Boetica Skrevet 27. juli #134421 Del Skrevet 27. juli Cid skrev (Akkurat nå): Anton kommer forøvrig tilbake i live ved midnatt 😛 Hvor mange liv har egentlig den karen? 🧐 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KnekkeBørre Skrevet 27. juli #134422 Del Skrevet 27. juli Cid skrev (1 minutt siden): Anton kommer forøvrig tilbake i live ved midnatt 😛 Det var godt å høre. Håper han lar bilen stå heretter og heller tar bussen. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 27. juli #134423 Del Skrevet 27. juli KnekkeBørre skrev (2 minutter siden): Hizbollah Pinnsvin 🦔 💥 🏃♂️ 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 27. juli #134424 Del Skrevet 27. juli Boetica skrev (1 minutt siden): Hvor mange liv har egentlig den karen? 🧐 Evig. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 27. juli #134425 Del Skrevet 27. juli KnekkeBørre skrev (Akkurat nå): Det var godt å høre. Håper han lar bilen stå heretter og heller tar bussen. Bilen sprengte nettopp i det Hoppe gikk ut av den 👱🏼♀️🚗💥🚑🏥 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KnekkeBørre Skrevet 27. juli #134426 Del Skrevet 27. juli Cid skrev (Akkurat nå): 🏃♂️ Jepp.. Best å løpe 😬 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 27. juli #134427 Del Skrevet 27. juli KnekkeBørre skrev (Akkurat nå): Jepp.. Best å løpe 😬 Er i det minste ikke et pikksvin da. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KnekkeBørre Skrevet 27. juli #134428 Del Skrevet 27. juli Cid skrev (Akkurat nå): Bilen sprengte nettopp i det Hoppe gikk ut av den 👱🏼♀️🚗💥🚑🏥 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 27. juli #134429 Del Skrevet 27. juli KnekkeBørre skrev (Akkurat nå): Hun blir hasteoperert nå. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 27. juli #134430 Del Skrevet 27. juli Boetica skrev (5 minutter siden): Hvor mange liv har egentlig den karen? 🧐 Cassidy Tvillingene gjetter at Anton er en Varkatt med 9 liv vi.😉😉 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KnekkeBørre Skrevet 27. juli #134431 Del Skrevet 27. juli (endret) Cid skrev (29 minutter siden): Hoppe lukter pultost og rødvin. Hei vent nå litt. Jeg har null bull akkurat konsumert både vin og brødblings med pultost fra Løten Endret 27. juli av KnekkeBørre 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 27. juli #134432 Del Skrevet 27. juli KnekkeBørre skrev (Akkurat nå): Hei vent nå litt. Jeg har null bull akkurat konsumert både vin og brødblings med pulltost fra Løten 😉😉 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KnekkeBørre Skrevet 27. juli #134433 Del Skrevet 27. juli (endret) Cid skrev (11 minutter siden): Hun blir hasteoperert nå. Håper det blir en smooth operation. Smooooth operation 🎶 Endret 27. juli av KnekkeBørre 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 27. juli #134434 Del Skrevet 27. juli KnekkeBørre skrev (1 minutt siden): Håper det blir smooth operation. Smooooth operation 🎶 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Freyja Valkyrie Skrevet 27. juli #134435 Del Skrevet 27. juli Hoppe sitter klistret foran fjernsynet. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 27. juli #134436 Del Skrevet 27. juli Cassidy Tvillingene gjetter at hun har blitt en skikkelig TV-slave vi.📺📺😉😉 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 27. juli #134437 Del Skrevet 27. juli Ciaran og Ciara skrev (1 time siden): Cassidy Tvillingene gjetter at Hoppe spiser kveldsmat nå vi. Det har hun gjort og det ble to skiver med tunfisksalat.. Et tykt lag! Nyyydelig! Ikke noe igjen til i morgen nå.. KnekkeBørre skrev (1 time siden): Ordet rimer jo ikke på Anton...? Når jeg tenker meg om, så er det veldig lite som rimer på Anton.. Muligens "fantom" da.. Jeg tok meg den friheten å ta bort en bokstav som ikke skulle være der. Ciaran og Ciara skrev (1 time siden): Cassidy Tvillingene gjetter at Hoppe ser på TV nå vi.📺📺 DET har hun også gjort i kveld ja. Flere episoder av litt romantikk. Cid skrev (1 time siden): Rart han ikke ble feit etter å nesten daglig ha spist pizza i 10 år O.o Det går an å ta ETT stykke pissa vettu. Et vanlig firkantet et i midten av bakelsen. Cid skrev (1 time siden): Artig klein serie da Anton er forresten sønnen til Nassenøff. Nei, nå tuller du fælt! Ciaran og Ciara skrev (57 minutter siden): Cassidy Tvillingene gjetter at Hoppe spiser iskrem nå. Ja jeg har tømt beholdningen av både stort og smått, så nå blir det en liten is og godispause fremover. Freyja Valkyrie skrev (1 minutt siden): Hoppe sitter klistret foran fjernsynet. Joo, det hender det. Ciaran og Ciara skrev (2 minutter siden): Cassidy Tvillingene gjetter at hun har blitt en skikkelig TV-slave vi.📺📺😉😉 Neida, ikke verre en vanlig. Jeg har lest alt tøyset dere har skrevet og MAKAN ALTSÅ! 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 27. juli #134438 Del Skrevet 27. juli Hoppetaujenta skrev (4 minutter siden): Det har hun gjort og det ble to skiver med tunfisksalat.. Et tykt lag! Nyyydelig! Ikke noe igjen til i morgen nå.. Jeg tok meg den friheten å ta bort en bokstav som ikke skulle være der. DET har hun også gjort i kveld ja. Flere episoder av litt romantikk. Det går an å ta ETT stykke pissa vettu. Et vanlig firkantet et i midten av bakelsen. Nei, nå tuller du fælt! Ja jeg har tømt beholdningen av både stort og smått, så nå blir det en liten is og godispause fremover. Joo, det hender det. Neida, ikke verre en vanlig. Jeg har lest alt tøyset dere har skrevet og MAKAN ALTSÅ! Cassidy Tvillingene synes at det er bra at du gir oss strenge beskjed her inne Hoppe, for vi trenger alle sammen å bli holdt litt i ørene her inne. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SVK Skrevet 27. juli #134439 Del Skrevet 27. juli 8 minutter siden, Ciaran og Ciara said: Cassidy Tvillingene synes at det er bra at du gir oss strenge beskjed her inne Hoppe, for vi trenger alle sammen å bli holdt litt i ørene her inne. Så lenge dere slipper kjevla og stekepanne så slipper dere billig unna! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 27. juli #134440 Del Skrevet 27. juli SVK skrev (1 minutt siden): Så lenge dere slipper kjevla og stekepanne så slipper dere billig unna! Ja Cassidy Tvillingene har ingen planer om å få besøk av Fru Kjevle og Herr Steikepanne. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå