Kassettspiller Skrevet 7. august #135541 Del Skrevet 7. august Cid skrev (10 minutter siden): Har noen grå hårstrå da hehe. Trendy med grått hår så!🤩 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kassettspiller Skrevet 7. august #135542 Del Skrevet 7. august Sola de skrev (9 minutter siden): Haha, aldri Tåler ikke dagens lys Legobøtter, grytelokk og orgel var instrumenter vi spilte på, selv om vi ikke kunne spille på noe Hoppe sendte melding til meg og ville at du skulle legge dette ut!😃🎶🎵 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KnekkeBørre Skrevet 7. august #135543 Del Skrevet 7. august Kassettspiller skrev (19 minutter siden): Du er gammel når du er over 30 år!🧓 (neida, bare tuller😉) Hehe! Litt over 30 ja. Sønnen min er 23 😂 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 7. august #135544 Del Skrevet 7. august KnekkeBørre skrev (1 minutt siden): Hehe! Litt over 30 ja. Sønnen min er 23 😂 Mamma er litt over 50. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kassettspiller Skrevet 7. august #135545 Del Skrevet 7. august KnekkeBørre skrev (2 minutter siden): Hehe! Litt over 30 ja. Sønnen min er 23 😂 Ung pappa? Jeg er selv 21 og føler meg gammel..🤔 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KnekkeBørre Skrevet 7. august #135546 Del Skrevet 7. august Cid skrev (17 minutter siden): Mamma er litt over 50. Din mamma er innenfor mitt søkeomerådet, sønn 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 7. august #135547 Del Skrevet 7. august KnekkeBørre skrev (Akkurat nå): Din mamma er innenfor mitt søkeomerådet, sønn 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KnekkeBørre Skrevet 7. august #135548 Del Skrevet 7. august Kassettspiller skrev (17 minutter siden): Ung pappa? Jeg er selv 21 og føler meg gammel..🤔 Jeg følte meg også gammel når jeg var 21.. Så ble jeg plutselig 47 og nå føler meg veldig ung. Rare greier 😂 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Boetica Skrevet 7. august #135549 Del Skrevet 7. august Cid skrev (1 minutt siden): Vil du ikke ha @KnekkeBørre som stefar? 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KnekkeBørre Skrevet 7. august #135550 Del Skrevet 7. august Boetica skrev (1 minutt siden): Vil du ikke ha @KnekkeBørre som stefar? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 7. august #135551 Del Skrevet 7. august SVK skrev (9 timer siden): Nå tar Hoppe livet som det faller seg: Hoppetaujenta skrev (9 timer siden): Nydelig pus - velkommen til meg. Ja. Hver gang. Neitakk. SÅ ABSOLUTT NEITAKK! Jeg har lagt en diger magisk kappe over mitt hus, så det syns ikke. Nei. Hun gjør ikke det. Ja, slik skal det bli. "Å dra til noen" betyr jo egentlig å slå noen, så DET gjør jeg ikke. Akkurat nå tenker jeg mest på frokost. Kylling går an, men ellers ikke. And. Gås. Kalkun. Nei, jeg er så visst ingen humlegumler! Kos dere med det i så fall. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sola de Skrevet 7. august #135552 Del Skrevet 7. august KnekkeBørre skrev (5 minutter siden): Jeg følte meg også gammel når jeg var 21.. Så ble jeg plutselig 47 og nå føler meg veldig ung. Rare greier 😂 47 er ungt Jeg syntes jeg var veldig gammel da jeg ble 25. Så gikk årene og jeg passerte 40. Hvor ble årene av 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kassettspiller Skrevet 7. august #135553 Del Skrevet 7. august Sola de skrev (Akkurat nå): 47 er ungt Jeg syntes jeg var veldig gammel da jeg ble 25. Så gikk årene og jeg passerte 40. Hvor ble årene av KnekkeBørre skrev (11 minutter siden): Jeg følte meg også gammel når jeg var 21.. Så ble jeg plutselig 47 og nå føler meg veldig ung. Rare greier 😂 Nå er jeg redd😨 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KnekkeBørre Skrevet 7. august #135554 Del Skrevet 7. august Cid skrev (4 minutter siden): Åjodda 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 7. august #135555 Del Skrevet 7. august Kassettspiller skrev (8 minutter siden): Nå er jeg redd😨 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kassettspiller Skrevet 7. august #135556 Del Skrevet 7. august Ciaran og Ciara skrev (1 minutt siden): Tenk når vi blir gamle🥺 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KnekkeBørre Skrevet 7. august #135557 Del Skrevet 7. august Sola de skrev (8 minutter siden): 47 er ungt Jeg syntes jeg var veldig gammel da jeg ble 25. Så gikk årene og jeg passerte 40. Hvor ble årene av Tempus fugit som de sier på latin. ❤️ 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KnekkeBørre Skrevet 7. august #135558 Del Skrevet 7. august Kassettspiller skrev (11 minutter siden): Nå er jeg redd😨 Så så, have no fear.. Old people is here 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 7. august #135559 Del Skrevet 7. august KnekkeBørre skrev (12 minutter siden): Tempus fugit som de sier på latin. ❤️ KnekkeBørre skrev (7 minutter siden): Så så, have no fear.. Old people is here Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 7. august #135560 Del Skrevet 7. august Kassettspiller skrev (13 minutter siden): Tenk når vi blir gamle🥺 Cassidy Tvillingene vet, men teensa synes sikkert at vi tre allerede er gamle.😉😉 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå