Cid Skrevet 6. juni #131761 Del Skrevet 6. juni SVK skrev (2 minutter siden): Du er jo fake news-mesteren. Mye av det jeg skriver er sant da. Som at Hoppe og Durek er sjelevenner. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 6. juni #131762 Del Skrevet 6. juni Hoppetaujenta skrev (2 minutter siden): "Bararummmmm...." ...... hva for noe? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SVK Skrevet 6. juni #131763 Del Skrevet 6. juni Just now, Cid said: Har dyrene våknet opp nå? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 6. juni #131764 Del Skrevet 6. juni SVK skrev (5 minutter siden): 🦴 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 6. juni #131765 Del Skrevet 6. juni Cid skrev (4 minutter siden): Har dyrene våknet opp nå? Ja. 🐶 SVK skrev (4 minutter siden): Hoppe dusjer visst her. En vidunderlig ryggmassasje. ❤️ Cid skrev (4 minutter siden): Mye av det jeg skriver er sant da. Se nøye på det bildet som SVK la ut. Dyrene ser slik ut når de tenker på deg. Som at Hoppe og Durek er sjelevenner. Fullstendig feil. Cid skrev (4 minutter siden): hva for noe? I ringenes herre var det digre trær som var i live og som gikk ut i krig når deres eksistens ble truet. De pleide å snakke med hverandre på den måten. Ingen andre forsto hva de sa. "Bararummmmm..." Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 6. juni #131766 Del Skrevet 6. juni Nå skriker ordet, det trenger å bli ammet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 6. juni #131767 Del Skrevet 6. juni Hoppetaujenta skrev (Akkurat nå): Ja. 🐶 En vidunderlig ryggmassasje. ❤️ Fullstendig feil. I ringenes herre var det digre trær som var i live og som gikk ut i krig når deres eksistens ble truet. De pleide å snakke med hverandre på den måten. Ingen andre forsto hva de sa. "Bararummmmm..." sliter jeg? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SVK Skrevet 6. juni #131768 Del Skrevet 6. juni 5 minutter siden, Cid said: sliter jeg? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 6. juni #131769 Del Skrevet 6. juni SVK skrev (4 minutter siden): Anton redder meg 🍖🍖🍖🦏🔫👨🏼 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SVK Skrevet 6. juni #131770 Del Skrevet 6. juni Just now, Cid said: Anton redder meg 🍖🍖🍖🦏🔫👨🏼 Anton rir nesehornet og spiller angrepssangen på trompeten! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SVK Skrevet 6. juni #131771 Del Skrevet 6. juni Woffe tar et bad: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 6. juni #131772 Del Skrevet 6. juni Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 6. juni #131773 Del Skrevet 6. juni SVK skrev (Akkurat nå): Woffe tar et bad: Der skulle jeg ha likt å svømme og leke med den! 💕 Badehunden over alle...nesten. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SVK Skrevet 6. juni #131774 Del Skrevet 6. juni Just now, Hoppetaujenta said: Der skulle jeg ha likt å svømme og leke med den! 💕 Badehunden over alle...nesten. Er Lake Tahoe i California. Jeg har aldri vært der, men ser helt fantastisk ut: Helt klart vann og fantastisk natur rundt vannet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SVK Skrevet 6. juni #131775 Del Skrevet 6. juni Mens Cid ferierer på grønnsåpefabrikken. 🧼 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 6. juni #131776 Del Skrevet 6. juni Begge deler høres rett og rimelig ut. Vi kan dra dit og han bobler over av såpeskum. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SVK Skrevet 6. juni #131777 Del Skrevet 6. juni Båtene til Anton: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 6. juni #131778 Del Skrevet 6. juni SVK skrev (3 timer siden): Woffe tar et bad: Han ble spist av en hai 🐶🦈 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SVK Skrevet 6. juni #131779 Del Skrevet 6. juni 4 minutter siden, Cid said: Han ble spist av en hai 🐶🦈 Det var Anton som spiste haien. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 6. juni #131780 Del Skrevet 6. juni Nå har jeg spist norske jordbær med fløte og jo, de var dyre og gode. 60% smak, men ennå ikke helt der norske jordbær skal smake. Pleier å nyte fem kurver i løpet av sesongen og det er planen i år også. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå