Cid Skrevet 4. juni #131621 Del Skrevet 4. juni Nå har ordet blitt ammet 🤱🏼 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SVK Skrevet 4. juni #131622 Del Skrevet 4. juni Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 4. juni #131623 Del Skrevet 4. juni Cid må ta seg sammen! ...og denne søte lille "raffen" over her er like trøtt som meg. Morn. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SVK Skrevet 4. juni #131624 Del Skrevet 4. juni 1 minutt siden, Hoppetaujenta said: Cid må ta seg sammen! ...og denne søte lille "raffen" over her er like trøtt som meg. Morn. God morgen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SVK Skrevet 4. juni #131625 Del Skrevet 4. juni Anton går på jobb og Ordet vasker huset. Hoppe nekter å gå ut av senga før Ordet er ferdig med å vaske huset og har laget frokost til Hoppe. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 4. juni #131626 Del Skrevet 4. juni Pfffft...jeg er oppe for lengst. ...og den filmen har jeg ennå ikke sett. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SVK Skrevet 4. juni #131627 Del Skrevet 4. juni 1 minutt siden, Hoppetaujenta said: Pfffft...jeg er oppe for lengst. ...og den filmen har jeg ennå ikke sett. Da må du se filmen! Klippet jeg ga lenke til er forresten ikke i filmen. Klippet ble klippet vekk fordi de allerede hadde alt for mange gode sanger. Men pass på at du ser tegnefilmen i stedet for nyinnspillingen som er live action. Tegnefilmen er best! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 4. juni #131628 Del Skrevet 4. juni Takk for info. Håpet er å se den på tv plutselig, men jeg saumfarer ikke kanalene godt nok til å finne den. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SVK Skrevet 4. juni #131629 Del Skrevet 4. juni (endret) Nå innrømte Hoppe at hun alltid starter dagen med en halvliter. Endret 4. juni av SVK Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SVK Skrevet 4. juni #131630 Del Skrevet 4. juni (endret) 2 minutter siden, Hoppetaujenta said: Takk for info. Håpet er å se den på tv plutselig, men jeg saumfarer ikke kanalene godt nok til å finne den. Skjønner. Jeg trodde du hadde Disney+. Endret 4. juni av SVK Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 4. juni #131631 Del Skrevet 4. juni SVK skrev (4 minutter siden): Nå innrømte Hoppe at hun alltid starter dagen med en halvliter VANN. Ja, det stemmer. SVK skrev (2 minutter siden): Skjønner. Jeg trodde du hadde Disney+. Discovery+ Det er noe helt annet. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SVK Skrevet 4. juni #131632 Del Skrevet 4. juni 2 minutter siden, Hoppetaujenta said: Discovery+ Det er noe helt annet. Skjønner! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 4. juni #131633 Del Skrevet 4. juni SVK skrev (2 minutter siden): Skjønner! Mhm...det er spøkelseskanalen. 👻 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SVK Skrevet 4. juni #131634 Del Skrevet 4. juni Just now, Hoppetaujenta said: Mhm...det er spøkelseskanalen. 👻 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 4. juni #131635 Del Skrevet 4. juni Nettopp. ...men nå har jeg i dette livet sett de svenske, engelske, amerikanske OG den norske...de gjør det samme alle sammen; trygler og ber, provoserer, hyler og skriker og forsøker å påkalle "noe" med lyd og blinkemaskinene sine og alt som svarer er skurring...så jeg vet ikke helt om det er verdt å fortsette å se på. Skjer jo ikke noe. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 4. juni #131636 Del Skrevet 4. juni Hoppetaujenta skrev (2 timer siden): Cid må ta seg ammen! ...og denne søte lille "raffen" over her er like trøtt som meg. Morn. 🧐 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SVK Skrevet 4. juni #131637 Del Skrevet 4. juni 3 hours ago, SVK said: Da må du se filmen! Klippet jeg ga lenke til er forresten ikke i filmen. Klippet ble klippet vekk fordi de allerede hadde alt for mange gode sanger. Men pass på at du ser tegnefilmen i stedet for nyinnspillingen som er live action. Tegnefilmen er best! Ordet og Anton ser Løvenes konge sammen hver helg. Men det er jo mens Hoppe er ute på byen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SVK Skrevet 4. juni #131638 Del Skrevet 4. juni 1 hour ago, SVK said: Ordet og Anton ser Løvenes konge sammen hver helg. Men det er jo mens Hoppe er ute på byen. Var det på en av disse byturene Hoppe klinte med selveste forskningsmedisteren? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SVK Skrevet 4. juni #131639 Del Skrevet 4. juni 13 minutter siden, SVK said: Var det på en av disse byturene Hoppe klinte med selveste forskningsmedisteren? Anton gråter. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Freyja Valkyrie Skrevet 4. juni #131640 Del Skrevet 4. juni Hoppe dro en svip-tur til Italia med privatflyet sitt for å kjøpe iskrem. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå