Gjest SVK Skrevet 27. juni #132701 Del Skrevet 27. juni 3 hours ago, Cid said: Nå har Anton tatt kvelden. 9 minutter siden, Hoppetaujenta said: Nei, kvelden er fri og frank den. Ikke tatt i det hele tatt. Så når Anton legger seg så anser Hoppe seg som fri og frank? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 27. juni #132702 Del Skrevet 27. juni SVK skrev (Akkurat nå): Så når Anton legger seg så anser Hoppe seg som fri og frank? Frank Løke. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 27. juni #132703 Del Skrevet 27. juni Cid skrev (2 minutter siden): 😨🛖🔐🚪 Tenker at du egentlig gleder deg jeg. SVK skrev (2 minutter siden): Så når Anton legger seg så anser Hoppe seg som fri og frank? Siden Hoppen er singel, så er hun alltid fri og frank. ...og fornøyd med det. Cid skrev (1 minutt siden): Frank Løke. Fyss! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 27. juni #132704 Del Skrevet 27. juni Hoppetaujenta skrev (2 minutter siden): Tenker at du egentlig gleder deg jeg. Siden Hoppen er singel, så er hun alltid fri og frank. ...og fornøyd med det. Fyss! Fant de fram til meg nå? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 27. juni #132705 Del Skrevet 27. juni De vet hvor du bor ja, men det er for varmt og lyst for dem ennå, så de venter... 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SVK Skrevet 27. juni #132706 Del Skrevet 27. juni 4 minutter siden, Hoppetaujenta said: Siden Hoppen er singel, så er hun alltid fri og frank. ...og fornøyd med det. Tror jeg aldri har sett Anton gråte så mye. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 27. juni #132707 Del Skrevet 27. juni SVK skrev (2 minutter siden): Tror jeg aldri har sett Anton gråte så mye. Det var all løken han skrelte. Slapp av. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 27. juni #132708 Del Skrevet 27. juni Nødslakt på Lønneberget 👱🏻♀️👨🏼🔪🐖🐎🐓🥩🍖🥓 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Freyja Valkyrie Skrevet 27. juni #132709 Del Skrevet 27. juni Hoppe har reddet over 100 rådyrkalver fra slåmaskiner. ❤️ 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SVK Skrevet 27. juni #132710 Del Skrevet 27. juni 4 hours ago, Hoppetaujenta said: Det var all løken han skrelte. Slapp av. Det var det Anton sa til deg fordi han ikke ville vise hvor lei seg han var for at du dumpet han. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 27. juni #132711 Del Skrevet 27. juni Cassidy Tvillingene gjetter at Hoppe spiser kveldsmat nå. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 27. juni #132712 Del Skrevet 27. juni Freyja Valkyrie skrev (44 minutter siden): Hoppe har reddet over 100 rådyrkalver fra slåmaskiner. ❤️ Kommer de etter meg nå i fart? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 27. juni #132713 Del Skrevet 27. juni Hoppetaujenta skrev (4 timer siden): Det var all løken han skrelte. Slapp av. Skrelte til han kom? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Freyja Valkyrie Skrevet 27. juni #132714 Del Skrevet 27. juni Cid skrev (1 minutt siden): Kommer de etter meg nå i fart? Du får titte rundt hjørnet å se 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 27. juni #132715 Del Skrevet 27. juni Freyja Valkyrie skrev (Akkurat nå): Du får titte rundt hjørnet å se Cid skrev (2 minutter siden): Skrelte til han kom? 😉😉 Cid skrev (3 minutter siden): Kommer de etter meg nå i fart? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 27. juni #132716 Del Skrevet 27. juni 🛖🔐🚪🏃♂️ 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 27. juni #132717 Del Skrevet 27. juni Cid skrev (2 minutter siden): 🛖🔐🚪🏃♂️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SVK Skrevet 28. juni #132718 Del Skrevet 28. juni (endret) 12 hours ago, SVK said: Det var det Anton sa til deg fordi han ikke ville vise hvor lei seg han var for at du dumpet han. Det viste seg at den eneste grunnen til at Hoppe sa hun var singel er fordi hun ønsket å gifte seg på nytt med Anton . Hoppe elsker bryllupsgaver! Endret 28. juni av SVK Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 28. juni #132719 Del Skrevet 28. juni Nå holder hun hender med Durek 👱🏻♀️🤝👨🏿🦲 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 28. juni #132720 Del Skrevet 28. juni Nå har hun kjøpt seg kjeksleketøy 🍪🪀 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå