Cid Skrevet 29. juli #134561 Del Skrevet 29. juli Freyja Valkyrie skrev (1 minutt siden): Da kalle Hoppe det for is-suppe. Og har egg og rømme oppi. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KnekkeBørre Skrevet 29. juli #134562 Del Skrevet 29. juli Cid skrev (1 minutt siden): Og har egg og rømme oppi. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 29. juli #134563 Del Skrevet 29. juli KnekkeBørre skrev (2 minutter siden): Og løs tobakk blandet i. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KnekkeBørre Skrevet 29. juli #134564 Del Skrevet 29. juli Cid skrev (2 minutter siden): Og løs tobakk blandet i. Leverpostei med sjokoladebiter.. Tunfisk og ketsjup.. mmmmm 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 29. juli #134565 Del Skrevet 29. juli KnekkeBørre skrev (1 time siden): Leverpostei med sjokoladebiter.. Tunfisk og ketsjup.. mmmmm Med 2,5 ml farsmelk. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 29. juli #134566 Del Skrevet 29. juli Nå melker Ordet Anton 👱🏻♂️🥛👨🏼 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KnekkeBørre Skrevet 29. juli #134567 Del Skrevet 29. juli Cid skrev (45 minutter siden): Nå melker Ordet Anton 👱🏻♂️🥛👨🏼 Farbror Melker og resten av gjengen på Saltkråkan..? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 29. juli #134568 Del Skrevet 29. juli KnekkeBørre skrev (5 minutter siden): Farbror Melker og resten av gjengen på Saltkråkan..? Ja de pervoene. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 29. juli #134569 Del Skrevet 29. juli Freyja Valkyrie skrev (2 timer siden): Hoppe har kjøpt is KnekkeBørre skrev (2 timer siden): KnekkeBørre skrev (3 timer siden): Jeg lurer på om Hoppe er sjåfør på is-bilen som sa den skulle komme hit i dag jeg.. For den har jammen meg ikke dukket opp enda Cid skrev (3 timer siden): Nå syner hun en kjent bil. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SVK Skrevet 29. juli #134570 Del Skrevet 29. juli Nå spiser Hoppe pannekaker mens hun klager over at Anton ikke steker dem raskt nok. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 29. juli #134571 Del Skrevet 29. juli SVK skrev (3 minutter siden): Nå spiser Hoppe pannekaker mens hun klager over at Anton ikke steker dem raskt nok. Ja og Cassidy Tvillingene hører at Fru Kjevle og Herr Steikepanne er enige med henne vi.😉😉 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SVK Skrevet 29. juli #134572 Del Skrevet 29. juli Just now, Ciaran og Ciara said: Ja og Cassidy Tvillingene hører at Fru Kjevle og Herr Steikepanne er enige med henne vi.😉😉 Stemmer! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 29. juli #134573 Del Skrevet 29. juli SVK skrev (5 minutter siden): Nå spiser Hoppe pannekaker mens hun klager over at Anton ikke steker dem raskt nok. Fiske pannekaker. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SVK Skrevet 29. juli #134574 Del Skrevet 29. juli (endret) 4 minutter siden, Cid said: Fiske pannekaker. Jeg så nylig en cafe som solgte pannekaker med tunfisk. Endret 29. juli av SVK Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 29. juli #134575 Del Skrevet 29. juli Cid skrev (3 minutter siden): Fiske pannekaker. SVK skrev (2 minutter siden): Jeg så faktisk en cafe som solgte tunfisk-pannekaker i dag. Cassidy Tvillingene synes at det høres spennende godt ut vi. SVK skrev (5 minutter siden): Stemmer! 👨🦰👩🦰👍👍 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 29. juli #134576 Del Skrevet 29. juli Freyja Valkyrie skrev (3 timer siden): Hoppe har kjøpt is Dette vakre bildet her skal henge på min stuevegg og så kan jeg male litt natur og en sol i bakgrunnen. Iskrem i solnedgang! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 29. juli #134577 Del Skrevet 29. juli Hoppetaujenta skrev (3 minutter siden): Dette vakre bildet her skal henge på min stuevegg og så kan jeg male litt natur og en sol i bakgrunnen. Iskrem i solnedgang! Cassidy Tvillingene synes at det er en nydelig flott tittel vi. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 29. juli #134578 Del Skrevet 29. juli Iskrem er så vakkert at jeg vet nesten ikke hva.... 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 29. juli #134579 Del Skrevet 29. juli SVK skrev (14 minutter siden): Jeg så nylig en cafe som solgte pannekaker med tunfisk. Noe for Hoppe. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 29. juli #134580 Del Skrevet 29. juli Hoppetaujenta skrev (1 minutt siden): Iskrem er så vakkert at jeg vet nesten ikke hva.... Cassidy Tvillingene forstår hva du mener for vi er også to iskremelskere. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå