Hoppetaujenta Skrevet 5. august #135261 Del Skrevet 5. august Nei, aldri når du forventer den. Kun når du har glemt den og slapper av. Full effekt på skrekken da! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SVK Skrevet 5. august #135262 Del Skrevet 5. august (endret) 15 minutter siden, Hoppetaujenta said: Det betyr å fjerne støv fra sitt hus, så det kan stemme. Endret 5. august av SVK Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 5. august #135263 Del Skrevet 5. august SVK skrev (7 minutter siden): Tenk at jeg er så nusselig og direkte herlig når jeg leker husmor! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 5. august #135264 Del Skrevet 5. august Hoppetaujenta skrev (6 timer siden): Aldri. Ha det hyggelig så lenge. Vi snakkes. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Freyja Valkyrie Skrevet 5. august #135265 Del Skrevet 5. august Hoppe og Anton 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 5. august #135266 Del Skrevet 5. august Freyja Valkyrie skrev (2 minutter siden): Hoppe og Anton Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 5. august #135267 Del Skrevet 5. august Cid > 😇 Anton > 👿 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 5. august #135268 Del Skrevet 5. august Freyja Valkyrie skrev (29 minutter siden): Hoppe og Anton Absolutt ikke. Vi har det ikke slik. Cid skrev (6 minutter siden): Cid > 😇 Vennen hans > 👿 Jupp. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 5. august #135269 Del Skrevet 5. august Hoppetaujenta skrev (2 minutter siden): Absolutt ikke. Vi har det ikke slik. Jupp. Vennen min Anton som nå prøver å ta meg. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 5. august #135270 Del Skrevet 5. august Cid skrev (10 minutter siden): Cid > 😇 Anton > 👿 😉😉 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 5. august #135271 Del Skrevet 5. august Cid skrev (Akkurat nå): Vennen min Anton som nå prøver å ta meg. 😉😉 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 5. august #135272 Del Skrevet 5. august Hoppetaujenta skrev (4 minutter siden): Absolutt ikke. Vi har det ikke slik. Jupp. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 5. august #135273 Del Skrevet 5. august Jeg har spist en burgerting i kveld og er mett. Søvnig også. 💤 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 5. august #135274 Del Skrevet 5. august Hoppetaujenta skrev (Akkurat nå): Jeg har spist en burgerting i kveld og er mett. Søvnig også. 💤 Skal du og Anton legge dere snart? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 5. august #135275 Del Skrevet 5. august Aner ikke hva Anton gjør, men jeg skal se youtubegreier litt. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 5. august #135276 Del Skrevet 5. august Hoppetaujenta skrev (1 minutt siden): Aner ikke hva Anton gjør, men jeg skal se youtubegreier litt. Ble demonen litt irritert nå? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 5. august #135277 Del Skrevet 5. august Ja. Tror ikke du får sove godt hvis det ikke er noen som er sint på deg? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 5. august #135278 Del Skrevet 5. august 🛖🔐 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 5. august #135279 Del Skrevet 5. august Cid skrev (11 minutter siden): 🛖🔐 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 5. august #135280 Del Skrevet 5. august Cid skrev (13 minutter siden): Ble demonen litt irritert nå? 😉😉 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå