Kassettspiller Skrevet 7. august #135721 Del Skrevet 7. august Ciaran og Ciara skrev (1 minutt siden): Cassidy Tvillingene tenker at hun heller putter iskremen i munnen og magen vi. Hoppe hater is nå! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KnekkeBørre Skrevet 7. august #135722 Del Skrevet 7. august Frøkenfryden skrev (10 minutter siden): Du tok jokke-emoji😳😳😳 Født på 80-tallet da så ikke så krenka😂😂😂 Jeg er medio 70-talls, så en "jokke-emoji" er kun en tidsriktig danse-emoji i mine øyne...Men jeg visste at du var tøff nok til å takle den 😁 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 7. august #135723 Del Skrevet 7. august Kassettspiller skrev (1 minutt siden): Hoppe hater is nå! Det er Cassidy Tvillingene temmelig sikker på at ikke stemmer, for vi vet at Hoppe bare elsker iskrem. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 7. august #135724 Del Skrevet 7. august Kassettspiller skrev (7 minutter siden): Trodde det var deg etter du fikk vite at du hadde barn? Flyet mitt krasjet. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 7. august #135725 Del Skrevet 7. august Cid skrev (Akkurat nå): Flyet mitt krasjet. 😉😉 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kassettspiller Skrevet 7. august #135726 Del Skrevet 7. august Cid skrev (Akkurat nå): Flyet mitt krasjet. Hvor mye må du betale i barnebidrag nå?😔 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 7. august #135727 Del Skrevet 7. august Kassettspiller skrev (1 minutt siden): Hvor mye må du betale i barnebidrag nå?😔 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kassettspiller Skrevet 7. august #135728 Del Skrevet 7. august Isen til Hoppe har smeltet og ovnen tok fyr. Brannmennene kommer for å hjelpe Hoppe. 👨🚒👨🚒👨🚒👨🚒👨🚒👨🚒👨🚒🐍👨🚒👨🚒👨🚒 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 7. august #135729 Del Skrevet 7. august Kassettspiller skrev (6 minutter siden): Isen til Hoppe har smeltet og ovnen tok fyr. Brannmennene kommer for å hjelpe Hoppe. 👨🚒👨🚒👨🚒👨🚒👨🚒👨🚒👨🚒🐍👨🚒👨🚒👨🚒 Cassidy Tvillingene tenker at Anton kjøper ny ovn og iskrem til Hoppe, for han har det magiske kredittkortet vet du.💳💳😉😉 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kassettspiller Skrevet 7. august #135730 Del Skrevet 7. august Ciaran og Ciara skrev (5 minutter siden): magiske kredittkortet vet du.💳💳😉😉 Hvordan klarte jeg å glemme det!🤦♀️ 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 7. august #135731 Del Skrevet 7. august Kassettspiller skrev (5 minutter siden): Hvordan klarte jeg å glemme det!🤦♀️ Men Cassidy Tvillingene minnet deg på det vi.😉😉 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kassettspiller Skrevet 7. august #135732 Del Skrevet 7. august Ciaran og Ciara skrev (3 minutter siden): Men Cassidy Tvillingene minnet deg på det vi.😉😉 Hoppe + penger = sant 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 7. august #135733 Del Skrevet 7. august Kassettspiller skrev (2 minutter siden): Hoppe + penger = sant Ja det tenker Cassidy Tvillingene også.😉😉 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kassettspiller Skrevet 7. august #135734 Del Skrevet 7. august Ciaran og Ciara skrev (Akkurat nå): Ja det tenker Cassidy Tvillingene også.😉😉 Hoppe drømmer nok om penger som hopper opp til henne for å gi henne mer glede 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 7. august #135735 Del Skrevet 7. august Kassettspiller skrev (10 minutter siden): Hoppe drømmer nok om penger som hopper opp til henne for å gi henne mer glede Cassidy Tvillingene tror også at hun drømmer om iskrem vi. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SVK Skrevet 8. august #135736 Del Skrevet 8. august Nå har Hoppe kjøpt slottet til kong Harald på Antons kredittkort. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SVK Skrevet 8. august #135737 Del Skrevet 8. august 3 minutter siden, SVK said: Nå har Hoppe kjøpt slottet til kong Harald på Antons kredittkort. Hoppe krevde heldigvis rabatt på slottet siden det ikke har strandlinje. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 8. august #135738 Del Skrevet 8. august SVK skrev (2 minutter siden): Nå har Hoppe kjøpt slottet til kong Harald på Antons kredittkort. Ja og Cassidy Tvillingene hører at hun har omdøpt Slottet til Hoppeslottet.🏰🏰 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 8. august #135739 Del Skrevet 8. august SVK skrev (Akkurat nå): Hoppe krevde heldigvis rabatt på slottet siden det ikke har strandlinje. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SVK Skrevet 8. august #135740 Del Skrevet 8. august Just now, Ciaran og Ciara said: Ja og Cassidy Tvillingene hører at hun har omdøpt Slottet til Hoppeslottet.🏰🏰 Det stemmer! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå