Hoppetaujenta Skrevet 11. august #136141 Del Skrevet 11. august SVK skrev (9 minutter siden): Du har jo en mann i hver havn så at dere kan bo på hver sin kant av verden det tror jeg på! ...men jeg er jo bare hjemme her i mitt almetre, så den påståelsen om at jeg bedriver mye reisning vil jeg ha meg frabedt asså! FNyyyyyyyyyS! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SVK Skrevet 11. august #136142 Del Skrevet 11. august 5 minutter siden, Hoppetaujenta said: ...men jeg er jo bare hjemme her i mitt almetre, så den påståelsen om at jeg bedriver mye reisning vil jeg ha meg frabedt asså! FNyyyyyyyyyS! Almetreet som du også kaller for jakttårnet! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 11. august #136143 Del Skrevet 11. august SVK skrev (24 minutter siden): Almetreet som du også kaller for jakttårnet! Jeg kaller ingen ting nei, for det er et hemmelig sted som ingen utenom meg vet om. Hoppe jakter ikke! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 11. august #136144 Del Skrevet 11. august Cassidy Tvillingene gjetter at Hoppe spiser kveldsmat nå vi. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SVK Skrevet 11. august #136145 Del Skrevet 11. august Ordet tar hatten av for Hoppe: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 11. august #136146 Del Skrevet 11. august SVK skrev (2 minutter siden): Ordet tar hatten av for Hoppe: 😉😉 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SVK Skrevet 11. august #136147 Del Skrevet 11. august 44 minutter siden, Ciaran og Ciara said: 😉😉 Ordet: Man må respektere de eldre! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 11. august #136148 Del Skrevet 11. august Hoppetaujenta skrev (3 timer siden): Så mye som jeg hopper og svetter, så må en skifte raskt vettu. Merkelig navn. Haha...det hadde ingen av oss passet til, for vi er frihetselskende begge to. PÅ HVER SIN KANT I VERDEN! Bare så ingen skal tro at vi bor sammen. Så dere dusjer ikke sammen? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 11. august #136149 Del Skrevet 11. august Nå er Anton, Kody og Hoppe med på Hotel Cæsar 👨🏼🧔🏼♂️👱🏼♀️🏨 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 11. august #136150 Del Skrevet 11. august SVK skrev (1 time siden): Ordet: Man må respektere de eldre! Cassidy Tvillingene synes at det er et klokt og fornuftig Ord. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Freyja Valkyrie Skrevet 11. august #136151 Del Skrevet 11. august Nå har Hoppe laget seg kveldsmat 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 11. august #136152 Del Skrevet 11. august Ciaran og Ciara skrev (2 timer siden): Cassidy Tvillingene gjetter at Hoppe spiser kveldsmat nå vi. Det ble eplekake med vaniljekrem da...men det er mulig at jeg skal ha ei skive før senga. = ordentlig mat må til! SVK skrev (1 time siden): Ordet tar hatten av for Hoppe: Ordet mitt. SVK skrev (1 time siden): Ordet: Man må respektere de eldre! Fint. Da har det lært noe. Cid skrev (1 time siden): Så dere dusjer ikke sammen? Ikke vi heller nei. Cid skrev (1 time siden): Nå er Anton, Kody og meg med på Hotel Cæsar 👨🏼🧔🏼♂️👱🏼♀️🏨 Kos dere. Freyja Valkyrie skrev (1 minutt siden): Nå har Hoppe laget seg kveldsmat Ser veldig godt ut. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 11. august #136153 Del Skrevet 11. august Hoppetaujenta skrev (1 minutt siden): Det ble eplekake med vaniljekrem da...men det er mulig at jeg skal ha ei skive før senga. = ordentlig mat må til! Ordet mitt. Fint. Da har det lært noe. Ikke vi heller nei. Kos dere. Ser veldig godt ut. Du sjekker inn etterhvert som Kody sin søster. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 11. august #136154 Del Skrevet 11. august Freyja Valkyrie skrev (5 minutter siden): Nå har Hoppe laget seg kveldsmat Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 11. august #136155 Del Skrevet 11. august Hoppetaujenta skrev (2 minutter siden): Det ble eplekake med vaniljekrem da...men det er mulig at jeg skal ha ei skive før senga. = ordentlig mat må til! Ordet mitt. Fint. Da har det lært noe. Ikke vi heller nei. Kos dere. Ser veldig godt ut. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 11. august #136156 Del Skrevet 11. august Nå er Anton med på slankekrigen. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 11. august #136157 Del Skrevet 11. august Cassidy Tvillingene gjetter at Hoppe ser på tv nå vi.📺📺 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 12. august #136158 Del Skrevet 12. august Nå har Hoppe våknet av at Anton mjauer og knurrer i søvne. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 12. august #136159 Del Skrevet 12. august Cassidy Tvillingene gjetter at Hoppe sover nå vi. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SVK Skrevet 12. august #136160 Del Skrevet 12. august Hoppe har vel stått opp for lengst. Skal man jakte på postmannen så må man tidlig opp! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå