Hoppetaujenta Skrevet 7. juli #133281 Del Skrevet 7. juli Cid skrev (1 time siden): Liker du ikke Nemi? Jo, men jeg ser nok ikke slik ut. For tettsittende for meg. Cid skrev (1 time siden): Nå har grevlingen frisknet til igjen. Ja, for den hadde bare besvimt litt når du tok av deg sokkene og gummiskoene. SVK skrev (17 minutter siden): Jag kommer til å si at jeg kjenner tvillingene og at de anbefalte med løksuppen deres. Så satser jeg på at løksuppen da blir betalt av restaurantsjefen. Da tasser jeg stille bak deg og holder kappen din, så får jeg kanskje litt forpleining når jeg er i samme følget. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 7. juli #133282 Del Skrevet 7. juli Hoppetaujenta skrev (3 minutter siden): Jo, men jeg ser nok ikke slik ut. For tettsittende for meg. Ja, for den hadde bare besvimt litt når du tok av deg sokkene og gummiskoene. Da tasser jeg stille bak deg og holder kappen din, så får jeg kanskje litt forpleining når jeg er i samme følget. Ble dyrene urolige når de trodde grevlingen var død? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 7. juli #133283 Del Skrevet 7. juli Cid skrev (5 minutter siden): Ble dyrene urolige når de trodde grevlingen var død? De tisker og hvisker og planlegger hevn. 🦨🦨 🦨 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 7. juli #133284 Del Skrevet 7. juli 🛖🚪🔐🏃♂️ 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 7. juli #133285 Del Skrevet 7. juli Cassidy Tvillingene logger av nå, vi kommer tilbake her i kveld.👨🦰👩🦰👍👍 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SVK Skrevet 7. juli #133286 Del Skrevet 7. juli 19 minutter siden, Hoppetaujenta said: Da tasser jeg stille bak deg og holder kappen din, så får jeg kanskje litt forpleining når jeg er i samme følget. Jeg trengte en kappebærer så det virker som en grei deal. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 7. juli #133287 Del Skrevet 7. juli Cassidy Tvillingene gjetter at Hoppe spiser lunsj nå vi. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 7. juli #133288 Del Skrevet 7. juli Hoppe Verrett. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 7. juli #133289 Del Skrevet 7. juli Ciaran og Ciara skrev (2 timer siden): Cassidy Tvillingene gjetter at Hoppe spiser lunsj nå vi. Hun har stort sett bare spist iskrem i dag, men nå har hun to kalde wienerpølser rett i kroppen. Godt. Cid skrev (30 minutter siden): Hoppe Verrett. Nei! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SVK Skrevet 7. juli #133290 Del Skrevet 7. juli 5 minutter siden, Hoppetaujenta said: Hun har stort sett bare spist iskrem i dag, men nå har hun to kalde wienerpølser rett i kroppen. Godt. Mens jeg var på italiensk pizzarestaurant og spiste pepperoni-pizza. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 7. juli #133291 Del Skrevet 7. juli SVK skrev (Akkurat nå): Mens jeg var på italiensk pizzarestaurant og spiste pepperoni-pizza. DET er godt det. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SVK Skrevet 7. juli #133292 Del Skrevet 7. juli 1 minutt siden, Hoppetaujenta said: DET er godt det. Enig. Pizzaen var laget i slik skikkelig pizzaovn så den hadde svarte flekker. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 7. juli #133293 Del Skrevet 7. juli SVK skrev (2 minutter siden): Enig. Pizzaen var laget i slik skikkelig pizzaovn så den hadde svarte flekker. Ahh...så godt jeg kan se i min fantasi at det så ut. Ble det rester med hjem, eller var det lett ulvehunger? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SVK Skrevet 7. juli #133294 Del Skrevet 7. juli 1 minutt siden, Hoppetaujenta said: Ahh...så godt jeg kan se i min fantasi at det så ut. Ble det rester med hjem, eller var det lett ulvehunger? Jeg slukte hele pizzaen på stedet. Italienske pizzaer er jo heller ikke så store som de amerikanske. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 7. juli #133295 Del Skrevet 7. juli Hoppetaujenta skrev (14 minutter siden): Hun har stort sett bare spist iskrem i dag, men nå har hun to kalde wienerpølser rett i kroppen. Godt. Nei! Jo 👱🏻♀️👨🏿🦲 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 7. juli #133296 Del Skrevet 7. juli SVK skrev (2 minutter siden): Jeg slukte hele pizzaen på stedet. Italienske pizzaer er jo heller ikke så store som de amerikanske. Ahh, det stemmer jo og er et viktig argument om det trengs. Cid skrev (1 minutt siden): Jo 👱🏻♀️👨🏿🦲 Nei! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 7. juli #133297 Del Skrevet 7. juli Hoppetaujenta skrev (3 minutter siden): Ahh, det stemmer jo og er et viktig argument om det trengs. Nei! Kommer kjefte demonen nå? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 7. juli #133298 Del Skrevet 7. juli De skal snike seg inn i din nattlige drøm og kjefte og kjefte og kjefte på deg! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SVK Skrevet 7. juli #133299 Del Skrevet 7. juli 1 minutt siden, Cid said: Kommer kjefte demonen nå? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 7. juli #133300 Del Skrevet 7. juli Hoppetaujenta skrev (3 minutter siden): De skal snike seg inn i din nattlige drøm og kjefte og kjefte og kjefte på deg! SVK skrev (3 minutter siden): 🥺😨😲🛖🔐 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå