDDERET JEG HAR HØRT I HELE DAG! ALDRI! Hun gjorde nok det, men husker ikke helt nå... Tenk å ha så god plass... Rene flater! Hun gjorde det litt, men måtte gi seg grunnet trøtthet i stolen. zzz ... Jeg tenkte også noe sånn, så det ville jeg ha fikset på asap. Forsøkte det før teve`n. Trøtte tider. 😴 ...bare å rive opp "veden" om en mangler noe...eller kanskje det er en slik "tøysepeis" som har innebygde flammer? Nei...det ble en klase goddruer istedenfor. Ble liksom ikke så mye ordentlig mat i går. Fjordlanden var god. DU kommer jo ikke innom uansett hvor mye søte gule meg speider. For en vakker og målrettet teknikk. Ikke nå nei, for jeg sto opp seks-ish...kjenner at fysikken vil flate ut mer. Nei, ingen i natt. Jeg må ha plåttet inn feil film i natt. Helt riktig. Stemmer! En enslig jobb i mørker der ute, men det må gjøres. ....jeg blir fullstendig gæ`ærn`, asså!!!! PÅ ÅNKLI! Nei, ikke sjanse i havet! Han advokaten her? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 25. august 2024 #137505 Del Skrevet 25. august 2024 Nei. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 25. august 2024 #137506 Del Skrevet 25. august 2024 Hoppetaujenta skrev (2 minutter siden): Nei. Så du overnattet ikke hos han? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 25. august 2024 #137507 Del Skrevet 25. august 2024 Det stemmer. Jeg kjenner ikke mannen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 25. august 2024 #137508 Del Skrevet 25. august 2024 Hoppetaujenta skrev (2 minutter siden): Det stemmer. Jeg kjenner ikke mannen. Kommer Anton ned til bua nå? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 25. august 2024 #137509 Del Skrevet 25. august 2024 Nei. Han overser deg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 25. august 2024 #137510 Del Skrevet 25. august 2024 Hoppetaujenta skrev (6 timer siden): Det var en fin men usann forklaring. ....et vidunderlig søtt bilde.... At du sitter der og klaprer på din gamle maskin og har klistret en gullstjerne i panna di, gjør deg ikke til "stjernereporter# noe annet stedd enn i din egen fantasi. Ja, det må gå ei grense et sted. En av Antons gamle barndomsvenner som er toppadvokat, så jeg er trygg på utfallet. ...men der har dere jo bilde av dere selv som også skriver og heier ham frem; jobber dere også der? Tror han er en slik rock`n roll-sjaman. Jeg hadde ikke gått til ham med ei vond storetå en gang. DET ER DET VERSTE SLUDDERET JEG HAR HØRT I HELE DAG! ALDRI! Hun gjorde nok det, men husker ikke helt nå... Tenk å ha så god plass... Rene flater! Hun gjorde det litt, men måtte gi seg grunnet trøtthet i stolen. zzz ... Jeg tenkte også noe sånn, så det ville jeg ha fikset på asap. Forsøkte det før teve`n. Trøtte tider. 😴 ...bare å rive opp "veden" om en mangler noe...eller kanskje det er en slik "tøysepeis" som har innebygde flammer? Nei...det ble en klase goddruer istedenfor. Ble liksom ikke så mye ordentlig mat i går. Fjordlanden var god. DU kommer jo ikke innom uansett hvor mye søte gule meg speider. For en vakker og målrettet teknikk. Ikke nå nei, for jeg sto opp seks-ish...kjenner at fysikken vil flate ut mer. Nei, ingen i natt. Jeg må ha plåttet inn feil film i natt. Helt riktig. Stemmer! En enslig jobb i mørker der ute, men det må gjøres. ....jeg blir fullstendig gæ`ærn`, asså!!!! PÅ ÅNKLI! Nei, ikke sjanse i havet! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 25. august 2024 #137511 Del Skrevet 25. august 2024 Freyja Valkyrie skrev (2 timer siden): Nå ser Hoppe en havfrue Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 25. august 2024 #137512 Del Skrevet 25. august 2024 Jeg skrev nesten en lang novelle der... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 25. august 2024 #137513 Del Skrevet 25. august 2024 Cassidy Tvillingene logger av nå, vi kommer tilbake her i kveld.👨🦰👩🦰👍👍 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 25. august 2024 #137514 Del Skrevet 25. august 2024 Hoppetaujenta skrev (Akkurat nå): Jeg skrev nesten en lang novelle der... Cassidy Tvillingene så det, og vi mener at den er bestselgermatereale. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 25. august 2024 #137515 Del Skrevet 25. august 2024 Takk. Ha en fin dag der dere er. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 25. august 2024 #137516 Del Skrevet 25. august 2024 Hoppetaujenta skrev (Akkurat nå): Takk. Ha en fin dag der dere er. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SVK Skrevet 25. august 2024 #137517 Del Skrevet 25. august 2024 (endret) 6 hours ago, Hoppetaujenta said: At du sitter der og klaprer på din gamle maskin og har klistret en gullstjerne i panna di, gjør deg ikke til "stjernereporter# noe annet stedd enn i din egen fantasi. Jo, det gjør det! Endret 25. august 2024 av SVK Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 25. august 2024 #137518 Del Skrevet 25. august 2024 SVK skrev (1 time siden): Jo, det gjør det! Ne-hei...Nehei...NEHEI!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SVK Skrevet 25. august 2024 #137519 Del Skrevet 25. august 2024 (endret) 2 hours ago, SVK said: Jo, det gjør det! Endret 25. august 2024 av SVK Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 25. august 2024 #137520 Del Skrevet 25. august 2024 Haha...trodde du skulle lure meg nå, men den går ikke...for jeg har sett ansiktet ditt i mange mnd nå og VET hvordan du egentlig ser ut. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå