Cid Skrevet 26. juli #134301 Del Skrevet 26. juli SVK skrev (1 time siden): Om du vil skremme Hoppe bør du poste bilde av First Price Cola MED sukker. Med brunt sukker. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 26. juli #134302 Del Skrevet 26. juli 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SVK Skrevet 26. juli #134303 Del Skrevet 26. juli 2 minutter siden, Ciaran og Ciara said: Cassidy Tvillingene ser at det er fredagsstemning her inne vi. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 26. juli #134304 Del Skrevet 26. juli SVK skrev (14 minutter siden): Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 26. juli #134305 Del Skrevet 26. juli Cid skrev (15 minutter siden): 😉😉 Cid skrev (16 minutter siden): Med brunt sukker. 😉😉 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 26. juli #134306 Del Skrevet 26. juli Dette er Anton. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 26. juli #134307 Del Skrevet 26. juli Cassidy Tvillingene tenker at vi sier Fake News der.😉😉 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 26. juli #134308 Del Skrevet 26. juli Nå går Brad amok på Lønneberget, Anton prøver å holde han igjen mens vi andre løper vekk. Anton ender opp med å ofre seg selv for at vi skal komme oss i trygghet. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 26. juli #134309 Del Skrevet 26. juli Cassidy Tvillingene gjetter at Woffe kommer til unnsetning og redder Lønneberget vi.🐶🐶🥰🥰 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SVK Skrevet 26. juli #134310 Del Skrevet 26. juli 4 hours ago, Cid said: Hoppes mareritt. Selv liker jeg First Price Cola og liker Cola med sukker. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SVK Skrevet 26. juli #134311 Del Skrevet 26. juli Nå snorker Hoppe og Anton jobber nattskiftet for å betale kredittkortregningen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 26. juli #134312 Del Skrevet 26. juli SVK skrev (4 minutter siden): Hoppes mareritt. Selv liker jeg First Price Cola og liker Cola med sukker. Cassidy Tvillingene synes at den First Price Colaen er helt OK vi.😊😊 SVK skrev (2 minutter siden): Nå snorker Hoppe og Anton jobber nattskiftet for å betale kredittkortregningen. Cassidy Tvillingene gjetter at det blir et blodslit for Anton vi.🩸🩸😉😉 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SVK Skrevet 26. juli #134313 Del Skrevet 26. juli Just now, Ciaran og Ciara said: Cassidy Tvillingene synes at den First Price Colaen er helt OK vi.😊😊 Jeg også. Kjøper den en del fordi den er billigere enn vanlig Coca Cola. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 26. juli #134314 Del Skrevet 26. juli SVK skrev (2 minutter siden): Jeg også. Kjøper den en del fordi den er billigere enn vanlig Coca Cola. Cassidy Tvillingene pleier å kjøpe Urge og vanlig Cola for vi er litt for glade i de to brusene.😊😊🥰🥰 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SVK Skrevet 26. juli #134315 Del Skrevet 26. juli 4 minutter siden, Ciaran og Ciara said: Cassidy Tvillingene pleier å kjøpe Urge og vanlig Cola for vi er litt for glade i de to brusene.😊😊🥰🥰 Skjønner. Jeg kjøper vanlig Coca Cola når det er på tilbud. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 26. juli #134316 Del Skrevet 26. juli SVK skrev (23 minutter siden): Hoppes mareritt. Selv liker jeg First Price Cola og liker Cola med sukker. Jeg drakk det mye i tenårene fordi der var billigere enn vanlig cola, da en stor flaske koster 7,50kr pluss pant. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 26. juli #134317 Del Skrevet 26. juli SVK skrev (4 minutter siden): Skjønner. Jeg kjøper vanlig Coca Cola når det er på tilbud. Ja Cassidy Tvillingene pleier å kjøpe firepakninger med Coca Cola for de er billigere enn enkelt flasker.😊😊 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 27. juli #134318 Del Skrevet 27. juli Jeg drikke aldri cola. Blir så tørst av det. Liker ikke de nymotens korkene på brus og melkekartonger. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SVK Skrevet 27. juli #134319 Del Skrevet 27. juli 14 minutter siden, Hoppetaujenta said: Jeg drikke aldri cola. Blir så tørst av det. Liker ikke de nymotens korkene på brus og melkekartonger. Ikke jeg heller! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SVK Skrevet 27. juli #134320 Del Skrevet 27. juli Lønnebladet kan avsløre at Anton har en enegget tvilling. Det er slik de klarer å jobbe dag og natt for å betale for alt Hoppe kjøper på Antons kredittkort. Når Anon jobber så sover tvillingen og når tvillingen sover så jobber Anton. Sånn kan de jobbe 24 timer i døgnet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå