Cid Skrevet 8. juni #131841 Del Skrevet 8. juni Borat er på vei til Lønneberget. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Freyja Valkyrie Skrevet 8. juni #131842 Del Skrevet 8. juni Hoppe har funnet opp en ny matrett, Banan-kjøttkaker. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 8. juni #131843 Del Skrevet 8. juni Ingenting er rett nå. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 8. juni #131844 Del Skrevet 8. juni Hoppetaujenta skrev (1 minutt siden): Ingenting er rett nå. Hva mener du? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 8. juni #131845 Del Skrevet 8. juni 🍣 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 8. juni #131846 Del Skrevet 8. juni Neitakk. Jeg har kjøpt en halv vannmelon, så det koser jeg meg med. Du kan ha det du forsøkte å gi til meg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 8. juni #131847 Del Skrevet 8. juni Hoppetaujenta skrev (8 minutter siden): Neitakk. Jeg har kjøpt en halv vannmelon, så det koser jeg meg med. Du kan ha det du forsøkte å gi til meg. 🛖🏃♂️ 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 8. juni #131848 Del Skrevet 8. juni Nå har hun tenkt å spise lørdagssnopet sitt men det er borte vekk, ordet spiste det opp. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 8. juni #131849 Del Skrevet 8. juni Dette er Anton. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SVK Skrevet 8. juni #131850 Del Skrevet 8. juni 25 minutter siden, Cid said: Nå har hun tenkt å spise lørdagssnopet sitt men det er borte vekk, ordet spiste det opp. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 8. juni #131851 Del Skrevet 8. juni SVK skrev (4 minutter siden): Det var dyrt godteri med, nå har hun bare råd til first price snop. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 8. juni #131852 Del Skrevet 8. juni Nå har Anton og Ordet havnet på sykehus, Anton falt på ordet mens han passet på det. Anton har oppført seg rart i det siste og det mistenkes at han er i tidlig Alzheimers fase. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SVK Skrevet 8. juni #131853 Del Skrevet 8. juni 1 minutt siden, Cid said: Det var dyrt godteri med, nå har hun bare råd til first price snop. Saltstenger er digg og billig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SVK Skrevet 8. juni #131854 Del Skrevet 8. juni 1 minutt siden, Cid said: Nå har Anton og Ordet havnet på sykehus, Anton falt på ordet mens han passet på det. Anton har oppført seg rart i det siste og det mistenkes at han er i tidlig Alzheimers fase. Anton: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 8. juni #131855 Del Skrevet 8. juni SVK skrev (1 minutt siden): Anton: Anton brøler til speilet, mannen er helt ute Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 8. juni #131856 Del Skrevet 8. juni SVK skrev (2 minutter siden): Saltstenger er digg og billig. Og first price cola. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SVK Skrevet 8. juni #131857 Del Skrevet 8. juni 20 minutter siden, Cid said: Anton brøler til speilet, mannen er helt ute Anton spiller bare koko for å lure deg til en falsk trygghet slik at du ikke gjemmer deg i snekkerbua. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 8. juni #131858 Del Skrevet 8. juni SVK skrev (2 minutter siden): Anton spiller bare koko for å lure deg til en falsk trygghet slik at du ikke gjemmer deg i snekkerbua. Så Anton kommer ikke til å dø før 60 pga alvorlig Alzheimers? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SVK Skrevet 8. juni #131859 Del Skrevet 8. juni 6 minutter siden, Cid said: Så Anton kommer ikke til å dø før 60 pga alvorlig Alzheimers? Anton kommer til å leve til han blir minst 100! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 8. juni #131860 Del Skrevet 8. juni SVK skrev (Akkurat nå): Anton kommer til å leve til han blir minst 100! O: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå