Hoppetaujenta Skrevet 4. juni #131661 Del Skrevet 4. juni Cid skrev (1 minutt siden): Jeg steker kyllingfilet nå og lager til couscous, blir første gangen jeg spiser det uten noe sterkt i Spennende og jeg håper du kommer til å like det. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 4. juni #131662 Del Skrevet 4. juni Hoppetaujenta skrev (Akkurat nå): Spennende og jeg håper du kommer til å like det. Liker du couscous? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 4. juni #131663 Del Skrevet 4. juni Cid skrev (2 minutter siden): Jeg steker kyllingfilet nå og lager til couscous, blir første gangen jeg spiser det uten noe sterkt i Hoppetaujenta skrev (5 minutter siden): Nei, ting går gjerne litt sakte når en vil at det skal være NÅ. Hååååneida, det ville jeg aldri ha gjort. Ikke en gang om det var hungersnød på forumet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 4. juni #131664 Del Skrevet 4. juni Cid skrev (1 minutt siden): Liker du couscous? Hoppetaujenta skrev (1 minutt siden): Spennende og jeg håper du kommer til å like det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 4. juni #131665 Del Skrevet 4. juni Cid skrev (1 minutt siden): Liker du couscous? Det er helt ok, men finnes det poteter, så velger jeg heller det. "Hei, jeg heter Hoppe og jeg er potetoman!". 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 4. juni #131666 Del Skrevet 4. juni Hoppetaujenta skrev (7 minutter siden): Det er helt ok, men finnes det poteter, så velger jeg heller det. "Hei, jeg heter Hoppe og jeg er potetoman!". Potetstappe? 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Freyja Valkyrie Skrevet 4. juni #131667 Del Skrevet 4. juni Hoppetaujenta skrev (3 timer siden): Jeg er litt skeptisk til utenlandsk is...den danske falt ikke helt i smak. Er det bedre is i utlandet altså? Ja, spis så mye pappizza som dere vil. Jeg står over. Det sies at italiensk iskrem, er verdens beste. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 4. juni #131668 Del Skrevet 4. juni Freyja Valkyrie skrev (18 minutter siden): Det sies at italiensk iskrem, er verdens beste. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 4. juni #131669 Del Skrevet 4. juni Cid skrev (24 minutter siden): Potetstappe? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 4. juni #131670 Del Skrevet 4. juni Hoppetaujenta skrev (32 minutter siden): Det er helt ok, men finnes det poteter, så velger jeg heller det. "Hei, jeg heter Hoppe og jeg er potetoman!". Cassidy Tvillingene er helt enige, vi er dine potetomanvenner, vi bare elsker poteter.🥔🥔 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 4. juni #131671 Del Skrevet 4. juni Nå prøver hun å sove men klarer ikke fordi ordet har på stereoanlegget på fullt. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 4. juni #131672 Del Skrevet 4. juni Det svartner for Anton og han gir ordet tidenes juling. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 4. juni #131673 Del Skrevet 4. juni Cassidy Tvillingene leser Fake News her inne nå vi.😉😉 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SVK Skrevet 5. juni #131674 Del Skrevet 5. juni I følge Hoppe så er hun litt gravid. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 5. juni #131675 Del Skrevet 5. juni Cid skrev (13 timer siden): Potetstappe? DET er kjempegodt! Freyja Valkyrie skrev (12 timer siden): Det sies at italiensk iskrem, er verdens beste. Verdens beste is er til enhver tid den du har i hånden når du plutselig kjenner på suget! Cid skrev (9 timer siden): Nå prøver hun å sove men klarer ikke fordi JEG har på stereoanlegget på fullt. Helt typisk! 👺 Cid skrev (9 timer siden): Det svartner for Anton og han gir ordet tidenes juling. ALDRI! Han er ikke voldelig. Han tror på å snakke mildt sammen. Ikke slå. SVK skrev (1 time siden): I følge Hoppe så er hun litt gravid. Oppblåst heter det. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SVK Skrevet 5. juni #131676 Del Skrevet 5. juni 6 minutter siden, Hoppetaujenta said: ALDRI! Han er ikke voldelig. Han tror på å snakke mildt sammen. Ikke slå. Ikke si det høyt. Anton liker at Cid er redd for han. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 5. juni #131677 Del Skrevet 5. juni SVK skrev (3 minutter siden): Ikke si det høyt. Anton liker at Cid er redd for han. *host og hark og håpe ikke C ser det da* 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SVK Skrevet 5. juni #131678 Del Skrevet 5. juni 12 minutter siden, Hoppetaujenta said: *host og hark og håpe ikke C ser det da* Samme her. Har aldri sett Cid i så god form som nå som han løper fra Anton, dyrene og demonene daglig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 5. juni #131679 Del Skrevet 5. juni SVK skrev (14 minutter siden): Samme her. Har aldri sett Cid i så god form som nå som han løper fra Anton, dyrene og demonene daglig. ( ) 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 5. juni #131680 Del Skrevet 5. juni 🛖🔐🏃♂️ 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå