Ciaran og Ciara Skrevet 23. august #137321 Del Skrevet 23. august Cassidy Tvillingene logger av nå, vi kommer tilbake her i kveld.👨🦰👩🦰👍👍 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 23. august #137322 Del Skrevet 23. august Hoppetaujenta skrev (2 timer siden): Syltynt! Jeg styrer ingenting. De har et eget liv og aktiverer seg selv når de vil avlaste meg litt. Gjorde det ja, men måtte gi opp...var for trøtt. Neitakk. Gjorde det ja. Neitakk. Jeg er hot, men ikke SÅ hot. Anton er tidlig på beina om morgenen og har gått i flere timer før frokosten sin. Jeg flørter da aldri med noen som helst, SVK! Jeg er rett og slett uflørtelig!!! 🛖🔐🏃♂️ Liker ikke du Zarathursta? Skulle skrive brennhet som en i kommentarfeltet der skrev så så det mer ut som kremasjon Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 23. august #137323 Del Skrevet 23. august C&C hade bra. Resten: 👎 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SVK Skrevet 23. august #137324 Del Skrevet 23. august 3 minutter siden, Hoppetaujenta said: Resten: 👎 Jeg bare rapporterer det jeg ser og hører. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 23. august #137325 Del Skrevet 23. august Hoppetaujenta skrev (4 minutter siden): C&C hade bra. Resten: 👎 Du svarte ikke på spørsmålet mitt 😛 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SVK Skrevet 23. august #137326 Del Skrevet 23. august Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 23. august #137327 Del Skrevet 23. august SVK skrev (Akkurat nå): Hvorfor ligger Anton skutt utenfor da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SVK Skrevet 23. august #137328 Del Skrevet 23. august 2 minutter siden, Cid said: Hvorfor ligger Anton skutt utenfor da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 23. august #137329 Del Skrevet 23. august SVK skrev (1 minutt siden): Nå hasteopereres han. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SVK Skrevet 23. august #137330 Del Skrevet 23. august 2 minutter siden, Cid said: Nå hasteopereres han. Vi ber alle for Antons helse. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 23. august #137331 Del Skrevet 23. august SVK skrev (14 minutter siden): Jeg bare rapporterer det jeg ser og hører. SLADDERPRESSE! Cid skrev (1 time siden): Skulle skrive brennhet som en i kommentarfeltet der skrev så så det mer ut som kremasjon Typisk! Cid skrev (13 minutter siden): Du svarte ikke på spørsmålet mitt 😛 Vet ikke hvem du mener der. Sara med tusta? SVK skrev (13 minutter siden): Ingen skudd ble avgitt her. Cid skrev (12 minutter siden): Hvorfor ligger Anton skutt utenfor da? Å være helt skutt...kan bety å være helt utslitt, så jeg velger å tro at det var det som en mente der. SVK skrev (4 minutter siden): Vi ber alle for Antons helse. Kan vi stole på dette? Vennene hans tviler... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 23. august #137332 Del Skrevet 23. august Hoppetaujenta skrev (3 minutter siden): SLADDERPRESSE! Typisk! Vet ikke hvem du mener der. Sara med tusta? Ingen skudd ble avgitt her. Å være helt skutt...kan bety å være helt utslitt, så jeg velger å tro at det var det som en mente der. Kan vi stole på dette? Vennene hans tviler... Hvorfor du ikke liker Zarathursta, har han dårlig rykte på seg? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 23. august #137333 Del Skrevet 23. august Hoppe og Durek 👱🏻♀️👨🏿🦲 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 23. august #137334 Del Skrevet 23. august Cid skrev (12 minutter siden): Hvorfor du ikke liker Zarathursta, har han dårlig rykte på seg? Mener du profeten? Cid skrev (11 minutter siden): Hoppe spiser på cafè alene. Bedre det enn uønsket besøk. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 23. august #137335 Del Skrevet 23. august Hoppetaujenta skrev (4 minutter siden): Mener du profeten? Bedre det enn uønsket besøk. Han på YouTube videoen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 23. august #137336 Del Skrevet 23. august Å. 😕 Jeg kjenner ham jo ikke, men er liksom ikke i hjørnet for alternativ behandling av noe slag. Kjenner for å åpne en Kims med paprika og kjenne på "medisinens virkning" i den. Nam! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 23. august #137337 Del Skrevet 23. august Hoppetaujenta skrev (Akkurat nå): Å. 😕 Jeg kjenner ham jo ikke, men er liksom ikke i hjørnet for alternativ behandling av noe slag. Kjenner for å åpne en Kims med paprika og kjenne på "medisinens virkning" i den. Nam! Får kose deg med bursdagskakene da 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Freyja Valkyrie Skrevet 23. august #137338 Del Skrevet 23. august Dette vil Hoppe ha til middag i dag 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 23. august #137339 Del Skrevet 23. august Freyja Valkyrie skrev (54 minutter siden): Dette vil Hoppe ha til middag i dag Pluss 🌶️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KnekkeBørre Skrevet 23. august #137340 Del Skrevet 23. august Anton lurer på hvorfor @Cid setter ham i så mange tragiske situasjoner. Han er uimponert og lurer på om han skal oppsøke Cid.. På natten.. Når Cid sover... 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå