Gjest SVK Skrevet 11. august #136121 Del Skrevet 11. august 11 minutter siden, Freyja Valkyrie said: Hoppe har begynt på porselensmaling kurs Stemmer! Hun dro til Kina: Hoppe har også laget denne: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 11. august #136122 Del Skrevet 11. august SVK skrev (2 minutter siden): Stemmer! Hun dro til Kina: Hoppe har også laget denne: Og møtte presidenten. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SVK Skrevet 11. august #136123 Del Skrevet 11. august 1 minutt siden, Cid said: Og møtte presidenten. Stemmer! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SVK Skrevet 11. august #136124 Del Skrevet 11. august Jeg husker da Hoppe skulle lære Ordet å skrive. Hoppe sa til Ordet: Bare kopiere bøkene jeg skrev da jeg var på din alder: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SVK Skrevet 11. august #136125 Del Skrevet 11. august (endret) 7 minutter siden, SVK said: Stemmer! Hun dro til Kina: Hoppe har også laget denne: Hoppe elsker drager og kameler! 🐫 Endret 11. august av SVK Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SVK Skrevet 11. august #136126 Del Skrevet 11. august Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 11. august #136127 Del Skrevet 11. august SVK skrev (9 minutter siden): Stemmer! Hun dro til Kina: Hoppe har også laget denne: Det var jo ikke meningen at "folket" skulle få vite det. Cid skrev (6 minutter siden): Og møtte presidenten. Ehh....han var opptatt og kunne ikke komme. SVK skrev (3 minutter siden): Jeg husker da Hoppe skulle lære Ordet å skrive. Hoppe sa til Ordet: Bare kopiere bøkene jeg skrev da jeg var på din alder: Det var vanskelig, men jeg vikk det til sist til. SVK skrev (1 minutt siden): Hoppe elsker drager og kameler! 🐫 Ja, det stemmer. SVK skrev (1 minutt siden): Nei, ikke sånn. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SVK Skrevet 11. august #136128 Del Skrevet 11. august Just now, Hoppetaujenta said: Det var vanskelig, men jeg vikk det til sist til. Du sa jo bare: Det har jeg aldri gjort før, så det klarer jeg helt sikkert. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SVK Skrevet 11. august #136129 Del Skrevet 11. august 7 minutter siden, Hoppetaujenta said: Det var jeg som fikk Anton til å starte å røyke. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 11. august #136130 Del Skrevet 11. august SVK skrev (6 minutter siden): Du sa jo bare: Det har jeg aldri gjort før, så det klarer jeg helt sikkert. Det er den rette innstillingen, men de røykepåstandene er feil. Lille Ordet har plettfrie lunger og det skal de fortsette å være. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SVK Skrevet 11. august #136131 Del Skrevet 11. august 25 minutter siden, Hoppetaujenta said: Det er den rette innstillingen, men de røykepåstandene er feil. Lille Ordet har plettfrie lunger og det skal de fortsette å være. Skjønner! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 11. august #136132 Del Skrevet 11. august SVK skrev (50 minutter siden): Stemmer! Hun dro til Kina: Hoppe har også laget denne: Cassidy Tvillingene synes at dette er nydelige kunstverk vi.🥰🥰 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 11. august #136133 Del Skrevet 11. august Cassidy Tvillingene logger av nå, vi kommer tilbake her i kveld.👨🦰👩🦰👍👍 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SVK Skrevet 11. august #136134 Del Skrevet 11. august 43 minutter siden, Hoppetaujenta said: Det er den rette innstillingen, men de røykepåstandene er feil. Lille Ordet har plettfrie lunger og det skal de fortsette å være. Anton pleier å si at du aldri vil bli sett i samme antrekk to ganger. Jeg trodde ikke på Anton før jeg så at du skifter antrekk også hver gang jeg siterer innlegget ditt selv om det er det samme innlegget! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 11. august #136135 Del Skrevet 11. august Hoppe og Sig Hansen 👱🏼♀️ 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sola de Skrevet 11. august #136136 Del Skrevet 11. august SVK skrev (1 time siden): Anton pleier å si at du aldri vil bli sett i samme antrekk to ganger. Jeg trodde ikke på Anton før jeg så at du skifter antrekk også hver gang jeg siterer innlegget ditt selv om det er det samme innlegget! Beste er Superhoppedrakten Cid skrev (58 minutter siden): Hoppe og Sig Hansen 👱🏼♀️ Pleier du å se på deadliest catch? 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SVK Skrevet 11. august #136137 Del Skrevet 11. august 2 minutter siden, Sola de said: Beste er Superhoppedrakten Enig! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SVK Skrevet 11. august #136138 Del Skrevet 11. august Anton og Hoppe: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 11. august #136139 Del Skrevet 11. august SVK skrev (3 timer siden): Anton pleier å si at du aldri vil bli sett i samme antrekk to ganger. Jeg trodde ikke på Anton før jeg så at du skifter antrekk også hver gang jeg siterer innlegget ditt selv om det er det samme innlegget! Så mye som jeg hopper og svetter, så må en skifte raskt vettu. Cid skrev (3 timer siden): Hoppe og Sigaretten Hansen 👱🏼♀️ Merkelig navn. SVK skrev (1 time siden): Anton og Hoppe: Haha...det hadde ingen av oss passet til, for vi er frihetselskende begge to. PÅ HVER SIN KANT I VERDEN! Bare så ingen skal tro at vi bor sammen. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SVK Skrevet 11. august #136140 Del Skrevet 11. august 2 minutter siden, Hoppetaujenta said: Haha...det hadde ingen av oss passet til, for vi er frihetselskende begge to. PÅ HVER SIN KANT I VERDEN! Bare så ingen skal tro at vi bor sammen. Du har jo en mann i hver havn så at dere kan bo på hver sin kant av verden det tror jeg på! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå