Cid Skrevet 28. mai #131261 Del Skrevet 28. mai Dette er Anton og Beth. 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 28. mai #131262 Del Skrevet 28. mai Cid skrev (3 minutter siden): Dette er Anton og Beth. 😉😉 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 28. mai #131263 Del Skrevet 28. mai Her var det en del sant og forferdelig mye sprøyt og dere vet hva sånn omtrent. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SVK Skrevet 28. mai #131264 Del Skrevet 28. mai (endret) Nå forteller Hoppe russen at de bør bruke natta til å rulle i stedet for å sove natta før eksamen. I følge Hoppe gjør det ingenting å stryke på eksamen for man får ny sjanse neste år. Endret 28. mai av SVK Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 28. mai #131265 Del Skrevet 28. mai Cid skrev (20 minutter siden): Dette er Anton og Beth. Dette var sant da. Hoppetaujenta skrev (1 minutt siden): Her var det en del sant og forferdelig mye sprøyt og dere vet hva sånn omtrent. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SVK Skrevet 28. mai #131266 Del Skrevet 28. mai 1 minutt siden, Hoppetaujenta said: Her var det en del sant og forferdelig mye sprøyt og dere vet hva sånn omtrent. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 28. mai #131267 Del Skrevet 28. mai Jeg strammer grepet noe så fenomenalt når det gjelder russen. Fra neste år blir det ingen russetid før en har bestått eksamen og festen varer i en halvtime og så er det slutt. Dette varer de neste TI årene som en start, så får vi utryddet dette tullet en gang for alle. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 28. mai #131268 Del Skrevet 28. mai Hoppetaujenta skrev (5 minutter siden): Her var det en del sant og forferdelig mye sprøyt og dere vet hva sånn omtrent. Cassidy Tvillingene håper at du har en fintirsdagskveld Hoppe. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 28. mai #131269 Del Skrevet 28. mai Hoppetaujenta skrev (Akkurat nå): Jeg strammer grepet noe så fenomenalt når det gjelder russen. Fra neste år blir det ingen russetid før en har bestått eksamen og festen varer i en halvtime og så er det slutt. Dette varer de neste TI årene som en start, så får vi utryddet dette tullet en gang for alle. Cassidy Tvillingene er helt enige. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 28. mai #131270 Del Skrevet 28. mai SVK skrev (4 minutter siden): SVK skrev (5 minutter siden): Nå forteller Hoppe russen at de bør bruke disse dagene til å rulle i stedet for å sove kvelden før eksamen. I følge Hoppe gjør det ingenting å stryke på eksamen for man får ny sjanse neste år. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 28. mai #131271 Del Skrevet 28. mai Anton og hans frue Beth. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SVK Skrevet 28. mai #131272 Del Skrevet 28. mai 1 minutt siden, Hoppetaujenta said: Jeg strammer grepet noe så fenomenalt når det gjelder russen. Fra neste år blir det ingen russetid før en har bestått eksamen og festen varer i en halvtime og så er det slutt. Dette varer de neste TI årene som en start, så får vi utryddet dette tullet en gang for alle. Du sier det nå. Men allerede 1. januar neste år har du startet russetiden og mast på elevene om at skolen er for tapere og vinnere ruller fra første januar til første juni. Før de tar en velfortjent sommerferie etter et halvår med rulling. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SVK Skrevet 28. mai #131273 Del Skrevet 28. mai Hoppe er Homer og Anton er Marge: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SVK Skrevet 28. mai #131274 Del Skrevet 28. mai 4 minutter siden, Hoppetaujenta said: Jeg strammer grepet noe så fenomenalt når det gjelder russen. Fra neste år blir det ingen russetid før en har bestått eksamen og festen varer i en halvtime og så er det slutt. Dette varer de neste TI årene som en start, så får vi utryddet dette tullet en gang for alle. Hadde det vært opp til meg hadde russetiden kun vært fest etter elevene fikk vitnemålet og kun den ene kvelden. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 28. mai #131275 Del Skrevet 28. mai SVK skrev (1 minutt siden): Hadde det vært opp til meg hadde russetiden kun vært fest etter elevene fikk vitnemålet og kun den ene kvelden. Da hadde det nok blitt opprør 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 28. mai #131276 Del Skrevet 28. mai SVK skrev (Akkurat nå): Hadde det vært opp til meg hadde russetiden kun vært fest etter elevene fikk vitnemålet og kun den ene kvelden. SVK skrev (3 minutter siden): Du sier det nå. Men allerede 1. januar neste år har du startet russetiden og mast på elevene om at skolen er for tapere og vinnere ruller fra første januar til første juni. Før de tar en velfortjent sommerferie etter et halvår med rulling. SVK skrev (2 minutter siden): Hoppe er Homer og Anton er Marge: Cassidy Tvillingene Digger The Simpsons. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 28. mai #131277 Del Skrevet 28. mai Cid skrev (Akkurat nå): Da hadde det nok blitt opprør 😉😉 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SVK Skrevet 28. mai #131278 Del Skrevet 28. mai 2 minutter siden, Cid said: Da hadde det nok blitt opprør Det tror jeg også. Men jeg var aldri russ. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 28. mai #131279 Del Skrevet 28. mai SVK skrev (Akkurat nå): Det tror jeg også. Men jeg var aldri russ. Samme, ikke Hoppe heller men hun var russer. 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 28. mai #131280 Del Skrevet 28. mai Cid skrev (2 minutter siden): Samme, ikke Hoppe heller men hun var russer. 😉😉 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå