Cid Skrevet 7. august #135681 Del Skrevet 7. august Frøkenfryden skrev (5 minutter siden): Haha! Det var bare for å illustrere them times😂😃 jeg vakke no populær altså. Men jeg var en jævel på å danse. 😎 Ja.. nå fikk jeg lyst til å være ung igjen heller enn å bestille frisørtime for å farge grå ettervekst,😢 40 er det nye 30 da 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kassettspiller Skrevet 7. august #135682 Del Skrevet 7. august Cid skrev (8 minutter siden): Jeg var 24. Dobbelt så gammel😝🤗 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kassettspiller Skrevet 7. august #135683 Del Skrevet 7. august Sola de skrev (3 minutter siden): Embrace dine små grå. Hva jeg gjorde. Godt å slippe å tenke på farging av etterveksten. Synes ikke hårfargen satt noe godt i grå håret likevel. Har jo vært trendy med grått hår så😁 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 7. august #135684 Del Skrevet 7. august (endret) Cassidy Tvillingene gjetter at Hoppe ser på YouTube videoer på pc-en sin nå vi.💻💻📹📹 Endret 7. august av Ciaran og Ciara Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KnekkeBørre Skrevet 7. august #135685 Del Skrevet 7. august Frøkenfryden skrev (2 minutter siden): Haha! Det var bare for å illustrere them times😂😃 jeg vakke no populær altså. Men jeg var en jævel på å danse. 😎 Ja.. nå fikk jeg lyst til å være ung igjen heller enn å bestille frisørtime for å farge grå ettervekst,😢 Ahh them times! ❤️ Galliano Hot Shots, Long Island Ice Tea, Peach Canei, Hooch, Wine coolers og DJ. Bobo... Jesus effing Christ. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 7. august #135686 Del Skrevet 7. august Kassettspiller skrev (Akkurat nå): Dobbelt så gammel😝🤗 Jeg var 7 år når kg startet. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kassettspiller Skrevet 7. august #135687 Del Skrevet 7. august Cid skrev (Akkurat nå): Jeg var 7 år når kg startet. Da var ikke jeg født😮 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sola de Skrevet 7. august #135688 Del Skrevet 7. august Kassettspiller skrev (1 minutt siden): Har jo vært trendy med grått hår så😁 Fikk mye pes av folk som alle farger håret, men det struntar jag i Er veldig fascinerende å følge med på 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 7. august #135689 Del Skrevet 7. august Kassettspiller skrev (1 minutt siden): Da var ikke jeg født😮 Startet i sommeren 1999 av @Gry 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kassettspiller Skrevet 7. august #135690 Del Skrevet 7. august Sola de skrev (1 minutt siden): Fikk mye pes av folk som alle farger håret, men det struntar jag i Er veldig fascinerende å følge med på Synes å akseptere alderdom og kle seg fint er noe av det vakreste dem kan gjøre. 😅 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 7. august #135691 Del Skrevet 7. august KnekkeBørre skrev (4 minutter siden): Ahh them times! ❤️ Galliano Hot Shots, Long Island Ice Tea, Peach Canei, Hooch, Wine coolers og DJ. Bobo... Jesus effing Christ. Jeg drakk min egen vekt i San Fransiscos🤠😂 coco jambo 4 eva Natta generasjonsbror 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sola de Skrevet 7. august #135692 Del Skrevet 7. august Kassettspiller skrev (Akkurat nå): Synes å akseptere alderdom og kle seg fint er noe av det vakreste dem kan gjøre. 😅 Alderdom og alderdom Fant mine første grå da jeg gikk på videregående. Begynte å farge det da jeg var 30 og slutten for 3 år siden. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 7. august #135693 Del Skrevet 7. august Kassettspiller skrev (5 minutter siden): Da var ikke jeg født😮 Ikke Cassidy Tvillingene heller.😉😉 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kassettspiller Skrevet 7. august #135694 Del Skrevet 7. august Cid skrev (4 minutter siden): Startet i sommeren 1999 av @Gry Begynner å bli en stund siden det. Lurer på hva Gry tenker om forumet i dag. 😅 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 7. august #135695 Del Skrevet 7. august Kassettspiller skrev (9 minutter siden): Har jo vært trendy med grått hår så😁 Syns grått er kjempefint i sin helhet, men sånn kun fremme synes jeg bare er rart. Når det er kommet litt liksom. Jeg farger det fordi jeg synes det er penere bare, ikke fordi jeg føler jeg må skjule eller ikke tør bære det😌 (Og jeg har universets glatteste hår, bleking herper og tørker ut håret så jeg kan style det. Herper det med vilje😂Også viktig👍) 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 7. august #135696 Del Skrevet 7. august Sola de skrev (2 minutter siden): Alderdom og alderdom Fant mine første grå da jeg gikk på videregående. Begynte å farge det da jeg var 30 og slutten for 3 år siden. Fikk du angst da? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 7. august #135697 Del Skrevet 7. august Kassettspiller skrev (Akkurat nå): Begynner å bli en stund siden det. Lurer på hva Gry tenker om forumet i dag. 😅 Det lurer Cassidy Tvillingene også på.😊😊 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sola de Skrevet 7. august #135698 Del Skrevet 7. august Cid skrev (Akkurat nå): Fikk du angst da? Angst for hva? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kassettspiller Skrevet 7. august #135699 Del Skrevet 7. august Sola de skrev (1 minutt siden): Fant mine første grå da jeg gikk på videregående. Høres egt. litt kult ut. 😉 Poenget er at det er best å være seg selv og ikke prøve alt annet, fordi det legger man lett merke til. 😁 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 7. august #135700 Del Skrevet 7. august Sola de skrev (Akkurat nå): Angst for hva? Når du merket grå hårstrå. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå