Hoppetaujenta Skrevet 29. juli #134581 Del Skrevet 29. juli Cid skrev (8 minutter siden): Nei, det er ikke noe for Hoppe. Så sant som det er sagt. Endelig. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 29. juli #134582 Del Skrevet 29. juli Hoppetaujenta skrev (1 minutt siden): Så sant som det er sagt. Endelig. Men hvis Cidrampen skulle finne på å gi deg tunfiskpannekaker så kan du gi de pannekakene til Cassidy Tvillingene, for vi synes at tunfiskpannekaker høres interessant og godt ut. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SVK Skrevet 29. juli #134583 Del Skrevet 29. juli 21 minutter siden, Hoppetaujenta said: Dette vakre bildet her skal henge på min stuevegg og så kan jeg male litt natur og en sol i bakgrunnen. Iskrem i solnedgang! Jeg hørte Anton og Ordet le da du sa "Jeg". I følge dem så kommer du til å stå med kjevlen og stekepanna mens Anton og Ordet må male veggen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 29. juli #134584 Del Skrevet 29. juli Hoppetaujenta skrev (5 minutter siden): Så sant som det er sagt. Endelig. Ble dyrene litt urolige? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 29. juli #134585 Del Skrevet 29. juli Englegutten Cid 😇 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SVK Skrevet 29. juli #134586 Del Skrevet 29. juli Just now, Cid said: Ble dyrene litt urolige? Woffe biter deg i rumpa! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 29. juli #134587 Del Skrevet 29. juli SVK skrev (2 minutter siden): Woffe biter deg i rumpa! Slikker han meg? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 29. juli #134588 Del Skrevet 29. juli Cid skrev (4 timer siden): Hun jobbet som stripper før, hun har strippet for mange kjente folk som blant annet Saddam og Trump. Dette er fakta. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SVK Skrevet 29. juli #134589 Del Skrevet 29. juli 1 minutt siden, Cid said: Slikker han meg? Nei, han biter! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 29. juli #134590 Del Skrevet 29. juli SVK skrev (Akkurat nå): Nei, han biter! 🦴 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 29. juli #134591 Del Skrevet 29. juli Fra nu av svarer jeg kun folk som oppfører seg sømmelig og høflig. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 29. juli #134592 Del Skrevet 29. juli SVK skrev (Akkurat nå): Nei, han biter! Cid skrev (2 minutter siden): Dette er fakta. 😉😉 Cid skrev (3 minutter siden): Slikker han meg? 😉😉 SVK skrev (5 minutter siden): Woffe biter deg i rumpa! Cid skrev (6 minutter siden): Englegutten Cid 😇 Cid skrev (7 minutter siden): Ble dyrene litt urolige? SVK skrev (7 minutter siden): Jeg hørte Anton og Ordet le da du sa "Jeg". I følge dem så kommer du til å stå med kjevlen og stekepanna mens Anton og Ordet må male veggen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 29. juli #134593 Del Skrevet 29. juli Hoppetaujenta skrev (1 minutt siden): Fra nu av svarer jeg kun folk som oppfører seg svømmelig og høflig. 🏊♂️ 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 29. juli #134594 Del Skrevet 29. juli Cid skrev (1 minutt siden): 🦴 Hoppetaujenta skrev (1 minutt siden): Fra nu av svarer jeg kun folk som oppfører seg sømmelig og høflig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 29. juli #134595 Del Skrevet 29. juli Cid skrev (Akkurat nå): 🏊♂️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 29. juli #134596 Del Skrevet 29. juli 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 29. juli #134597 Del Skrevet 29. juli Hoppetaujenta skrev (1 minutt siden): Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SVK Skrevet 29. juli #134598 Del Skrevet 29. juli 14 minutter siden, SVK said: Jeg hørte Anton og Ordet le da du sa "Jeg". I følge dem så kommer du til å stå med kjevlen og stekepanna mens Anton og Ordet må male veggen. I følge Anton så Hoppe på kjevlen og stekepanna da hun truet Leonardo da Vinci til å male henne. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 29. juli #134599 Del Skrevet 29. juli SVK skrev (4 minutter siden): I følge Anton så Hoppe på kjevlen og stekepanna da hun truet Leonardo da Vinci til å male henne. Ja det har Cassidy Tvillingene også hørt.😉😉 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SVK Skrevet 29. juli #134600 Del Skrevet 29. juli 5 minutter siden, Ciaran og Ciara said: Ja det har Cassidy Tvillingene også hørt.😉😉 Jeg tror nok også det var kjevla og stekepanna som skaffet Hoppe alt gullet hun har. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå