Kassettspiller Skrevet 17. august #136741 Del Skrevet 17. august Maskinfører skrev (2 minutter siden): Ja de er det hehe ja er 36 år Du løser ikke kryssord forhåpentligvis? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maskinfører Skrevet 17. august #136742 Del Skrevet 17. august Kassettspiller skrev (Akkurat nå): Du løser ikke kryssord forhåpentligvis? Nei pappa gjorde det han ble 78 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KnekkeBørre Skrevet 17. august #136743 Del Skrevet 17. august (endret) Kassettspiller skrev (6 minutter siden): Dere er mentalt gamle.😁Gratulerer eller noe sånt Jeg tar det som et kompliment ❤️ Endret 17. august av KnekkeBørre 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kassettspiller Skrevet 17. august #136744 Del Skrevet 17. august Maskinfører skrev (5 minutter siden): Nei pappa gjorde det han ble 78 Det er en aktivitet mange eldre liker.😁 Koselig å se det synes jeg. Fedre❤️ 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kassettspiller Skrevet 17. august #136745 Del Skrevet 17. august (endret) Ble du litt full av druejuice @KnekkeBørre? Endret 17. august av Kassettspiller 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 17. august #136746 Del Skrevet 17. august KnekkeBørre skrev (26 minutter siden): Du veit at "Dunder-Honning" er en blanding av honning og fleinsopp? Bamse var på tur... Og forloveden til AnneMa. https://www.dagbladet.no/kjendis/fridde-etter-14-minutter/81692714 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kassettspiller Skrevet 17. august #136747 Del Skrevet 17. august Du lurer ikke meg @KnekkeBørre. Jeg er altfor ung til å bli lurt til slikt vas 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KnekkeBørre Skrevet 17. august #136748 Del Skrevet 17. august Kassettspiller skrev (3 minutter siden): Ble du litt full av druejuice @KnekkeBørre? Druene fra piemonte har muligens påvirket meg noe.. Skal ikke fornekte det 😵💫 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KnekkeBørre Skrevet 17. august #136749 Del Skrevet 17. august Cid skrev (4 minutter siden): Og forloveden til AnneMa. https://www.dagbladet.no/kjendis/fridde-etter-14-minutter/81692714 Rekker mye på 14 minutter.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 17. august #136750 Del Skrevet 17. august Kassettspiller skrev (21 minutter siden): Han og @KnekkeBørre er veldig gamle uansett alder. Dere andre kan være litt eldre og fremdeles regnes som ung for meg😁 Jeg vil alltid være veldig ung! Kassettspiller skrev (38 minutter siden): Ja, så ikke vits å ta dem seriøst heller😎 Typisk nybegynner ting å si var slik selv. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 17. august #136751 Del Skrevet 17. august KnekkeBørre skrev (Akkurat nå): Rekker mye på 14 minutter.. Jepp 👄 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kassettspiller Skrevet 17. august #136752 Del Skrevet 17. august KnekkeBørre skrev (3 minutter siden): Druene fra piemonte har muligens påvirket meg noe.. Skal ikke fornekte det 😵💫 Presset du druene? Stakkars Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kassettspiller Skrevet 17. august #136753 Del Skrevet 17. august Cid skrev (4 minutter siden): Jeg vil alltid være veldig ung! Det er veldig bekymringsverdig å si Cid skrev (5 minutter siden): Typisk nybegynner ting å si var slik selv. Er sta og holder på mitt lol Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 17. august #136754 Del Skrevet 17. august Kassettspiller skrev (Akkurat nå): Det er veldig bekymringsverdig å si Er sta og holder på mitt lol Jeg kunne vært sønnen til Børre lol. Får se om du mener det samme om 10 år Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KnekkeBørre Skrevet 17. august #136755 Del Skrevet 17. august Kassettspiller skrev (1 minutt siden): Presset du druene? Stakkars Null press.. Jeg og druene er gode venner vi. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maskinfører Skrevet 17. august #136756 Del Skrevet 17. august Kassettspiller skrev (14 minutter siden): Det er en aktivitet mange eldre liker.😁 Koselig å se det synes jeg. Fedre❤️ Ja det er det Fedre❤️ 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kassettspiller Skrevet 17. august #136757 Del Skrevet 17. august Cid skrev (2 minutter siden): Jeg kunne vært sønnen til Børre lol. Får se om du mener det samme om 10 år Mental alder er en greie. Føler meg gammel nå, så blir spennende om 10 år😉 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KnekkeBørre Skrevet 17. august #136758 Del Skrevet 17. august Cid skrev (1 minutt siden): Jeg kunne vært sønnen til Børre lol. Får se om du mener det samme om 10 år Æ e Far din 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 17. august #136759 Del Skrevet 17. august KnekkeBørre skrev (Akkurat nå): Æ e Far din Farbror. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 17. august #136760 Del Skrevet 17. august Kassettspiller skrev (1 minutt siden): Mental alder er en greie. Føler meg gammel nå, så blir spennende om 10 år😉 Jeg føler meg som en 29 åring. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå