Kassettspiller Skrevet 5. august #135301 Del Skrevet 5. august Nå er Hoppe i USA!🦅 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 5. august #135302 Del Skrevet 5. august Kassettspiller skrev (13 minutter siden): Lenge leve kongen!🦁👑 Og så samler dyrene seg rundt han, de er skrubbsultne! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kassettspiller Skrevet 5. august #135303 Del Skrevet 5. august (endret) Cid skrev (4 minutter siden): Og så samler dyrene seg rundt han, de er skrubbsultne! Mennesker er dyr ikke sant?😟 Hva har du gjort Cid? Endret 5. august av Kassettspiller 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 5. august #135304 Del Skrevet 5. august Kassettspiller skrev (5 minutter siden): Mennesker er dyr ikke sant?😟 Hva har du gjort Cid? Det lurer Cassidy Tvillingene også på.😉😉 Cid skrev (9 minutter siden): Og så samler dyrene seg rundt han, de er skrubbsultne! 😉😉 Kassettspiller skrev (12 minutter siden): Nå er Hoppe i USA!🦅 😉😉 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kassettspiller Skrevet 5. august #135305 Del Skrevet 5. august Ciaran og Ciara skrev (4 minutter siden): Det lurer Cassidy Tvillingene også på.😉😉 Vi vet at Hoppe alltid har en straff på lur for rampete gutter/menn! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 5. august #135306 Del Skrevet 5. august Kassettspiller skrev (11 minutter siden): Mennesker er dyr ikke sant?😟 Hva har du gjort Cid? Dyrene fra Lønneberget. Jeg la en biff i jakkelommen hans. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 5. august #135307 Del Skrevet 5. august Cid skrev (2 minutter siden): Dyrene fra Lønneberget. Jeg la en biff i jakkelommen hans. Kassettspiller skrev (3 minutter siden): Vi vet at Hoppe alltid har en straff på lur for rampete gutter/menn! 🤫🤫😉😉 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kassettspiller Skrevet 5. august #135308 Del Skrevet 5. august Cid skrev (2 minutter siden): Jeg la en biff i jakkelommen hans. Hvorfor ga du noe så verdifullt til Anton? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kassettspiller Skrevet 5. august #135309 Del Skrevet 5. august Hoppe er nå med i Masterchef og krangler med Gordon Ramsay. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 5. august #135310 Del Skrevet 5. august Kassettspiller skrev (2 minutter siden): Hvorfor ga du noe så verdifullt til Anton? Så hyenene skulle angripe han. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kassettspiller Skrevet 6. august #135311 Del Skrevet 6. august Cid skrev (5 minutter siden): Så hyenene skulle angripe han. Legevaktbesøket kommer til å være crazy.🥩 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SVK Skrevet 6. august #135312 Del Skrevet 6. august 1 hour ago, Kassettspiller said: Lenge leve kongen!🦁👑 Hoppe har ikke sett Løvenes konge. Ikke har hun sett Titanic heller. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kassettspiller Skrevet 6. august #135313 Del Skrevet 6. august SVK skrev (2 minutter siden): Hoppe har ikke sett Løvenes konge. Ikke har hun sett Titanic heller. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SVK Skrevet 6. august #135314 Del Skrevet 6. august 3 minutter siden, Kassettspiller said: Det samme ansiktsuttrykket hadde jeg da jeg fant det ut. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kassettspiller Skrevet 6. august #135315 Del Skrevet 6. august SVK skrev (3 minutter siden): Det samme ansiktsuttrykket hadde jeg da jeg fant det ut. La oss arrangere en filmkveld for Hoppe!😁🍿 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 6. august #135316 Del Skrevet 6. august Cassidy Tvillingene har sett Løveneskonge da vi var barn, men vi har aldri sett Titanic.😊😊 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SVK Skrevet 6. august #135317 Del Skrevet 6. august Just now, Kassettspiller said: La oss arrangere en filmkveld for Hoppe!😁🍿 Ja! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SVK Skrevet 6. august #135318 Del Skrevet 6. august Just now, Ciaran og Ciara said: Cassidy Tvillingene har sett Løveneskonge da vi var barn, men vi har aldri sett Titanic.😊😊 Da kan dere se filmen sammen med Hoppe! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kassettspiller Skrevet 6. august #135319 Del Skrevet 6. august SVK skrev (3 minutter siden): Ja! Hoppe må jo se scenen der Cid dytter Anton utfor stupet! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 6. august #135320 Del Skrevet 6. august Kassettspiller skrev (Akkurat nå): Hoppe må jo se scenen der Cid dytter Anton utfor stupet! Cassidy Tvillingene gjetter at Anton har forutsett dette, og lagt en diger trampoline under stupet.😉😉 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå