Cid Skrevet 8. juli #133361 Del Skrevet 8. juli SVK skrev (6 minutter siden): Dere ble servert av : Hva er det? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SVK Skrevet 8. juli #133362 Del Skrevet 8. juli Just now, Cid said: Hva er det? Allo 'Allo! Britisk komiserie som handler om en fransk restaurant under Andre verdenskrig. Er gammel tv-serie som gikk ofte på NRK før. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 8. juli #133363 Del Skrevet 8. juli Bare maten. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SVK Skrevet 8. juli #133364 Del Skrevet 8. juli 12 minutter siden, Hoppetaujenta said: Det er åkei. MAT, takk! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 8. juli #133365 Del Skrevet 8. juli Det der har jeg aldri smakt? Råtta Tulle? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SVK Skrevet 8. juli #133366 Del Skrevet 8. juli Just now, Hoppetaujenta said: Det der har jeg aldri smakt? Råtta Tulle? Har aldri smakt det jeg heller. Har kun sett det i filmen: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 8. juli #133367 Del Skrevet 8. juli Hoppetaujenta skrev (5 minutter siden): Bare maten og melken. Kos deg 😊 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 8. juli #133368 Del Skrevet 8. juli Kos deg også Cid. / Det beste jeg kan få er poteter, enten alene eller med kjøtt/fisk. Alle varianter av varm potet er godt og kald i skiver går rett på brødskiva. Ååååå, jeg er fremdeles sulten etter en slik nudel i kopp. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 8. juli #133369 Del Skrevet 8. juli Hoppetaujenta skrev (Akkurat nå): Kos deg også Cid. / Det beste jeg kan få er poteter, enten alene eller med kjøtt/fisk. Alle varianter av varm potet er godt og kald i skiver går rett på brødskiva. Ååååå, jeg er fremdeles sulten etter en slik nudel i kopp. Orker ikke melk jeg hehe. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SVK Skrevet 8. juli #133370 Del Skrevet 8. juli 1 minutt siden, Hoppetaujenta said: Kos deg også Cid. / Det beste jeg kan få er poteter, enten alene eller med kjøtt/fisk. Alle varianter av varm potet er godt og kald i skiver går rett på brødskiva. Ååååå, jeg er fremdeles sulten etter en slik nudel i kopp. Det er ikke nok mat i en slik nuddelkopp nei. Men sjekket du First Price og smakte de OK? Bakte poteter: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 8. juli #133371 Del Skrevet 8. juli Cid skrev (3 minutter siden): Orker ikke melk jeg hehe. Hver gang du sier ting du ikke skal, må du gulpe nedpå en stor kopp melk! Fra nå av! SVK skrev (1 minutt siden): Det er ikke nok mat i en slik nuddelkopp nei. Men sjekket du First Price og smakte de OK? Bakte poteter: De er kjøpt men ikke smakt på ennå. Blir nok i morgen tenker jeg. Så en ekkel filmsnutt fra en slik tørr pose: det vrimlet av smådyr nedi der og dem så en ikke når en helte oppi vann så fort. De bakte tar jeg gjerne to av til kvelds ja. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SVK Skrevet 8. juli #133372 Del Skrevet 8. juli Just now, Hoppetaujenta said: De er kjøpt men ikke smakt på ennå. Blir nok i morgen tenker jeg. Så en ekkel filmsnutt fra en slik tørr pose: det vrimlet av smådyr nedi der og dem så en ikke når en helte oppi vann så fort. Huff! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 8. juli #133373 Del Skrevet 8. juli Hoppetaujenta skrev (2 minutter siden): Hver gang du sier ting du ikke skal, må du gulpe nedpå en stor kopp melk! Fra nå av! De er kjøpt men ikke smakt på ennå. Blir nok i morgen tenker jeg. Så en ekkel filmsnutt fra en slik tørr pose: det vrimlet av smådyr nedi der og dem så en ikke når en helte oppi vann så fort. De bakte tar jeg gjerne to av til kvelds ja. 🛖🚪🔐🏃♂️ 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 8. juli #133374 Del Skrevet 8. juli Da må jeg finne meg litt mat til, for det er direkte farlig å legge seg og være sulten. Det tror jeg helt sikkert på. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Freyja Valkyrie Skrevet 8. juli #133375 Del Skrevet 8. juli Her bor Hoppe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 8. juli #133376 Del Skrevet 8. juli Ja...oppå det bakerste fjellet der borte. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 8. juli #133377 Del Skrevet 8. juli Nå skal jeg og meg ha skiver med brunost på. Jummmm! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Freyja Valkyrie Skrevet 8. juli #133378 Del Skrevet 8. juli Men da Hoppe åpner kjøleskapet er brunosten sporløst forsvunnet. Hoppes reaksjon er CIIIIIIIIIIIIIIIDDDDDDDDDDDD Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 8. juli #133379 Del Skrevet 8. juli Hoppetaujenta skrev (13 minutter siden): Nå skal jeg og meg ha skiver med blåmuggost på. Jummmm! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 8. juli #133380 Del Skrevet 8. juli Freyja Valkyrie skrev (9 minutter siden): Men da Hoppe åpner kjøleskapet er brunosten sporløst forsvunnet. Hoppes reaksjon er CIIIIIIIIIIIIIIIDDDDDDDDDDDD Jeg byttet den ut mot blåmuggost @SVK sitter på rommet sitt og gomler i seg brunosten. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå