KnekkeBørre Skrevet 3. juni #131601 Del Skrevet 3. juni Cid skrev (2 minutter siden): Er han død? Ja, dessverre.. 😞 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 3. juni #131602 Del Skrevet 3. juni KnekkeBørre skrev (1 minutt siden): Ja, dessverre.. 😞 Fant ikke han når jeg googlet Trond ond. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 3. juni #131603 Del Skrevet 3. juni Selv om en ikke får med seg all teksten, så liker jeg at de ofte er gode, utholdende musikere. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 3. juni #131604 Del Skrevet 3. juni Hoppe har allerede gitt en rose til Borat. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KnekkeBørre Skrevet 3. juni #131605 Del Skrevet 3. juni Cid skrev (1 minutt siden): Fant ikke han når jeg googlet Trond ond. Prøv Trond Bråthen.. Han kalte seg "Nefas".. Jeg kalte han Trond Ond. Han kalte meg Idiot 😁 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 3. juni #131606 Del Skrevet 3. juni Hoppe gleder seg til å kjøpe Franks selvbiografi https://www.tv2.no/underholdning/frank-loke-jeg-har-blitt-spurt-om-a-vaere-med-i-et-sjekkeprogram-pa-tv/16735966/ 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KnekkeBørre Skrevet 3. juni #131607 Del Skrevet 3. juni Cid skrev (3 minutter siden): Hoppe har allerede gitt en rose til Borat. Niiiice! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 3. juni #131608 Del Skrevet 3. juni KnekkeBørre skrev (Akkurat nå): Prøv Trond Bråthen.. Han kalte seg "Nefas".. Jeg kalte han Trond Ond. Han kalte meg Idiot 😁 Så ungt å dø sykdom? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 3. juni #131609 Del Skrevet 3. juni KnekkeBørre skrev (Akkurat nå): Niiiice! Hun stakk den nedi mankinien hans. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KnekkeBørre Skrevet 3. juni #131610 Del Skrevet 3. juni Cid skrev (Akkurat nå): Så ungt å dø sykdom? Selvmord. Disse artistene er noen plagede sjeler desverre.. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 3. juni #131611 Del Skrevet 3. juni Selvmord er så veldig trist. Jeg kjenner også noen som ikke orket mer. Av ulik grunn, så orker ikke jeg heller mer og går og legger meg. Snakkes, søtnoser. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 3. juni #131612 Del Skrevet 3. juni KnekkeBørre skrev (4 minutter siden): Selvmord. Disse artistene er noen plagede sjeler desverre.. Så tragisk hadde han barn? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KnekkeBørre Skrevet 3. juni #131613 Del Skrevet 3. juni Cid skrev (Akkurat nå): Så tragisk hadde han barn? Jeg tror ikke han hadde det. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 3. juni #131614 Del Skrevet 3. juni KnekkeBørre skrev (Akkurat nå): Jeg tror ikke han hadde det. Kondolerer da 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KnekkeBørre Skrevet 3. juni #131615 Del Skrevet 3. juni Hoppetaujenta skrev (3 minutter siden): Selvmord er så veldig trist. Jeg kjenner også noen som ikke orket mer. Av ulik grunn, så orker ikke jeg heller mer og går og legger meg. Snakkes, søtnoser. Det er desverre en biologisk programvare som er nedlastet hos noen av oss. Hvil godt på din pute, Prinsesse Hoppe ❤️ 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 3. juni #131616 Del Skrevet 3. juni Hoppetaujenta skrev (7 minutter siden): Selvmord er så veldig trist. Jeg kjenner også noen som ikke orket mer. Av ulik grunn, så orker ikke jeg heller mer og går og legger meg. Snakkes, søtnoser. Cassidy Tvillingene ønsker deg en Godnatt vår gode venn @Hoppetaujenta 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 3. juni #131617 Del Skrevet 3. juni KnekkeBørre skrev (4 minutter siden): Hvil godt på din pute, Prinsesse Hoppe ❤️ Åhh, det var så vakkert sagt at jeg sovner momentant. *natta* 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 3. juni #131618 Del Skrevet 3. juni Hoppetaujenta skrev (16 minutter siden): Åhh, det var så vakkert sagt at jeg sovner momentant. *natta* 🌶️ 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 3. juni #131619 Del Skrevet 3. juni Cid skrev (12 minutter siden): 🌶️ 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 3. juni #131620 Del Skrevet 3. juni Hoppetaujenta skrev (29 minutter siden): Åhh, det var så vakkert sagt at jeg sovner momentant. *natta* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå