Gå til innhold

Hvor er Hoppetaujenta akkurat nå?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hoppetaujenta skrev (1 time siden):

Jøss, så heldig du er da. . .men blir vel nødt til å gi litt lyd? Har du bare vennet deg til den kanskje? 

Ja. De holder på å sprekke faktisk. 👺 🦨

*Hoppen vil ikke svare på resten. :jolie: * 

Skulle det være grevlingen?

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

SVK skrev (10 timer siden):

Det er Ordet som har rullet sigarene. Ordrene fra Hoppe var å rulle så sterke sigarer at selv ikke Churchill ville klart å røyke dem. 

😉😉

KnekkeBørre skrev (8 timer siden):

Skal prøve å være mer presis neste gang. For vinden kom den.. Til meg :klaske:

😉😉

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Freyja Valkyrie skrev (5 minutter siden):

Hoppe har dette maleriet på veggen i stua

10 Famous Paintings by Rembrandt at the Rijksmuseum in Amsterdam -  tiqets.com

:strix::strix:

Cid skrev (47 minutter siden):

🛖🚪🔑🏃‍♂️

:fnise::fnise:

SVK skrev (1 time siden):

images?q=tbn:ANd9GcRkrDLNfzcLAenFmqnYT43

🦡🦡:tommelopp2::tommelopp2:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

SVK skrev (5 minutter siden):

giphy.gif

Cassidy Tvillingene ser at Anton har fortalt eventyret om ulven og de tre små grisene.🐺🐺🐷🐷🐖🐖🐽🐽😉😉

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Just now, Ciaran og Ciara said:

Cassidy Tvillingene ser at Anton har fortalt eventyret om ulven og de tre små grisene.🐺🐺🐷🐷🐖🐖🐽🐽😉😉

Det stemmer!  Om Cid ikke passer seg så kommer det snart til å lukte  Cid-bacon. 🥓

Lenke til kommentar
Del på andre sider

SVK skrev (4 minutter siden):

Det stemmer!  Om Cid ikke passer seg så kommer det snart til å lukte  Cid-bacon. 🥓

Ja det tror Cassidy Tvillingene også.🥓🥓😉😉

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stakkars lille Ordet mitt møter meg i døra, helt oppløst av tårer...hikster så det ikke kan snakke. :baby:

Dette skal de i kjelleren få vite alt om og jeg har satt sammen vifter i flertall... :nigo: 
Går stille, timer og gjør det ei vifte skal. Helt skjønt! :rodmer: Kjøpte en søt liten en til å ha tett på også. 

Nå skal sommeren bli bedre enn den har vært. Jeg går kjøligheten i møte med et smil.

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hoppetaujenta skrev (9 minutter siden):

Stakkars lille Ordet mitt møter meg i døra, helt oppløst av tårer...hikster så det ikke kan snakke. :baby:

Dette skal de i kjelleren få vite alt om og jeg har satt sammen vifter i flertall... :nigo: 
Går stille, timer og gjør det ei vifte skal. Helt skjønt! :rodmer: Kjøpte en søt liten en til å ha tett på også. 

Nå skal sommeren bli bedre enn den har vært. Jeg går kjøligheten i møte med et smil.

Cassidy Tvillingene sender klemmer til Lille Ordet vi.:klem3::klem3:

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lille Ordet takker via meg. :nikke:  Vi gleder oss over at nå er det helg snart og det betyr IS! :fnise: 

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Cid skrev (2 minutter siden):

Nå ønsker hun mer varme :fnise: 

😉😉

Hoppetaujenta skrev (3 minutter siden):

Lille Ordet takker via meg. :nikke:  Vi gleder oss over at nå er det helg snart og det betyr IS! :fnise: 

Cassidy Tvillingene skal også spise iskrem nå i helgen vi.:dobbelis::dobbelis::spise::spise::strix::strix:

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, ikke så mye mer varme. Har vært nesten førti her og det er for mye. Tørt blir det også av all den sola. :( 

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tror jeg logger av og ser litt tv og i seng før elleve. Natta alle søte venner. :farvel: 

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hoppetaujenta skrev (2 minutter siden):

Nei, ikke så mye mer varme. Har vært nesten førti her og det er for mye. Tørt blir det også av all den sola. :( 

Cassidy Tvillingene synes at det har vært altfor varmt her i Bergen også med all den solen.:nikke::nikke:

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hoppetaujenta skrev (2 minutter siden):

Tror jeg logger av og ser litt tv og i seng før elleve. Natta alle søte venner. :farvel: 

Cassidy Tvillingene ønsker deg en Godnatt vår gode venn @Hoppetaujenta:sover::sover::klem3::klem3:

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hoppetaujenta skrev (10 minutter siden):

Uff det er intenst :o håper på regn da. 

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...