Ciaran og Ciara Skrevet 29. mai #131341 Del Skrevet 29. mai SVK skrev (Akkurat nå): Og Hoppe gir som kjent ingen nåde! Nei Cassidy Tvillingene har hørt at hun er like nådeløs som Kaptein Sabeltann når det kommer til nabokjerringene.🏴☠️🏴☠️ 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 30. mai #131342 Del Skrevet 30. mai Nå har hun tilbudt nyren sin til Durek, for en fin gest av Hoppe 😊 https://www.tv2.no/underholdning/god-kveld-norge/durek-med-oppdatering-om-nyre-jakten/16723145/ 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 30. mai #131343 Del Skrevet 30. mai Anton er Frank Løke. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 30. mai #131344 Del Skrevet 30. mai Cassidy Tvillingene ser at det foregår Fake News her igjen vi.😉😉 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 30. mai #131345 Del Skrevet 30. mai Glad for at C&C allerede har konstatert fakta i tråden og jeg kan herved avkrefte at strutsen har fått løfter om noen av mine kroppsdeler. DET HAR HAN IKKE! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 30. mai #131346 Del Skrevet 30. mai Hoppetaujenta skrev (31 minutter siden): Glad for at C&C allerede har konstatert fakta i tråden og jeg kan herved avkrefte at strutsen har fått løfter om noen av mine kroppsdeler. DET HAR HAN IKKE! Så du donerte ikke ene nyren til han? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 30. mai #131347 Del Skrevet 30. mai Nei. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 30. mai #131348 Del Skrevet 30. mai Hoppetaujenta skrev (1 minutt siden): Nei. Blir dyra urolige? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 30. mai #131349 Del Skrevet 30. mai De vurderer å gi din nyre til ham. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 30. mai #131350 Del Skrevet 30. mai Hoppetaujenta skrev (1 time siden): De vurderer å gi din nyre til ham. Hoppetaujenta skrev (1 time siden): Nei. Hoppetaujenta skrev (2 timer siden): Glad for at C&C allerede har konstatert fakta i tråden og jeg kan herved avkrefte at strutsen har fått løfter om noen av mine kroppsdeler. DET HAR HAN IKKE! Cid skrev (1 time siden): Så du donerte ikke ene nyren til han? Cid skrev (1 time siden): Blir dyra urolige? 😉😉 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 30. mai #131351 Del Skrevet 30. mai Cassidy Tvillingene skal noen ærender. Vi logger av nå, vi kommer tilbake her i kveld.👨🦰👩🦰👍👍 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 30. mai #131352 Del Skrevet 30. mai Hoppetaujenta skrev (3 timer siden): De vurderer å gi din nyre til ham. 🛖🏃♂️🔐 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 30. mai #131353 Del Skrevet 30. mai Hoppe overbeviste ordet om å gi ene nyren sin til Durek. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SVK Skrevet 30. mai #131354 Del Skrevet 30. mai (endret) Nå er Mia Gundersen på Cid-jakt. Endret 30. mai av SVK Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SVK Skrevet 30. mai #131355 Del Skrevet 30. mai Mens Hoppe er på Anton-jakt: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 30. mai #131356 Del Skrevet 30. mai Cid skrev (1 time siden): cid overbeviste seg selv om å gi ene nyren sin til Durek. Slik var det ja. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 30. mai #131357 Del Skrevet 30. mai Hoppetaujenta skrev (1 time siden): Slik var det ja. Nei. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 30. mai #131358 Del Skrevet 30. mai Cid skrev (23 minutter siden): Nei, her du sett på makan...DET har du jammen meg rett i, Hoppetussa. I know! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SVK Skrevet 30. mai #131359 Del Skrevet 30. mai 2 hours ago, SVK said: Mens Hoppe er på Anton-jakt: Hoppe når hun ser Anton: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 30. mai #131360 Del Skrevet 30. mai Jeg setter pris på ham, men det der var litt for mye av det gode. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå